ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller a karbonový desky, tak sem se hned pustil do vyřezávání a vybrušování štítku budíků. Zatím to mám jenom hodně na hrubo, ale vypadá to o poznání líp než, když sem to zkoušel s tím 3M dinocem.
Re: LJay ED9 turbo projekt
No tak to je mazec práce. Smekám pane.
A co si takhle udělat repete na budíkách z integry za nějkou odměnu? 


Re: LJay ED9 turbo projekt
Ludva: dík, ona to byla celkem drbačka, než sem to takhle vybrousil. Abych řekl pravdu, tak na výrobu druhýho kusu teď nenám vůbec čas. Mám tu rozdělaných celkem dost zakázek a taky potřebuju dělat na svým autě, ale mám pocit že podobný palnely na budíky se dají sehnat na ebay a cena není nijak strašná.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem dodělal přípravek na demontáž ventilů, tak sem ho hned i otestoval 

- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
Ta tvoje holka až vyjede, to bude dělo.... 

crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:Ludva: dík, ona to byla celkem drbačka.
To věřím. Z toho e-baye mám trochu strach. Nemám tušení jak to bude pasovat, ale jak se říká "risk, je zisk" . Jinak ti držím palce v tvém projektu.

Re: LJay ED9 turbo projekt
Ludva: kdyby si ten panel chtěl zkusit vyrobit sám, tak tady máš stručnej popis toho jak sem postupoval.
1. Karbonovou desku jsem kupoval od Havel Composites. V e-shopu je nemají, ale když si člověk pošle poptávku mailem, tak mu napíšou co mají skladem. Já použil desku se strhávací tkaninou na zadní straně, která je vhodnější na lepení (nemusí se zdrsňovat). Rozměry desky byly 400x100mm a šířka 0,35mm (širší bych snad ani nebral). Deska byla vyrobená z tkaniny kepr o gramáži 200g/m2.
2. Před stříháním desky samotné jsem si nejdřív vyrobil přesnou šablonu vnitřního obvodu přístrojového štítku z tvrdého papiru. S její pomocí pak tvar přerýsoval lihovou fixou na karbon a nužkama na papír vystřihnul. Vystřihnutý kus jsem ještě dobrousil, tak aby přesně lícoval s obvodem přístrojového štítku.
3. Potom jsem sundal z připraveného panelu zadní krycí tkaninu a pro jistotu jsem zadní stranu desky a čelní stranu přístojovýho štítku odmastil lihem. Po odmaštění jsem desku pomocí chemoprenu universal přilepil k čelní straně štítku. Před lepením je potřeba vyndal všechny průzory kontrolek, aby nám zůstal holý přístrojový štítek !!!
4. Po zaschnutí lepidla jsem dremelem s brusným nástavcem na hrubo vyříznul otvory pro budíky a kontrolky. Od každé strany jsem nechal cca. 2mm místy, pro závěrečné opracování.
5. Nakonec jsem jemným brusným nástavcem vybrousil finální tvary. Co nešlo vybrousit bruskou, to jsem dobrousil jehlovým pilníkem (při broušení je potřeba postupovat velmi opatrně, aby se člověk neprobrousil až do plastu. Po vybroušení jsem to celé začistil jemným brusným papírem, aby se srovnaly nerovnosti na vnitřních hranách otvorů ve štítku a hrany jsem pak ještě přetřel černým akrylem, aby se opticky spojila hrana karbonu a plastu.
1. Karbonovou desku jsem kupoval od Havel Composites. V e-shopu je nemají, ale když si člověk pošle poptávku mailem, tak mu napíšou co mají skladem. Já použil desku se strhávací tkaninou na zadní straně, která je vhodnější na lepení (nemusí se zdrsňovat). Rozměry desky byly 400x100mm a šířka 0,35mm (širší bych snad ani nebral). Deska byla vyrobená z tkaniny kepr o gramáži 200g/m2.
2. Před stříháním desky samotné jsem si nejdřív vyrobil přesnou šablonu vnitřního obvodu přístrojového štítku z tvrdého papiru. S její pomocí pak tvar přerýsoval lihovou fixou na karbon a nužkama na papír vystřihnul. Vystřihnutý kus jsem ještě dobrousil, tak aby přesně lícoval s obvodem přístrojového štítku.
3. Potom jsem sundal z připraveného panelu zadní krycí tkaninu a pro jistotu jsem zadní stranu desky a čelní stranu přístojovýho štítku odmastil lihem. Po odmaštění jsem desku pomocí chemoprenu universal přilepil k čelní straně štítku. Před lepením je potřeba vyndal všechny průzory kontrolek, aby nám zůstal holý přístrojový štítek !!!
4. Po zaschnutí lepidla jsem dremelem s brusným nástavcem na hrubo vyříznul otvory pro budíky a kontrolky. Od každé strany jsem nechal cca. 2mm místy, pro závěrečné opracování.
5. Nakonec jsem jemným brusným nástavcem vybrousil finální tvary. Co nešlo vybrousit bruskou, to jsem dobrousil jehlovým pilníkem (při broušení je potřeba postupovat velmi opatrně, aby se člověk neprobrousil až do plastu. Po vybroušení jsem to celé začistil jemným brusným papírem, aby se srovnaly nerovnosti na vnitřních hranách otvorů ve štítku a hrany jsem pak ještě přetřel černým akrylem, aby se opticky spojila hrana karbonu a plastu.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Zatím na hrubo podsvícená přístrojovka. Tachometru si nevšímejte. Z něho někdo sundal zadní polarizační vrstvu, takže svítí jak blázen. V autě bude jiný, který bude svítit jako otáčkoměr. Ledkama jsou nasvícený i ručičky přistrojů. Byla to celkem makačka a jen na nasvícení ruček padlo 10 LEDek, ale vypadá to celkem dobře.
Re: LJay ED9 turbo projekt
pecka!
doufám že dorazíš na crx sraz nebo na honday 


