
gufera ventilů
Moderátor: Minor
gufera ventilů
čau potřebuju poradit kdo zná nějakou firmu co umí měnit gufera ventilů bez sundání hlavy, jdu kouknout na net třeba něco najdu, spíš mě jde o to jestli s tím má někdo zkušenosti. Potřebuju je zkontrolovat /vyměnit a doufám že jsou to gufera, jestli jsou to pístní kroužky, tak asi vemu palici a všechno to rozsekám a bude klid. Ještě dnes zkouším poslední možnost zapojit oct jestli si to nebere olej od klikovky, ale co jsme probírali se Skřítkem, tak to vypadá na špatně nandaný gufírka, nebo použití nekvalitních gufírek a podle toho jak to všude z toho motoru teče bych to na to i tipoval... Dalpole najdi toho co ten motor skládal a nakopej ho za mě 

Re: gufera ventilů
Skřítek má moc práce nechci ho otravovat
Re: gufera ventilů
Tak už je to 100%, že to budou gufírka, nebo v horším případě kroužky, zapojil jsem oct, spálenej olej je cítit mín, ale když zatůruju, oblaka kouře. Takže dá se vůbec zjistit třeba měřením tlaků jestli jsou kroužky v háji? Každopádně opravdu vše co koupím stojí za hovno, i když dotyčnej za to nemůže, ale ten lempl co to skládal...
Re: gufera ventilů
Co mi říkali znalejší lidé, když to kouří furt, jsou to kroužky, když třeba vylítne obláček kouře při přeřazení, jsou to gufera.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: gufera ventilů
na motoru se špatnýma kroužkama už jsem jezdil a ten hulil už od minimálních otáček a prostě smrděl pořád jako 2takt, tohle při vysokých a nebo když brzdím motorem. Tak doufám že to budou gufírka, to je poslední co jsem do toho ochoten investovat, protože kdybych tu vypsal seznam věcí co jsem nakoupil a mimo snad jenom 5ti drobnějších dílů vše nahovno.
Re: gufera ventilů
Bavil jsem se o tom se Skřítkem a bez sundané hlavy je to práce na h....
Ale když se do toho člověk vrhne tak mi poradil systém.
U válce na kterým se dělají ventily, se píst posune ke spodní uvrati. Skrz svíčkovou šachtu se nasouká kousek provázku (musí zůstat konec venku)
S motorem se otočí opatrně tak aby se píst dostal k horní uvrati a napěchovaný provázek udělá oporu pro ventily, aby po odjištění nepadly do válce.
Asi tak tedy. Nedělal jsem to ještě a nemám představu jak se gufera u tohoto motoru vyndavají, protože většinou jsou nakleplé.
Ale když se do toho člověk vrhne tak mi poradil systém.
U válce na kterým se dělají ventily, se píst posune ke spodní uvrati. Skrz svíčkovou šachtu se nasouká kousek provázku (musí zůstat konec venku)
S motorem se otočí opatrně tak aby se píst dostal k horní uvrati a napěchovaný provázek udělá oporu pro ventily, aby po odjištění nepadly do válce.
Asi tak tedy. Nedělal jsem to ještě a nemám představu jak se gufera u tohoto motoru vyndavají, protože většinou jsou nakleplé.
Re: gufera ventilů
Další věc se kterou jsem se setkal byl muj první motor v crx a jeho brutální apetit. Chlastal kolem litru na 1000km. Hulil pořád. Jenže tlaky měl 11-11-11-10,5
Co jsem se bavil s lidma tak to mohou dělat pouze stěrací kroužky, které se zalepí. Skřítek měl tu zkušenost u pár aut že pomohl pruplach motoru od PROTECu a motor přestal chlastat olej.
http://www.youtube.com/watch?v=1UwHgZLFKcg (takto vypadal motor s tou spotřebou-závadu jsem ale neřešil)
Co jsem se bavil s lidma tak to mohou dělat pouze stěrací kroužky, které se zalepí. Skřítek měl tu zkušenost u pár aut že pomohl pruplach motoru od PROTECu a motor přestal chlastat olej.
http://www.youtube.com/watch?v=1UwHgZLFKcg (takto vypadal motor s tou spotřebou-závadu jsem ale neřešil)
Re: gufera ventilů
Jak se to dělá jsem slyšel taky, ale jde o to kdo ti to udělá. Sundavat hlavu, to jsou další peníze za těsnění a při mojem štěstí by se zatrh šroub v bloku. Někoho snad seženu, hlava prostě dolů nepůjde, jestli jsou to kroužky, tak fakt nevím
Tak ty tlaky to je bída, mám tu ještě motor co měl přes 12 na všech 4 a taky jsem ho nechával přetěsnit. Nejhorší je to že těsnící kroužky drží a může ti odejít jenom stírací a tohle to dělá. Ze začátku jsem tak velkou spotřebu neměl, to bylo tak půl litru na 1000km, ale ted zmizelo na 200 km z poloviny mezi min max na minimum. Jinak pokusím se natočít jak to kouří mě, jediný co pomohlo když nejde odvětrávání kliky do sání že to najednou drží volnoběh jak má, snad i moc nízko, předtím byl pořád trochu vyžší.
Tak ty tlaky to je bída, mám tu ještě motor co měl přes 12 na všech 4 a taky jsem ho nechával přetěsnit. Nejhorší je to že těsnící kroužky drží a může ti odejít jenom stírací a tohle to dělá. Ze začátku jsem tak velkou spotřebu neměl, to bylo tak půl litru na 1000km, ale ted zmizelo na 200 km z poloviny mezi min max na minimum. Jinak pokusím se natočít jak to kouří mě, jediný co pomohlo když nejde odvětrávání kliky do sání že to najednou drží volnoběh jak má, snad i moc nízko, předtím byl pořád trochu vyžší.Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů