Stránka 1 z 1

Urvany zavit na ovzdusnovaku

Napsal: 22 bře 2016 22:59
od Igor Magor
Ahoj ahoj :) po troch rokoch som ozivil cero a fuuuu jasne ze sa nieco pokazilo :D konkretne ked som menil stavu v chladiacom okruhu. Postupoval som podla manualu, uvolnil som trochu ovzdusnovaci srob a pri dolievani zmesi cakal, kedy z neho zacne tiect ako sa pise v navode a nikde nic. Chladic sa naplnil po hrdlo. Tak som ten ovzdusnovaci srob vysroboval uplne a vidim, zavit v haji a diera nikde. Ovzdusnovaci srob je ok, aj zavit na nom. Predosli majitel mi radi, aby som narezal novy zavit do toho dielu a dal tam obycajny srob. Co vy na to? Mam motor d16A8, je k tomu blby pristup pod rozdelovacom a aj po vybrati dvoch srobov to drzi nejaky silikon vazne slusne. Oplati sa mi to rozoberat a prerabat alebo mam rovno zhanat novy diel?

Re: Urvany zavit na ovzdusnovaku

Napsal: 23 bře 2016 00:46
od Fegut
Já ten ovzdušnovák nikdy nepoužíval, takže bych to zaslepil šroubem. Motor se ovzdušní víceméně sám, akorát jsem 2x dolil plnou expanzku a ono si to docuclo podle potřeby.

Re: Urvany zavit na ovzdusnovaku

Napsal: 23 bře 2016 20:55
od Shaka
To si neni jediný ja mám cit pre závity s vzdy nieco pretiahnem :) myslím závit . Už sa mi podarilo dva tie odvzdušnovscie šróby odtrhnúť teda vzdy praskli .

Re: Urvany zavit na ovzdusnovaku

Napsal: 23 bře 2016 20:59
od Blackburn
Ani nevím že tam je. Jak píše Fegut, zaslepit a je po starostech.

Re: Urvany zavit na ovzdusnovaku

Napsal: 23 bře 2016 21:26
od Igor Magor
Tak to dam na vase rady hosi. vyzera to na jednu z mala veci, co asi nikto z majitelov nejak extra neriesi. mal som obavi ci to nebude robit problemi. tak tam zajtra narezem novy zavit a dam obycajny srob a ovzdusnovaci si necham ako spomienku na svoju nesikovnost :D

Ked uz mam tu chladiacu vetvu rozrobenu, mal by som este nieco poriesit alebo pozriet v akom je stave? nieco co viete vy, co uz mate natocene kilometre a hodiny v garazi pri opravach?

System som uz preplachol pripravkom na to urcenym, ale nic extra stadial nevyslo, mozno trochu zakalena voda a ked som odpojil hornu hadicu od toho dielu, kde je ovzdusnovak, tak som tam zbadal nieco co vyzeralo ako stalagnity :D tu na fore som videl v jednej diskusii radu ze tam je na to dobre dat ocot. mechanik odvedla zase robi tieto preplachy s arvou.

A mohol by som uskodit niecomu, keby zo systemu vyhodim kurenie a prepojim vyvod a privod kurenia na motore? auto sa bude pouzivbat vyhradne v lete a zbavujem sa vsetkeho, co nevyuzijem, kvoli odlahceniu.