 dyt na to nemá žádnej vliv, snad ne? to mi hlava nebere jako... jediný co tam sundal bylo víko rozdělovače a pak rovnou ten termostat... i sem potom zkoušel resetovat ŘJ a furt 7000.. to neeeeee
  dyt na to nemá žádnej vliv, snad ne? to mi hlava nebere jako... jediný co tam sundal bylo víko rozdělovače a pak rovnou ten termostat... i sem potom zkoušel resetovat ŘJ a furt 7000.. to neeeeee   
Moderátor: Minor
 dyt na to nemá žádnej vliv, snad ne? to mi hlava nebere jako... jediný co tam sundal bylo víko rozdělovače a pak rovnou ten termostat... i sem potom zkoušel resetovat ŘJ a furt 7000.. to neeeeee
  dyt na to nemá žádnej vliv, snad ne? to mi hlava nebere jako... jediný co tam sundal bylo víko rozdělovače a pak rovnou ten termostat... i sem potom zkoušel resetovat ŘJ a furt 7000.. to neeeeee   


skritek píše:Minore spravne
Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)

Elbi píše:Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
s tim posunutím omezovače sem to taky slyšel, ale tohle byly oba termostaty na 78 stupnů, oba stejný, a i při maximálně zahřatym motoru je pořád jen 7tis .... tak co ale s tim?


 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejduPřecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 v 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec
  v 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec   
  

pepo crx píše:Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejduPřecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
Exxsodus jazdí aj s nevtecovým cérom ako s vtecovýmv 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec

 a tahnu to jeste dal nez vtec
 a tahnu to jeste dal nez vtec 
exxsodus píše:Elbi píše:Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
s tim posunutím omezovače sem to taky slyšel, ale tohle byly oba termostaty na 78 stupnů, oba stejný, a i při maximálně zahřatym motoru je pořád jen 7tis .... tak co ale s tim?
aspon tolik nebudes huntovat motor
 ale jak sem zvyklej na těch 7půl tak furt štěká omezovač.. ale jede to furt stejně ... stejně brutálně
 ale jak sem zvyklej na těch 7půl tak furt štěká omezovač.. ale jede to furt stejně ... stejně brutálně   heh .. ale je to fakt divný, neřeknu kdyby aspon byl rozdíl mezi těma termostatama, tak budiž, ale naprosto stejný ... když mi tak napadá, neni možný, že termostat udává ECU že je studěnější motor tudíž mi nepustí výš???? tim pádem by ten novej termostat byl taky v hajzlu ...
  heh .. ale je to fakt divný, neřeknu kdyby aspon byl rozdíl mezi těma termostatama, tak budiž, ale naprosto stejný ... když mi tak napadá, neni možný, že termostat udává ECU že je studěnější motor tudíž mi nepustí výš???? tim pádem by ten novej termostat byl taky v hajzlu ...
pepo crx píše:Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejduPřecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
Exxsodus jazdí aj s nevtecovým cérom ako s vtecovýmv 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec

 
 
Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů