
1G kapid CRX
Moderátor: Minor
Re: kapid CRX 1.g
Minor píše:Jen tak dál! Paráda
jj díky, ještě na to párkrát sáhnu svářečkou a bude hotovo.
Když nemohu svářet, tak jsem se mrknul na třmeny. 2 sady a obě KO, takže shánim klasika 240mm použitelné třmeny z crx 2g, c4g

Re: kapid CRX 1.g
Tak krom střechy, kterou budu dělat jako poslední jsem s přidávánim plechů skončil   . Vše je na svém místě a teď už to vše jen pozavařit, ořezat, obrousit a hurá na tryskání. Už toho mam plný zuby a doufam že to za rok shnije
 . Vše je na svém místě a teď už to vše jen pozavařit, ořezat, obrousit a hurá na tryskání. Už toho mam plný zuby a doufam že to za rok shnije  
							
			
									
									
						 . Vše je na svém místě a teď už to vše jen pozavařit, ořezat, obrousit a hurá na tryskání. Už toho mam plný zuby a doufam že to za rok shnije
 . Vše je na svém místě a teď už to vše jen pozavařit, ořezat, obrousit a hurá na tryskání. Už toho mam plný zuby a doufam že to za rok shnije  
- James
- CRX Guru 
- Příspěvky: 750
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
Co je KO na těch třmenech?
			
									
									
						Re: kapid CRX 1.g
James píše:Co je KO na těch třmenech?
Pístky jsou KO, pak pouzdro v kterém jezdí čep a samozřejmě gumičky. Jen mě štve, že v té opravné sadě chybí 2 špuntíky, které jsou potřeba. Je snažší dát jiné třmeny na které seženu vše.
					Naposledy upravil(a) kapid dne 21 bře 2016 18:07, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						Re: kapid CRX 1.g
Minor píše:Krásná práce, Kapide.
To už mi dneska napsal kamarád a musel jsem se smát
 . Krásná určitě neni, ale dělam to účelově, tak aby to drželo a vzhled jde stranou. Kdybych to dělal tak, jak jsem to měl v plánu, tak bych to dělal 5 let
 . Krásná určitě neni, ale dělam to účelově, tak aby to drželo a vzhled jde stranou. Kdybych to dělal tak, jak jsem to měl v plánu, tak bych to dělal 5 let   . Už chci aby to bylo hotový a mam klid
 . Už chci aby to bylo hotový a mam klid   .
 .- James
- CRX Guru 
- Příspěvky: 750
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
kapid píše:James píše:Co je KO na těch třmenech?
Pístky jsou KO, pak pouzdro v kterém jezdí čep a samozřejmě gumičky. Jen mě štve, že v té opravné sadě chybí 2 špuntíky, které jsou potřeba. Je snažší dát jiné třmeny na které seženu vše.
Ja taky loni daval novy pistky. Jeden vysel myslim na 500. A ty opravny sady taky, ty vyšly na cca 100 Kč/ks. Manzety komplet a tesnici krouzek okolo pistku. To pouzdro na cep jsem mel ok.
					Naposledy upravil(a) James dne 23 bře 2016 10:16, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						Re: kapid CRX 1.g
Kapide a za jak dlouho prides zas s tim ze projekt konci:-))) Neee uz to koukej dodelat!
			
									
									
						Re: kapid CRX 1.g
lazzzik píše:Kapide a za jak dlouho prides zas s tim ze projekt konci:-))) Neee uz to koukej dodelat!
Končim

Re: kapid CRX 1.g
Aby se neřeklo, že nic nedělam, tak jsem opět něco málo povyvařoval. Přivezl jsem jsi mengelácký kola a trochu jsem zahejbal s ramenama a takhle to dopadlo  .
.
							
			
									
									
						 .
.Re: kapid CRX 1.g
Jaký používáš plech na ty záplaty? Jakou tloušťku?
			
									
									"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
						__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: kapid CRX 1.g
!Vojta! píše:Jaký používáš plech na ty záplaty? Jakou tloušťku?
Používam to co je doma a jsou to různé tloušťky plechů, ale snad všude jsem použil 1mm plech. Záleží na tom, jaká část karosérie to je a jestli se ten plech bude různě ohýbat. Silnější tak dobře nepropálim a neshnije tak rychle

Re: kapid CRX 1.g
Jde ti to parádně   Právě s tou 1 mm plechem už se blbě pracuje. Mluvil jsem s karosářem a ten používá plechy ze střech aut z vrakoviště, ten plech je líp tvarovatelný než ten obyč z kovomatu, ale zas je problém to sváření.
 Právě s tou 1 mm plechem už se blbě pracuje. Mluvil jsem s karosářem a ten používá plechy ze střech aut z vrakoviště, ten plech je líp tvarovatelný než ten obyč z kovomatu, ale zas je problém to sváření.
			
