Ladění ECU, chiptuning ...
Moderátor: Minor
- Warezz.K
- Fórum podpora

- Příspěvky: 144
- Registrován: 10 kvě 2010 20:20
- Bydliště: Doma, v Night clubu i na Marsu - Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ladění ECU, chiptuning ...
Zdarec
Chci se zeptat, existuje nějaký software pro CRX? Něco pro ECU. Propojit to nař. s noťasem a pohrát si s ECU. Je něco takovýho? Popř. jestli s tím má někdo zkušenost.
Jen mě to napadlo a zajímá mě to. Dík.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Warezz.K píše:ZdarecChci se zeptat, existuje nějaký software pro CRX? Něco pro ECU. Propojit to nař. s noťasem a pohrát si s ECU. Je něco takovýho? Popř. jestli s tím má někdo zkušenost.
Jen mě to napadlo a zajímá mě to. Dík.
Zkusit tohle ?
http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=18&t=1579
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Hira píše:Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.
Ho*no..... to jde ? Rozpovídej se o tom více
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Hira píše:Dělají se přímo chipy do ŘJ, které dokážou zvednout výkon... Např já mám chip, který zvedá o 36 koní, což je prý max.
Promin,ale tomu proste neverim....moc rad nabizim sve auto pro porovnani
Moje zkusenost s chipem je takova:kamos mel radu let chip pro vteca,me se do teho moc nechtelo,pac znam nazory,ze atmosfera se horko tezko da vic naladit jen pouze elektroniky.Nakonec kdyz jsem mel dve origo ECU,tak ze jednu "obetuji".Odpajel se seriovy chip,napajela se patice,aby bylo mozne chipy kdykoliv prehazovat a vysledek?Nejdriv takova nejistota...VTEC se spinal v 4500 namisto seriovych 5300,omezovac odstranen.Pocitove se zdalo ze to jede lip,hlavne se to nemuselo tolik tocit,abych na dalsi kvalt chytl vteca.Takze jsem si rikal,jo dobry....Ale vtec nebyl az tak znatelny jako na serii.Sepl se v 4500,ale nebylo to uplne ono,pak bylo citit dalsi "kopnuti" kolem 6tis.Mnoooo a jednou jsme si zajeli s zenou na letiste a ze si kazdej dame par sprintu,pak prehodime ECU a srovname je.S ladenou se mi lip jezdilo,pac nemam rad,kdyz preradim a nechytnu 5300otacek.Ovsem kdyz jsme si merili casy,tak jsme oba dosahovali lepsiho casu prave se seriovou.Kdyby nekdo s B16A1 mel zajem,klidne mu tu ladenou ECU zapujcim.Tento chip je v CR vcelku znamy,mel ho i Cocks na svoji byvalce,ma ho kamos v C4g.
Mnoooo a kdyz se tak zamyslim
Ano chipem se da dost ziskat,ale na TDi....jinak je to jen placebo efekt
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma 
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
stechi píše:J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma
Ale bylo by krasny takto ziskat 36koni
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
3,6 koně bych byl ochoten akceptovat, ale 36 ani náhodou
To by ses obyčejným chipem za pár korun (jistě, nepočítám vývoj), dostal na nějakých 160 koní. Závodní 1,6 od mugenu měla myslím 180 koní a zahrnovalo to úpravu celého motoru se vším všudy a u závodního motoru nemuseli brát ohledy na volnoběh, emise, spotřebu, projev v nízkých otáčkách atd, šlo jen o honbu za výkonem.
Čili, nezlob se, je to blbost. Sice se dobře poslouchá a asi ještě líp prodává, ale to je asi tak všechno.
U vtecových motorů se sice často posunuje bod sepnutí vtecu níž, ale je to zbytečné a spíš ke škodě.
Nějaké čtení:
http://www.hondaclub.cz/blog/Dany/2008/6/chiptuning-ano--ci-ne-
a
http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/5/projekt-p3g-p72--vzdor-jpn-techniky
+ pokračování tohoto příběhu - http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/7/projekt-p3g-p72---jak-to-dopadlo-
Čili, nezlob se, je to blbost. Sice se dobře poslouchá a asi ještě líp prodává, ale to je asi tak všechno.
U vtecových motorů se sice často posunuje bod sepnutí vtecu níž, ale je to zbytečné a spíš ke škodě.
Nějaké čtení:
http://www.hondaclub.cz/blog/Dany/2008/6/chiptuning-ano--ci-ne-
a
http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/5/projekt-p3g-p72--vzdor-jpn-techniky
+ pokračování tohoto příběhu - http://www.hondaclub.cz/blog/Desperado/2009/7/projekt-p3g-p72---jak-to-dopadlo-
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
J!R! píše:Ale bylo by krasny takto ziskat 36konio tom zadna....
stechi píše:J!R! to řekl přesne chip u techto vozidel nefunguje. a 36 koni je nesmysl.. kdyz se chipuje tak se upravuje ridicijednotka k upravě motoru aby to fungovalo všechno jak ma
přesně až se bude prodávat budu první
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Hira píše:O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...
Ehm, abych tak řekl... zřejmě nic
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Reknou to,co bys rad slysel,respektive co chces slyset...
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
J!R! píše:Reknou to,co bys rad slysel,respektive co chces slyset...
Už je to tak
- sajlem
- CRX velení

