Tak konecne prisla nejaka zasadna oprava.
Vcera som s bozou pomocou skompletoval cele brzdy. Uz som si myslel ze to natiahnem aj na dalsi den ale nakoniec sa to podarilo v jeden den vsetko. Zacal som vymenou brzdoveho valca za novy zn. Cifam o ktorom som tu uz davnejsie pisal historiu s objednavanim a naslednymi reklamaciami

. Toto bol asi najbezproblemovejsi krok. Odpojit hadicky, odkrutit valec, vytiahnut, prehodit nadobky, odvzdusnit valec, nahodit vsetko naspat. Jedine matka mi padla dole niekde ale nasiel som totoznu v bordeli, takze pohoda.
Dalej prislo auto na stojanceky, a zacal som odstrojovat lavu prednu brzdu. Vsetko celkom fajn, az na zopar detailov. Prvy bol ten ze kotuc jeden srob ktory drzi kotuc sa mne osobne nepodarilo povolit. Tlacil som nanho najviac ako sa dalo, ale jedine co sa mi podarilo bolo urobit s krizovej hlavicky gulovu hlavicku

nakoniec sa to mojmu kamaratovi mechanikovi podarilo dat dole ale srob uz je nepouzitelny tak musim zohnat nahradny. Druha vec co ma zarazila bolo uchytenie brzdovych hadic o tlmic. Sice som prvy krat robil brzdy ani vo sne by ma nenapadlo upevnit tie hadice o tlmic, nakoniec mi nesiel povolit ten uchyt tak som ho odrezal karboškou a bolo. Hadice nove sa nasadzovali celkom v poriadku. Viedol som ich cca rovnako ako povodne. Strmene som nahodil zrepasovane s novymi piestikmi, namazane vazelinou aby sa pekne smykali
To iste sa opakovalo aj pri pravom prednom kolese, len tam toho neslo povolit viacej, ale praca sa vyplatila a je to tak ako na lavom

Postupil som teda dozadu. Prave zadne koleso malu nefunkcnu rucnu brzdu. Zacal som povolovat vsetky sroby. Islo to celkom fajn nakolko ten strmen sme mali cca pred pol rokom dole, lebo sme pozerali kde je problem s tou rucnou brzdou. Vsetko islo pomerne hladko. Mensie problemy nastali s povolovanim uchytov brzdy, nakoniec ale povolili. Odsrobovat hadice ktore su uchytene na ramene je pomaly nemozne. Odrezat. Nove som viedol cca podobne ako povodne ale prichytil som ich o stabilizator. Strmene isli zrepasovane od uzivatela Autozednik Mambo. Kotuce nove EBC, platnicky zanovne co tam boli, maju najazdene cca 8000km tak hadam to bude ok.
Prava zadna strana bola asi najhorsia. Tam nesli povolit 4 sroby, ale nakoniec kamarat povlil takze pohodicka. Nahodilo sa vsetko ako ma.
Natiahli sme vsetko ako ma, nakoniec aj rucnu brzdu, tam tie piny ktore maju za ulohu zabezpecit aby lanko drzalo na brzde ma strasne srali. Vobec mi nesli nasadit, natahoval som ich kombinackami ale nech som tahal jak som tahal vzdy to skoncilo tym, ze sa ten pin z kombinaciek vysmykol a ja som sa kombinackami trafil do ksichtu

raz presne medzi oci
Napokon prislo odvzdusnenie celeho systemu. Myslel som si ze to bude najjednoduchsa cast celeho procesu. Ale nie, aj tu som stravil 2 hodiny. Kamarat odvzdusnoval, ja som slapal. A stale zo strmenov nic neslo. Asi 3 krat trebalo kazdy strmen odvzdusnit kym sa tam dostala kvapalina. Potom zacali strmene bublinkovat. A nakoniec zacali aj vypluvat tu kvpalinu. Od 20:00 do 21:45 som proste iba slapal na brzdu. Viem ze by sa to malo jemne a nie uplne naplno (znicil som tym predosly valec) ale toto uz inak neslo.
Preto sa chcem opytat, hlavne tych co to docitali az sem, po nahodeni novych brzd aj s hadicami fakt tak dlho trva kym sa tam dostane voda alebo som nieco robil zle? Alebo tam bude niekde unik? Lebo kvapalina mi nikde nevytekala. Pri odvzdusnovani voda vo valci klesla so stlacenym brzdovym pedalom, a ked som brzdovy pedal pustil tak zasa stupla spat. Neviem presne ako to ma robit tak sa pytam

No a suma sumarum:
Auto ma komplet nove brzdy.
- zrepasovane strmene, nafarbene hameritom na zlatu kladivkovu, nove piestiky, nove prachovky, nove tesnenia, nove odvzdusnovaky
- nove brzdove hadice zn. HEL Performance, limitovana zlata edicia
- predne aj zadne kotuce EBC (nie drazkovane, klasicke)
- Predne platnicky EBC GreenStuf, zadne ostali tusim Nipparts
- funkcna a nastavena rucna brzda
- vsetko odvzdusnene (len neviem ci je to vsetko DOBRE odvzdusnene, to budem este kontrolovat)
Cas prace: 12,5 hodiny (9:30 - 22:00)
Zranenia: rana medzi ocami, skrabance, odreniny, zazrata spina na celych mojich rukach, nefunkcny priehlavok na lavej nohe (od tolkeho cupenia nejde zdvihnut, srandovne s tym chodim)
Teraz ma caka minimalne 500km zabehavania, cize pomale brzdenie aby si vsetko sadlo. Vcera ked som isiel s autom tak to suchalo jak stara parna lokomotiva ale to je asi normalne

ale po prejdeni cca 25km uz to bolo tichsie.
Záverom by som sa chcel poďakovať Antiamikovi, za jeho trpzlivosť somnou

však on vie

Inak dneska som zmaturoval z praktickej casti maturity. Po vcerajsom vykone som sa necitil uplne Fresh ale dal som to na 1tku. Maturoval som so svojou skrinkou na PC. Zameranie vzduchove chladenie
