Jeden klučina ze Slovenska, majitel modré EE8, kdysi začal crx manuál taky překládat. Ono je to hodně práce a tak to myslím nedokončil. Jak daleko došel, to už taky nevím, ale někde jsem na něj měl ICQ, třeba by svou práci poskytl.
Pokud jde o mě, mám v tom, proč mám céro rád, celkem jasno a na brožury se sice rád podívám, případně si tam i něco přečtu, i když spíš nějaké zajímavé technické údaje než dobovou marketingou omáčku, nicméně mě celkově až tak neberou. Pro lidi, kteří neumí anglicky, se snažím občas něco napsat, nějaké rady, návody a tak, sepsat věci, na které se mě ptají a které mohou využít. Tím si připadám na tomto poli poměrně zasloužilý:)
Co tím chci říct? Vůbec se ti nesnažím brát nadšení a vážně tvou ochotu a nasazení obdivuju, jen nechci, abys byl zklamaný, když to případně lidi neocení tak, jak bys možná čekal.
Když se vrátím k tomu podvozku, je to sice fajn přečíst si, jak to honda vymyslela, ale zase, pro mě je asi užitěčnější se dočíst, že má céro krátký rozvor a že je to mrcha, která dlouho drží, ale pak najednou a víceméně bez varování ustřelí. Ale to v těch brožurách není. A když k tomu někdo doplní, že se mu třeba osvědčil ten a ten podvozek s tím a tím nastavením, mohu z toho vycházet a dávat si pozor, případně si koupit nějaké doporučené komponenty.
Pokud využiješ svých znalostí cizích jazkyů a sepíšeš nějaký článek, který třeba pojedná uceleně o exlusive edici a dalších zvláštnostech (například crx s DOHC motorem, ale s karburátorem), bude to pro mě osobně moc zajímavé počtení, i když třeba ty informace jednotlivě už znám.
Prostě - snaha se cení, o tom žádná - jen mi jde o to, aby sis energii nevyplýtval na věci, které možná nejsou až tak zásadní
