U EE8 je v podstatě jediný problém a to karosářské díly na předek. Ty v druhovýrobě neexistují a když nabouráš, díly se shání velmi špatně.
Pokud jde o díly na motor, je tam sitauce přímo opačná než u ED9, totiž že existuje spousta úpravových dílů pro zvýšení výkonu. Je to dané tím, že motor B16A2, který je víceméně totožný s motorem B16A1 z EE8, byl v C5G a v tarze v USA a tamější firmy vyrábějí fakt hafo věcí. Motor dohc nevtec tam nikdy nebyl, takže se pro ně nějaké díly na úpravy shánějí mnohem složitěji a vůbec jich moc není.
Motoricky je na tom EE8 trochu lépe, B16A1 je přes svůj výkon takřka nesmrtelný, pokud dostává aspoň základní péči. Motory z ED9 poměrně často odcházejí na klice, což je dáno relativně vysokým zdvihem vůči vrtání.
Jediná věc, která se u B16A1 musí poměrně často udělat, je výměna či repase tlumítka neboli LMA. Ale není to žádná šílená darda nebo až tak složitá práce.
Poměrně často mívají EE8 problém se synchrony na převodovce, častěji než u ED9. Každá verze má něco do sebe, ale moje volba je jasná - mít pokud možno ED9 i EE8