- Příspěvky: 590
- Registrován: 08 kvě 2010 15:37
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Hira píše:O tom chipu me rekli borci v servisu co me to auto delaj. Kdo vi, co oni o tom vi...
pardonRe: Ladění ECU, chiptuning ...
Hira: 36koní jen díky poladěný jednotce, tak to páni v servisu budou celkem znalci
Pokud by se jednalo o atmosferickej 8litr, nebo něco přeplňovanýho, taky bych to ještě bral, ale na seriový NA 1,6 je to holej nesmysl.
Aby si se dostal s D16 DOHC k tomuhle číslu, tak by si musel, zvýšit kompresi, změnit časování ventilů, přeportovat hlavu, upravit sání, vyměnit komplet výfukový trakt, nejspíš vyměnit i vstřiky a pak k tomu celýmu doladit jednotku. Samozřejmostí by byla i generálka motoru, a možná i výměna seriových ojnic za nějaký performance, protože ty jsou asi ten nejslabší článek v tomhle motoru, ale do nějakých 180-200 koní na klice by měly být ok, pokud jsou v dobrým stavu.
Ještě jedna rada, nevím sice co to máš za chip, ale pokud máš odstraněnej omezovač, tak to rozhodně nevytáčej víc jak 8000ot. jinak to časem zadřeš. D16 DOHC mají hůř řešený mazání, než B16 motory a nad tyhle otáčky už dost špatně mažou a proto se dost často zadírají na klice. Nemluvě o tom, že sériovej motor už v těhle otáčkách ztrácí výkon i krouťák, takže je zbytečný ho takhle hrotit.
Aby si se dostal s D16 DOHC k tomuhle číslu, tak by si musel, zvýšit kompresi, změnit časování ventilů, přeportovat hlavu, upravit sání, vyměnit komplet výfukový trakt, nejspíš vyměnit i vstřiky a pak k tomu celýmu doladit jednotku. Samozřejmostí by byla i generálka motoru, a možná i výměna seriových ojnic za nějaký performance, protože ty jsou asi ten nejslabší článek v tomhle motoru, ale do nějakých 180-200 koní na klice by měly být ok, pokud jsou v dobrým stavu.
Ještě jedna rada, nevím sice co to máš za chip, ale pokud máš odstraněnej omezovač, tak to rozhodně nevytáčej víc jak 8000ot. jinak to časem zadřeš. D16 DOHC mají hůř řešený mazání, než B16 motory a nad tyhle otáčky už dost špatně mažou a proto se dost často zadírají na klice. Nemluvě o tom, že sériovej motor už v těhle otáčkách ztrácí výkon i krouťák, takže je zbytečný ho takhle hrotit.
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
a ještě bych přidal tu o tabletách do paliva,turbonizátoru,magnetizátoru a koncák z 1,6 feldy dýzla 
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Re: Ladění ECU, chiptuning ...
Zdar pokud chceš zvednout výkon tak bych asi zkusil tohle.
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CIVIC ... 51239/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CRX-C ... 87638/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/8991-HONDA- ... 83773/item
ale rozhodně počítej s tím že budeš muset dát kovaný ojnice a popřípadě i jiný písty nevím jestli by to ty seriový vydržely zase takový info jsem o tom nezjišťoval, ale já osobně se do toho za čas pustit chci, ale potřebuju ještě jeden D16A9 bo A8 neboť si nechci ničit ten co tam mám origo..
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CIVIC ... 51239/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/HONDA-CRX-C ... 87638/item
http://viewitem.eim.ebay.cz/8991-HONDA- ... 83773/item
ale rozhodně počítej s tím že budeš muset dát kovaný ojnice a popřípadě i jiný písty nevím jestli by to ty seriový vydržely zase takový info jsem o tom nezjišťoval, ale já osobně se do toho za čas pustit chci, ale potřebuju ještě jeden D16A9 bo A8 neboť si nechci ničit ten co tam mám origo..

Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


