Jelikož jsem se do té mé strojovny pustil celkem od podlahy, tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte, jakou životnost má tady tohle. Abych to tam nedal a za chvíli to neměnil znovu. Ty moje nejsou až špatný, ale už jsou takový vetchý, tak si říkám - když už, tak už... Spojku už mám venku, ale byla to dřina

A strašněj přístup a poskládání. Vy dvojkaři to máte určitě jak po másle

U vás, když se otevře motor, tak by tam člověk vlezl celej oproti tomuhle
http://www.br_eshop.breker.cz/index.php ... &id_lang=4Potom jakou spojku byste doporučili - uvažuju nad Sachs, LuK nebo bych dokázal levně koupit Aisin přes inzerát, ale tu firmu nějak neznám, mělo by to být ale Japan.
Chci koupit chladič od firmy Valeo, tak snad už ho tam budu mít na furt

Je to jedinej, kterej jsem našel na origo 1.6, menší. Jinak jsou sem tam na prodej větší na 1,5
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/24 ... eo-730168/Potom sháním tuhle manžetu na převodovku, má rozměr ten užší 14mm, pak je rantl 31mm a manžeta je uložená na 26mm. Kde se to dá koupit nebo nemáte někdo navíc?
![DSC_0020[1].JPG (767.23 KiB) Zobrazeno 3739 x DSC_0020[1].JPG](./download/file.php?id=11781&t=1)
- Manžeta
A ještě mi poraďte, jak dotahujete gumový těsnění pod víkem a vanou, aby to bylo rovnoměrně a někde to neprochcávalo. Není lepší momenťák?
Taky potřebuju pás k řidičovi na 1g nebo poraďte, jak se to mohlo přemotat na druhou stranu a jak to dostat zpátky. Je to cvakátko otočený ven a má být dovnitř. Už jsem to tak koupil a mám to na sobě celý přemotaný. 3- boďáky jsem prodal a budu už používat obyč

Otočit to nejde, je tam úzká mezera. Nechápu, jak se to mohlo stát.
Takhle je to špatně u řidiče - ven

- Špatně
A takhle je to správně u spolujezdce - dovnitř

- Správně
Takže vyměním komplet spojku, spodní čepy, ulomenej šteft na svodech, kterej jsem pracně vytahnul ven, manžety na poloosách a řízení, těsnění pod svodama, víkem a vanou, chladič, čidlo ventilátoru (to moje je ustřižený a ventilátor na tvrdo, proto se pořád točí), možná i ty silenty, gumičky kolem pístků na brzdových třmenech, brzdovou kapalinu a vše dole důkladně natřu. Taky musím nechat konečně vyrovnat tu promáčklinu na kufrových dveřích, na kterou se mě dosti lidi ptaj a nalepit na ně ten dlouho sháněnej Civic znáček. Novej olej do motoru a přeovodovky. Ventilový víko střiknu na červeno. Snad to do srazu stihnu v domácích podmínkách

a nastříkat přední nárazník a ponechat černou lištu, ať to má formu. Stejně to auto bude vypadat pořád stejně