Re: LJay ED9 turbo projekt
Redy: pokud bude auto zrovna v provozuschopným stavu, tak určitě
Kdy se vůbec, který sraz koná? Já to teď nějak nestíhám sledovat.
Takhle vypadá hotová přístrojovka. Škoda, že céro má ručky nasvěcovaný zhora, protože kdyby byly nasvěcovaný ze zadu, tak by to vypadalo o dost líp, než když červený světlo co nasvětluje ručičky dopadá i na přístroje. Pomalu začínám přemýšlet nad tím, že bych to zkusil předělat

Takhle vypadá hotová přístrojovka. Škoda, že céro má ručky nasvěcovaný zhora, protože kdyby byly nasvěcovaný ze zadu, tak by to vypadalo o dost líp, než když červený světlo co nasvětluje ručičky dopadá i na přístroje. Pomalu začínám přemýšlet nad tím, že bych to zkusil předělat

- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
Sorry za OT, ale já myslel, že máš VTEC....
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: LJay ED9 turbo projekt
Nakonec mi to nedalo a přístrojovku sem ještě trochu upravil, protože se mi to podsvícení uplně nelíbilo
Ručičky sem natřel florescenční barvou na nehty a jejich nasvícení jsem udělal čtyřma UV LED, kterým sem udělal novou kapličku z cuprexitu na místo původní plastové. Ručky jsou teď krásně vidět, a světlo co je nasvěcuje není prakticky znát (na fotkách je vidět modrý nádech, který ale pouhým okem vidět není).

- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
Héééj přesně takhle jsem to měl v plánu udělat
a nikomu jsem to neříkal... Si mě předběhl no
Teď mi bude každej říkat že se opičim


Teď mi bude každej říkat že se opičim

crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: LJay ED9 turbo projekt
Wláďa: víš co se říká "kdo dřív příjde ten dřív podsvěcuje"
Mně už tohle napadlo dávno, ale nevěděl sem kde sehnat uv barvu, takže sem to nakonec nerealizoval, až dokud mi Brnďa z HC neporadil kde jí koupit.
Na fotkách to moc nevypadá, ale v reálu je to tak o sto procent hezčí a hlavně clověk vůbec nevidí světlo, který mu ty budíky nasvěcuje, takže to vypadá, jako když má podsvícený rovnou ty ručky.

Mně už tohle napadlo dávno, ale nevěděl sem kde sehnat uv barvu, takže sem to nakonec nerealizoval, až dokud mi Brnďa z HC neporadil kde jí koupit.
Na fotkách to moc nevypadá, ale v reálu je to tak o sto procent hezčí a hlavně clověk vůbec nevidí světlo, který mu ty budíky nasvěcuje, takže to vypadá, jako když má podsvícený rovnou ty ručky.
- Wláďa
- Správce fóra
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
LJay píše:Wláďa: víš co se říká "kdo dřív příjde ten dřív podsvěcuje"![]()
Mně už tohle napadlo dávno, ale nevěděl sem kde sehnat uv barvu, takže sem to nakonec nerealizoval, až dokud mi Brnďa z HC neporadil kde jí koupit.
Na fotkách to moc nevypadá, ale v reálu je to tak o sto procent hezčí a hlavně clověk vůbec nevidí světlo, který mu ty budíky nasvěcuje, takže to vypadá, jako když má podsvícený rovnou ty ručky.
Je mi to jasný a dokážu si to představit v reálu... Dobrá práce

crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
- sajlem
- CRX velení
- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay ED9 turbo projekt
díky,moc, . tak tohle vyřešilo všechny moje problémy s osvětlením ručičky, že mě to nenapadlo.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem dokončil portování hlavy. Byla to skoro 10 hodinová drbačka, ale je hotovo
Kanály sem nezvětšoval (pokud se to přežene se zvětšováním kanálů motor ztratí v nízkých a středních otáčkách krouťák), ale jen začistil otřepy v místech spojení odlévacích forem a celkově upravil záhyby kanálů tak, aby byly co nejprůchodnější a nebyly v nich ostré hrany.
Povrch sacích kanálů sem nechal relativně hrubý, aby zde docházelo kolem stěn k výření a palivo ze směsi nemělo tendenci sedat na stěny kanálů. Naopak povrch výfukových kanálů sem udělal co nejhladší, aby se snížilo usazování karbonu na stěnách. Na výfukové straně sem taky trochu zaoblil vrchy vodítek ventilů, aby se zlepšilo proudění kolem nich.

Povrch sacích kanálů sem nechal relativně hrubý, aby zde docházelo kolem stěn k výření a palivo ze směsi nemělo tendenci sedat na stěny kanálů. Naopak povrch výfukových kanálů sem udělal co nejhladší, aby se snížilo usazování karbonu na stěnách. Na výfukové straně sem taky trochu zaoblil vrchy vodítek ventilů, aby se zlepšilo proudění kolem nich.
Re: LJay ED9 turbo projekt
Dneska sem si vyrobil nový dvou vstupový OCT z nerezu, který má výdech přes filtr do atmosféry, tak aby mohl být použitý na turbo motoru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů