Nazdar,tak jsem se zase posunul o kousek dale....

Mozna nekteri vite,ze jsem na CRX srazu bral od Minora sani B16A2 s tim ze bude vetsi klapka,mozna trosku jinaci komora a proste se rika ze jsou lepsi,nez nejaky levnejsi "performance".Ale pri srovnavani jsem se na par mistech zhrozil

Ale samozrejme mi to nedalo,koupil jsem tesneni a v utery se do teho s jednim kamaradem pustil.Nejvetsi starost bylo cidlo teploty nasavaneho vzduchu,ktere je u B16A1 na poslednim "parohu" u rozvodu.Kdezto u B16A2 je primo u klapky.Lisi se poctem pinu a tim padem i konektorem.Po nekolika napadech,co s tim,zvitezil muj,ze se na sani B16A2 predela z A1.A to z nasledujicich duvodu:nechci se hrabat v origo kabelazi a hlavne jsem si nebyl jist,aby to pobrala ECU,kdyz by to bylo z jineho mista a o jeden dratek vic.Rozhodnuti usnadilo i to ze na A2 sani je nalitek primo na to cidlo(jako i u A2),ale je plny.Takze naznacit,vyvrtnout 2dirky,riznout zavit pro uchyceni a provrtat diru durch na merici cast cidla.Pote to projistotu namaznout silikonem.Samozrejme ocistit,vyfoukat a zaclo skladani.Jeste tedy zapojit vstriky a pridelat palivovou listu na sani.Ukazalo se ze A2 ma jine gumove krouzky na vstriky,ale rozhodli jsme se to i presto slozit,pac se to da uz snadno vymenit.Problem je ze jsou delsi a precuhuji,no a k tomu palivova lista je uplne minimalne nasunuta na steftech sani.Ale maticka zavit chytla,tak se to opatrne podotahovalo a dale neresilo.Tak jsme se pustili do montaze sani.Sem tam se musela pouzit hadice pro rozvod vody z nahradniho motoru,ale vse se podarilo.Nasledovalo desna prace:nasazeni 2ks matecek vespod priruby sani u spojky

ale podarilo se.Jeste zbyvalo pozapojovat podtlakovy hadicky,coz se pres moji obavu nebyl az takovy problem.Jen nam chybela spravne delky,tak jsem provizorne pouzil z odstrikovacu

Probehlo prvni nastartovani,pac kamos neveril ze to chytne,natoz aby to jelo lip

Chytlo,ale desne podtoceny a takovy priduseny....ale hned nas napadlo prehodit jednu hadicku k mistu kde byl vetsi podtlak a bylo to ok

Rychle nasadit prirubu s filtrem a trada na zkousku.
Jiste znate,jak delate nejakou takovou "perfomance upravu" a uplne se tesite az pridate plyn

a zlomi se vam operka

Jenze me se to porad jeste nestalo...

a uz tolikrat to bylo v ocekavani

Mnoooo auto jelo a to bylo hlavni

Tak jsem tomu dal a jakoze asi pidizmena tam je,prijde mi ze na 5ku jede rychleji pred VTECem....pri tech cca 5200 otacakach jedu snad 150....ale nevim,nejak si to moc nepamatuju z drivejska.A teda taky kdyz prerazuji,tak se mi zda ze chytam vetsi otacky.Ale co se opravdu hodne zmenilo je prdeni

Driv mi stacilo mit zarazeny kvalt,pusteny plyn a pred 5tis to samo poprcavalo,sem tam s jednou vetsi ranou.Poprcavani nejspis uplne zmizelo,ale kdyz to udelam a dojizdim z treba 6tis k 5tis a kolem 5200 brnknu do plynu,tak se ozve docela dost velka rana

Nekdy vetsi,nekdy obrovska

Musim ve tme vyzkouset a treba se dockam i vysnene lisky....ohynku....Neco jako Dalpol pri sprintu s Chuckym....
Jinak kam pujdu dal?Myslim ze by se hodilo sladit mapy,ale to se bude muset udelat prestavba na OBD1,kvuli lepsimu ladeni.No a pak mozna,mozna vacky,kdyz budou "zbytecny" kacky

....pak uz chci konecne zacit s projektem B20
Fota zadne nemam,pac nemam nervy na to to nejak dokumentovat,staci mi ze si to vicemene pamatuji a kdyz budu vedet,rad poradim.Pokud budou lisky,tak udelam foto plaminku z vyfuku.....

jen si nejsem jist,jestli je to opravdu dobry hazet plameny z vyfuku
