Stránka 1 z 1
					
				Co to ku**a??
				Napsal: 25 říj 2010 22:34
				od Elbi
				Normálně haluz , nechal sem si vyměnit termostat, a od tý doby co mi to vyměnil se mi posunul omezovač na 7000, mamiiii já chci zpátky 7500  

  dyt na to nemá žádnej vliv, snad ne? to mi hlava nebere jako... jediný co tam sundal bylo víko rozdělovače a pak rovnou ten termostat... i sem potom zkoušel resetovat ŘJ a furt 7000.. to neeeeee   

 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 26 říj 2010 11:49
				od Minor
				Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
			 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 26 říj 2010 17:12
				od skritek
				Minore spravne
			 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 26 říj 2010 17:36
				od Minor
				skritek píše:Minore spravne
Pýřím se:)
A zdravím tě:)
 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 26 říj 2010 19:05
				od Elbi
				Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
s tim posunutím omezovače sem to taky slyšel, ale tohle byly oba termostaty na 78 stupnů, oba stejný, a i při maximálně zahřatym motoru je pořád jen 7tis .... tak co ale s tim?
 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 26 říj 2010 22:11
				od exxsodus
				Elbi píše:Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
s tim posunutím omezovače sem to taky slyšel, ale tohle byly oba termostaty na 78 stupnů, oba stejný, a i při maximálně zahřatym motoru je pořád jen 7tis .... tak co ale s tim?
 
aspon tolik nebudes huntovat motor 

 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 27 říj 2010 05:24
				od Warezz.K
				No já víc jak taky 7 nejdu 

 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 27 říj 2010 18:04
				od pepo crx
				Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejdu 

 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 
Exxsodus jazdí aj s nevtecovým cérom ako s vtecovým  

  v 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec  
 
  
 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 27 říj 2010 18:09
				od exxsodus
				pepo crx píše:Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejdu 

 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 
Exxsodus jazdí aj s nevtecovým cérom ako s vtecovým  

  v 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec  
 
  
 
jo jo 

 a tahnu to jeste dal nez vtec 

 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 27 říj 2010 23:13
				od Elbi
				exxsodus píše:Elbi píše:Minor píše:Napadá mě jediné vysvětlení, jsou dva typy termostatů, na 78 a 82 stupňů myslím. Ecu při studeném motoru motoru posunuje omezovač níž (aspoň si to myslím), takže při teplejším termostatu může být teplota na čidle o něco vyšší a ecu tak může pouštět omezovač výš.
Netvrdím ale, že to tak určitě je:)
s tim posunutím omezovače sem to taky slyšel, ale tohle byly oba termostaty na 78 stupnů, oba stejný, a i při maximálně zahřatym motoru je pořád jen 7tis .... tak co ale s tim?
 
aspon tolik nebudes huntovat motor 

 
tak jako to je fakt no  

 ale jak sem zvyklej na těch 7půl tak furt štěká omezovač.. ale jede to furt stejně ... stejně brutálně  

  heh .. ale je to fakt divný, neřeknu kdyby aspon byl rozdíl mezi těma termostatama, tak budiž, ale naprosto stejný ... když mi tak napadá, neni možný, že termostat udává ECU že je studěnější motor tudíž mi nepustí výš???? tim pádem by ten novej termostat byl taky v hajzlu ...
 
			
					
				Re: Co to ku**a??
				Napsal: 29 říj 2010 09:47
				od Antiamik
				pepo crx píše:Warezz.K píše:No já víc jak taky 7 nejdu 

 Přecejen už je to skoro červený pole a tam se mi fakt nikdy nechce. Těch pár otáčiček už je stejně jedno. Tedy jak kde. U Vteca samozřejmě ne.
 
Exxsodus jazdí aj s nevtecovým cérom ako s vtecovým  

  v 5500 otáčkach treba len zamáčknuť a pak hneď pustiť spojku, je to pak jako vtec  
 
  
 
Pripomenuli ste mi text jednej pesničky od Troch Sestier závodníci! 
 
 "Motor táhle kvílel
  dav obdivně šílel
  z Hondy během chvíle...
  zůstaly jen krámy"    
