Hira píše:Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.
Promin,ale tomu proste neverim....moc rad nabizim sve auto pro porovnani

a jiste bude zajimave srovnani i s obyc ED9...
Moje zkusenost s chipem je takova:kamos mel radu let chip pro vteca,me se do teho moc nechtelo,pac znam nazory,ze atmosfera se horko tezko da vic naladit jen pouze elektroniky.Nakonec kdyz jsem mel dve origo ECU,tak ze jednu "obetuji".Odpajel se seriovy chip,napajela se patice,aby bylo mozne chipy kdykoliv prehazovat a vysledek?Nejdriv takova nejistota...VTEC se spinal v 4500 namisto seriovych 5300,omezovac odstranen.Pocitove se zdalo ze to jede lip,hlavne se to nemuselo tolik tocit,abych na dalsi kvalt chytl vteca.Takze jsem si rikal,jo dobry....Ale vtec nebyl az tak znatelny jako na serii.Sepl se v 4500,ale nebylo to uplne ono,pak bylo citit dalsi "kopnuti" kolem 6tis.Mnoooo a jednou jsme si zajeli s zenou na letiste a ze si kazdej dame par sprintu,pak prehodime ECU a srovname je.S ladenou se mi lip jezdilo,pac nemam rad,kdyz preradim a nechytnu 5300otacek.Ovsem kdyz jsme si merili casy,tak jsme oba dosahovali lepsiho casu prave se seriovou.Kdyby nekdo s B16A1 mel zajem,klidne mu tu ladenou ECU zapujcim.Tento chip je v CR vcelku znamy,mel ho i Cocks na svoji byvalce,ma ho kamos v C4g.
Mnoooo a kdyz se tak zamyslim

jak muze chip pridat vykon na motoru,kdyz kazdy motor je jiny?Kazdej je po vyrobe uplne jiny a za tech 20let se tuplem odlisi.A dalsi veci jako ruzny filtry,sani,svody....Kdyz se upravuje,tak se musi udelat tyto "hardware" veci a az jsou,tak pote se muze doladovat software.Ale pro ten dany motor a na motorove brzde.Takze na serii to nema smysl.
Ano chipem se da dost ziskat,ale na TDi....jinak je to jen placebo efekt