ostré vačky
Moderátor: Minor
ostré vačky
Ahoj lidi má tu někdo zkušenosti s ostrou vačkou na ED9?
Re: ostré vačky
tomas311 ma ostre vacky, ale neviem ako casto sem chodi, skorej chodi na SK hondaclub ...
- Petk@
- Šéfík!:)
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky
nebu mirni je má taky mam pocit napiš mu SZ odepise celkem sem chodí 

Re: ostré vačky
ok dííííky
)

- PAKO
- CRXař
- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky
zkušeností myslíš co? Montáž , jaké vybrat , nebo co vše k tomu je potřeba(bo nemá cenu ostrých vaček bez hromady jiných úprav).
Re: ostré vačky
Ahoj.chci se zeptat na to samé.Chci se zeptat na nějaké rady,zkušenosti,co vše je k tomu potřeba,docela mě to láká
Re: ostré vačky
Ještě než se rozepíšu... Napiš sem - kolik jsi ochoten do motoru nasypat peněz. Neptám se tě na možnou pořizovací cenu vaček , ale na tebou reálně obětovatelnou cifru. Bez toho se nehnem.. Ptám se - protože čistě vačkama si vůbec nepomůžeš - spíš naopak...
nahoď cenu a pak se můžem bavit dál.
nahoď cenu a pak se můžem bavit dál.
Re: ostré vačky
No tak cena všech věci kolem by mě taky zajimala.ptal jsem se orijentačně auto stavím pomalu díl po dílu.Však ty víš,známe se jsem lukaš z rychvaldu
Re: ostré vačky
Tak to se zastav na kus řeči. No podívej - můj plán je postavit to SOHC , o kterém jsem ti říkal. Koukal jsem na díly a jen pružinky , ventily , retainery mně vyjdou na cca 15 000 Kč. Vačku mi buď přebrousí známý , ale to nevím jestli bude ok protože jsem od něj ještě žádnou nebral a v tomhle je to můj nový "dodavatel". Předpokládaná cena bude cca 7000 Kč Pak je třeba pořádné stav. rozv. kolo cca 2000 Kč , Písty budˇ ty co tady mám (však víš) a nebo nějaké wiseca , ale to je dalších cca 12000Kč když budu mít štěstí. Kde jsou šály , ložiska , úprava kliky , hlavy , atd atd - no aby to mělo smysl - tak je třeba spojit vše se vším -jinak si vůbec nepomůžeš. Být tebou tak řeším spíš pořádnou úpravu hlavy spojenou se slícováním jak sacího tak výfukového potrubí , pořádnou klapku a budeš koukat. nebudou to šílené koně , ale rozdíl poznáš.
Re: ostré vačky
na kus řeči bych se rád stavil.Chtěl bych se s d16z5 dostat na 140-150ps za co nejmíň peněz ale to asi nevyjde.
Re: ostré vačky
Jak říkám -je to o finančním limitu , který si nastavíš. Nevím jakou máš představu , ale za cca 5000 Kč se na tyhle hodnoty fakt nedostaneš. Lidi dělají chybu v tom , že si prve stanoví výkon , kterého chtějí dosáhnout a pak se diví , že je to moc drahé... Kdyby si spočítali co a jak tak si uvědomí , že na to buď nemají a nebo se jim to nevyplatí. Je tady ještě jedna cesta kterou jdu já. Sbírám si díly už cca 4 roky a postupem času si realizuju stavbu. Tím , že nikam nespěchám - si můžu dovolit číhat na dobré ceny dílů , ale je to i o štěstí...
Re: ostré vačky
LukasCRX tak se zastav. teď už v garáži běhám jen v tričku - páč jsem začal kvalitně vytápět. O vačkách můžem dát řeč...
- Dudla
- CRX velení
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky
ja jsem slyšel že když se daj ostré vačky tak se musi dat ještě kované ventili jinak je po nějake době vymlátěj a ještě jue dobrý do toho i kovaný písty ... ale co je na tom pravdy sám nevim 

Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- PAKO
- CRXař
- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky
pro představu ,má li se brát ostrost tak "ostré" vačky jsou profilem "tupé" musí vyšší rychlostí zatlačit ventil do spalovací komory(otevřít ho ) a zase ho zavřít. Tím že se rychleji otevřou mají větší setrvačnost,kdyby pružina nestíhala ventil vracet tak "uteče" do pístu . Eliminuje se to tvrdší pružinou nebo se k tomu ještě může vyměnit ventil za lehčí (zůženej dřík,jiný materiál jako např titan) . Lehčí ventily jsou dobré v tom že setrvačnost působí i na druhou stranu a ve vyžších otáčkách by se mohli zamlátit sedla. A protože setrvačnost je neúprosná ,platí to i o pístech + ojnicích . Ale ty v serii jsou dostatečně nadimensovány na klasické spektrum otáček . Ovšem začne li se tam dodávat kvalitnější směs a ve větším množství ,což se děje delším otevření ventilu. Připadně se sníží hlava kůli vyšší kompresy měl by člověk přemýšlech hlavně o ojnicích. Tak jako tak základ jakéhokoliv motoru je kvalitní mazání.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host