škrtící klapka
Moderátor: Minor
škrtící klapka
Ahoj, máte někdo návod, jak nastavit snímač škrtící klapky a její zavřenou polohu? Zjistil js, že má snímač nějakou chybu a doraz už je asi taky vymačkanej. Zkusil js jiné starší, ale neukazují stejné hodnoty odporu, což určitě rozhodí celou mapu. Mám několik sundaných snímačů, které jsou snad použitelné, ale potř.správné hodnoty odporu zavř/otevř.klapka
- Petk@
- Šéfík!:)

- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
škrtící klapka
Mel jsem stejný problém a pátral jsem tak dlouho az jsem sehnal stejnou klapku kde bylo čidlo nehnutě od výroby . u hond co maji už možnost načíst pomoci HDS to jde lehce nastavit ale u OBD0 mi bylo řečeno nejednoduší klapku dat na auto co má třeba HONDATU a nastavit . nějaké návody jsou na YouTube ale je to takové 50/50 v manuálu jsem nasel pouze promereni jestli tam jde správně napětí 
škrtící klapka
Není to nic složitýho. Stačí změřit napětí na výstupu z TPS, nebo na vstupu do ECU (měří se proti zemi ECU / TPS), hodnoty musí být následující:
Plně zavřená klapka: cca. 0,5V
Plně otevřená klapky: cca. 4,5V
Pokud ti to nebude sedět, tak pootáčej s TPS, než to bude OK.
Pokud by si to chtěl podrobněji, tak koukni do servisního manuálů na kapitolu detekce chyb PGM-FI (strana 6-45)
Plně zavřená klapka: cca. 0,5V
Plně otevřená klapky: cca. 4,5V
Pokud ti to nebude sedět, tak pootáčej s TPS, než to bude OK.
Pokud by si to chtěl podrobněji, tak koukni do servisního manuálů na kapitolu detekce chyb PGM-FI (strana 6-45)
škrtící klapka
jo, díky. už js to zkoušel podle rady kámoše na 0.45V a šlape to. podotýkám, že mě mátly různé hodnoty neběžící/běžící motor. tak že na běžícím..
Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů
