http://www.shatsu.cz/eko-sportak-jak-ma-byt/#comments
Nieje to prestavba na akú sme zvyknutý (vysoký výkon, racing zameranie a pod.) Ale išlo im o to aby staré 25 ročné auto priblížili dnešným štandardom o spotrebe, emisiách a podobne.
Chcem sa spýtať znalejších v oblasti motorov (nemusím menovať
 ) čím by sme mohli dosiahnuť obdobné vylepšenia pri CRX
 ) čím by sme mohli dosiahnuť obdobné vylepšenia pri CRX  Spotreba 6l sa síce dá spraviť na zachovalom motore aj na CRX ale kto chce menej tak sa mu to môže zísť.
 Spotreba 6l sa síce dá spraviť na zachovalom motore aj na CRX ale kto chce menej tak sa mu to môže zísť.Zatiaľ čo som objavil tak sú tieto informácie:
- novší typ alternátora ktorý nerobí tak veľý odpor na remenici, dobíja vačším prúdom. Dosiahnuté hlavne novšou cievkou
- posilňovač riadenia prispôsobený na elektrický namiesto kvapalinového (pre väčšinu CRX neplatí)
- UV fólie na oknách aby bolo v interéri menej tepla a tým pádom menej používania klimatizácie
- nová mapa motora (možno až dve)
- odlahčené remenice, kolečká na remenice
- nová elektronika (nieje presne určená že aká)
- aditívum do oleja pre lepšie mazanie
Celá táto diskusia sa bude viesť viacmenej v teoretickej rovine, tak smelo do toho, píšte svoje nápady



 myslíte že by podobné úpravy platily i na D15B6 tedy že bych se ze stávajících 6l dostal třeba mezi spotřebu 4 až 5 l?
  myslíte že by podobné úpravy platily i na D15B6 tedy že bych se ze stávajících 6l dostal třeba mezi spotřebu 4 až 5 l?


 
  
 





 
  .
 .

 Čo sa este motra a pohonu týka tak určite najlepšie by bola 1.4ka z HF verzie aj s prevodovkou. Je to vlastne D16A6 so znizenym výkonom a najdlhšou prevodovkou akú poznám pri dcku. Má asi o tretinu nižšiu spotrebu ako D16ka a bolo to aj najeko auto na nejakej sutazi so spotrebou okolo 4och litrov. Inak pre menšiu pomoc by mohol poslúžiť aj článok na MOTOIQ.COM s nazvom Project Sipster. Jedna sa sice o starý VW ale sú tam aj univerzálne radi celkovo. Viacej veci je aj na stránke Autospeed.com.au. Tam ale treba trochu pátrať pre članki ktore hľadáte lebo je to už starsia stránka.
 Čo sa este motra a pohonu týka tak určite najlepšie by bola 1.4ka z HF verzie aj s prevodovkou. Je to vlastne D16A6 so znizenym výkonom a najdlhšou prevodovkou akú poznám pri dcku. Má asi o tretinu nižšiu spotrebu ako D16ka a bolo to aj najeko auto na nejakej sutazi so spotrebou okolo 4och litrov. Inak pre menšiu pomoc by mohol poslúžiť aj článok na MOTOIQ.COM s nazvom Project Sipster. Jedna sa sice o starý VW ale sú tam aj univerzálne radi celkovo. Viacej veci je aj na stránke Autospeed.com.au. Tam ale treba trochu pátrať pre članki ktore hľadáte lebo je to už starsia stránka.