Ty kráso no kde se tohle objevilo...ale je to hezký, že je člověk stále překvapován a buhví co nám tu všechno jezdí nebo se na tom pracuje 

 tuhle nabídku si rád zkopčím i sem, ať můžeme pozorovat i po smazání. 
Honda CRX VTEC 1991 r. 1,6.
Výkon 280 KM, 317 Nm ( mám na to potvrzení ). Dynamický tlak 0,6 baru.
Motor B16A2 s turbem.
- iridové svíčky NGK
- titanové ventily, dvojité pružiny
- leštěné kanály hlavice (sací i výfukové)
- Sací kolektor Skunk Pro 2
- dva válce Skunk
- pánve ACL
- turbocharger T3 T4, výfukový kolektor "beran" určený pro turbo ( dodatečný přetlakový ventil spalovacích plynů blox )
- intercooler, velký chladič vody, dodatečný chladič oleje
- downpipe
- upevnění motoru Hasport
- hybridní převodovka s nastavením 45%, 5-tá rychlost ze Civicu
- dodateční ukazatelé ( turbo dynamický tlak, teplota oleje, tlak oleje )
- vyměněné počítadlo ( - jaké to tady není napsáno, klidně to může být tachometr... ) z Hondy Civic
- nerezový výfuk 3"
- tlumič Magnaflow
- řadící páka z Type-R, schortshifter
- zavěšení: amortizátory Eibach, pružiny H&R
- brzdy EBC ( kotoučové Turbo Groove, brzdové destičky Red Stuff )
- brzdové třmeny a kolesa z Hondy VTi
- brzdový systém v ocelovém pouzdře
- převodovka ( spiek - to netuším co to je, nějaká speciální velmi odolná převodovka s nějakým povrchem, co jsem se dočetla... )
- hliníkové disky Advan Racing