

Moderátor: Minor
Slávek píše:Jen mam zase blbej dotaz ...na netu jsem vsude hledal chip na ed 9 nebo ee8 ale vesmes to vsechno co jsem nasel bylo na del sol .... zajmalo by me o kolik tak narusta vykon a Nm ?Nejakej homous psal na netu co prodaval cero ze to ma chipnuty a ze to ma 110kw jako vti...ale to me prijde jako bejkarna
Slávek píše:na delsolu bylo napsano z 92kw na 101kw + 18Nm
kapid píše:Slávek píše:na delsolu bylo napsano z 92kw na 101kw + 18Nm
Osobne bych se do takovydleho chipovani nepoustel. Sem tam jsem zaslech, ze tam mel nekdo nakej chip a motor dopad spatne. Kolik stoji takovej chip? Mozna bych ho koupil ale pak se mrknul co na nem je vubec za zmeny.
Loiza666 píše:Co jsem tak zjišťoval, tak jen změna sání vzduchu a paliva. Špatný poměr. Odcházeli díky tomu motory. Na fórech v Britanii jsem to četl
LJay píše:Loiza666 píše:Co jsem tak zjišťoval, tak jen změna sání vzduchu a paliva. Špatný poměr. Odcházeli díky tomu motory. Na fórech v Britanii jsem to četl
Sání vzduchu úpravou řídící jednotky neovlivníš, protože je řízený mechanicky (rozvody, vačka, ventily). Jediný co by snad šlo je pálit do otevřených sacíh ventilů, ale to nedává smysl. Výkon motoru se v ECU upravuje pomocí map předstihu a paliva. Většinou se to u atmosféry dělá tak, že se posune předstih, aby byl ve válci větší tlak a přidá se palivo pro snížení detonačního limitu. Na seriovým maloobjemovým NA motoru ti tohle ale rozhodně nepřidá skoro 10kW a 18Nm. Nárůst bude v jednotkách koní a newtonmetrů.
chosse.j píše:Tak, tak... samotný čip vpodstatě nic neřeší.. A slavné chip-tuningové firmy to dělají tak, že výkon sníží o pár kW, což majitel vpodstatě nepozná a pak to tam pošlou třeba při nástupu druhé vačky nebo při v-tecu. Udělá to větší skok a lidi si myslí, že je to obrovský nárůst výkonu. Nejlepší jsou jejich reklamy: "vyšší výkon a nižší spotřeba". Aby člověk dosáhl vyššího výkonu ze stejného motoru, zákonitě tomu musí přidat benzít a to znamená zvýšení spotřeby..
Loiza666 píše:Je to atmosféra. A navíc honda. Ty motory jsou hafo krásně vyladěný a nějakej čip... Ti akorát zmrvý směs a potom Ti bude akorát odcházet motor. Pokud psal 110kW, tak bych se mu vysmál. Jak to poznal? Že mu to jede lépe? Nee.... tihle ti ladiči třeba těsně před bodem, kdy začne pěkně stoupat výkon či krouťák , sundají trochu výkonu a potom ho hned v zápětí o 200 otáček zvednou na úkor předchozího snížení (prostě o to víc) a lidi si hned myslí, že mají o 30 koní vícpěkná kravina. Ne... na diesela s turbem jo, ale na crx.... nehrozí
Slávek píše:Otazka bokem .....Jeste se optam spolupracovnik ma golfa III VR6 kdyz verunu bere pod krtkem tak se mu rozsviti treba po 15km kontrolka oleje hned zasne a vypne se mu motor..ale hned de zase nastartovatnevim cim by to mohlo bejt vim ze kamaradoj u 2koveho Rs octavky v tdi to delalo taky ale tomu vyskocil vylozene nouzovej rezim a dala mu to nejaka hadicka od podtlaku co vedla k turbu to same aj u civica 2003 v tdi ale u tej veruny to je divne ...problem je v tom ze kdyz predjizdi a chcipne mu to ve 160 tak je dost maler
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti