Stránka 1 z 1

Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 03:46
od Hira
Když nastartuji, tak mám celkem dost nízké otáčky (hlavně při zahřátém motoru). Taky se mi už několikrát stalo, že jsem nakopnul a zdechlo to. Nevíte čím to může být? Nebo čím se nastavuje volnoběh? Děkuji za každou radu! *pohladit*

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 09:28
od J!R!
Hira píše:Když nastartuji, tak mám celkem dost nízké otáčky (hlavně při zahřátém motoru). Taky se mi už několikrát stalo, že jsem nakopnul a zdechlo to. Nevíte čím to může být? Nebo čím se nastavuje volnoběh? Děkuji za každou radu! *pohladit*


Nech zachrat motor,dokud se ti 2x po sobe nesepne ventilator chlazeni,vypni jej a odpoj EACV(konektor u klapky)Znovu nastartuj,tentokrat uz bude nejspis volnobeh jeste mensi,tak jej za pomoci nekoho v aute ci rychleho uprku k motorovymu prostoru udrzuj,aby motor nezdechl.Volnobeh by mel byt 650+-50otacek.Pokud je tomu jinak,tak opatrne zlehoucka povoluj ci dotahuj zlatym(mosaznym) sroubem na plochy sroubovak u klapky(zadny dorazovy sroub!).Az bude pozadovany volnobeh,tak vypni motor,zapoj konektor a restartuj ECU(treba pojistkou v motorovym prostoru).Pote nastartuj a volnobeh by mel mit kolem 800otacek.
Pokud se nezadari,tak to klidne udelam

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 09:46
od Hira
J!R! píše:Nech zachrat motor,dokud se ti 2x po sobe nesepne ventilator chlazeni,vypni jej a odpoj EACV(konektor u klapky)Znovu nastartuj,tentokrat uz bude nejspis volnobeh jeste mensi,tak jej za pomoci nekoho v aute ci rychleho uprku k motorovymu prostoru udrzuj,aby motor nezdechl.Volnobeh by mel byt 650+-50otacek.Pokud je tomu jinak,tak opatrne zlehoucka povoluj ci dotahuj zlatym(mosaznym) sroubem na plochy sroubovak u klapky(zadny dorazovy sroub!).Az bude pozadovany volnobeh,tak vypni motor,zapoj konektor a restartuj ECU(treba pojistkou v motorovym prostoru).Pote nastartuj a volnobeh by mel mit kolem 800otacek.
Pokud se nezadari,tak to klidne udelam

Tyjo, díky moc! Odpoledne to půjdu nastavit... Zkusit nastavit... :lol:

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 10:27
od J!R!
za malo....pokud je ale kolisavej volnobeh,tak je spinavy "cosi" (momentalne si nevybavim nazev) ze zadu sani...Kazdoapdne poradne zkoukni kterej sroub to je....ale i B16 je jakoby z cela klapky navrchu....Je to mosazni sroub na volnobezny kanalek

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 10:28
od Minor
Tady je taky nějaký povídání http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=837

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 23 črc 2011 20:00
od Hira
Takže, se Sajlemem jsme to zkoušeli opravit. Já jsem seděl v autě a udržoval otáčky. Na 3000 ot./min to fakt nešlo dostat - držel jsem pedál a motor dělal to co dělá v omezovači i při třeba 1500 ot. Když jsme namotali cca 2200, okamžitě to vystřelilo přes 4000 otáček. Zase jsem ubral a snažil se to dostat do nějakého normálu. Sajlem byl v motoru a otáčel šroubem, nejdřív z lehunka (žádná odezva) a později o celou obrátku. Když jsem pustil pedál tak to zdechlo. Otočil o 360° naopak, pustil jsem pedál a motor měl, typuju tak 50-100 ot/min :lol:. Restartovali jsme ECU a volnoběh byl v pořádku.

Re: Nízký volnoběh

Napsal: 24 črc 2011 07:52
od sajlem
Hira píše:Takže, se Sajlemem jsme to zkoušeli opravit. Já jsem seděl v autě a udržoval otáčky. Na 3000 ot./min to fakt nešlo dostat - držel jsem pedál a motor dělal to co dělá v omezovači i při třeba 1500 ot. Když jsme namotali cca 2200, okamžitě to vystřelilo přes 4000 otáček. Zase jsem ubral a snažil se to dostat do nějakého normálu. Sajlem byl v motoru a otáčel šroubem, nejdřív z lehunka (žádná odezva) a později o celou obrátku. Když jsem pustil pedál tak to zdechlo. Otočil o 360° naopak, pustil jsem pedál a motor měl, typuju tak 50-100 ot/min :lol:. Restartovali jsme ECU a volnoběh byl v pořádku.

*fin*