									
									 Právě s tou 1 mm plechem už se blbě pracuje. Mluvil jsem s karosářem a ten používá plechy ze střech aut z vrakoviště, ten plech je líp tvarovatelný než ten obyč z kovomatu, ale zas je problém to sváření.
 Právě s tou 1 mm plechem už se blbě pracuje. Mluvil jsem s karosářem a ten používá plechy ze střech aut z vrakoviště, ten plech je líp tvarovatelný než ten obyč z kovomatu, ale zas je problém to sváření."Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere". (Anthony Colin Bruce Chapman)
__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
						__________________________________________
ED9 - D16 - Reconstruction
Re: kapid CRX 1.g
Od minula jsem trochu proříznul střechu, ale nechtělo se mi do ní, tak jsem se pustil do něčeho jiného. V autě nebude origo ZC1 motor, takže to chtělo menší úpravy držáků a rozhodl jsem se nepoužít ani sériovou převodovku. Největší os.r byl s manipulací motoru+převodovky, kvůli držáku na kastli. Bez žirafy je to prostě peklo. Nějak jsem to tam dopasoval a doufam, že po usazení nebudu motor nakřivo   . Bylo potřeba upravit držák motoru u rozvodů a samozřejmě i zadní. Snad se nestane, že by časem něco prasklo
. Bylo potřeba upravit držák motoru u rozvodů a samozřejmě i zadní. Snad se nestane, že by časem něco prasklo  . Další úkol tedy odškrtnut ze seznamu. Chybí už jen dodělat střechu, držáky zadního nárazníku a mam hotovo
. Další úkol tedy odškrtnut ze seznamu. Chybí už jen dodělat střechu, držáky zadního nárazníku a mam hotovo  .
.
							
			
									
									
						 . Bylo potřeba upravit držák motoru u rozvodů a samozřejmě i zadní. Snad se nestane, že by časem něco prasklo
. Bylo potřeba upravit držák motoru u rozvodů a samozřejmě i zadní. Snad se nestane, že by časem něco prasklo  . Další úkol tedy odškrtnut ze seznamu. Chybí už jen dodělat střechu, držáky zadního nárazníku a mam hotovo
. Další úkol tedy odškrtnut ze seznamu. Chybí už jen dodělat střechu, držáky zadního nárazníku a mam hotovo  .
.Re: kapid CRX 1.g
Hotovo pánové. O víkendu jsem frknul kus plechu na střechu, dnes dovařil držáky předních blatníků a zadního nárazníku. Tento týden se vše dobrousí, vyvrtaj se ještě díry na práhy a snad jsem na nic nezapomněl. Byla to teda neskutečná šílenost, ale je to za mnou a jsem za to moc rád. 
PS: Stále shánim ten 1.5 zadní nárazník
							
			
									
									
						PS: Stále shánim ten 1.5 zadní nárazník

Re: kapid CRX 1.g
Nechces dalsi do zbirky
http://auto.bazos.cz/inzerat/60502311/P ... X-92kW.php
			
									
									
						http://auto.bazos.cz/inzerat/60502311/P ... X-92kW.php
- Jindřich
- CRX velení 
- Příspěvky: 599
- Registrován: 07 bře 2013 20:03
- Bydliště: Západně od Nového Jičína
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
Tyjo,na díly dobrý,ne?? Ještě ho stáhni aspoň o litr a supr 
			
									
									
						
Re: kapid CRX 1.g
lazzzik píše:Nechces dalsi do zbirky
http://auto.bazos.cz/inzerat/60502311/P ... X-92kW.php
Trochu pozdě, ale děkuji za odkaz. Jel jsem pro ní 2. den vlakem a vlakem bohužel i domu, škoda mluvit. S lidma je to prostě někdy těžký, ale aspoň jsem si udělal celodenní výlet mašinkou
 .
.A teď ke svému povozu. Auto vyvařeno a zítra ráno se jede na otryskání, tak dam pak pár fotek jak to dopadlo
 .
.Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti








