Jak to asi znáte všichni, dospěl jsem do věku, kdy jsem si řekl, že ke svému životu potřebuju CRX. Vždy se mi to auto líbilo, jenže v době, kdy byly levné, jsem byl stejně nemajetný navíc jsem vždy místo aut tíhnul spíš k jedné stopě (to mě drží doteď). Zlom nastal letos v létě, kdy jsem na Červenohorském sedle v Jeseníkách potkal 2x CRX a 2X Civic 4g se kterýma parta řezníků lítala hore dole jako by nemělo být žádné zítra. Setkání s těmito vozy na živo byl jedním z těch, na které už asi nezapomenu. Ta silueta vozu a kapota ve výšce kolen to jinde nenajdete

Začalo období shánění. Kulové jsem o tom věděl, tak jsem na internetu objevil toto forum a kontaktoval Minora. Ten mi vysvětlil kde je sever (rozuměj - co je před a poface, že existuje ED9 kat a bezkat, EE8 - ta že je nejvíc atd...) Není v dnešní době jednoduché pořídit CRX kde se potká stav s tím, kolik jsem byl ochotný za vozidlo dát. Většina jich je buď drahá nebo napadená tunerem nebo ve zbídačeném stavu, případně kombinace více těchto faktorů.
Jak už to bývá, nakonec se našla jedna vpodstatě za rohem. Její první foto tedy přikládám.
Kdo nezažil neví co je sranda. Přesto, že to auto je prakticky veterán, tak je neskutečné jak to sedí na cestě a jak ta jednašestka letí.
Plána do budoucna:
1.) Odstranit nálepky lebek a xicht pana Paula Walkera
2.) Výměna kol za zlaté Advan racing (už jsou doma) + Semislicky Federal 595 RS-R. Ty černé budou na prodej, kdyby někdo třeba měl zájem...
3.) Repas třmenů brzd a jejich přelakování do nějaké normální barvy (žlutá nebo červená ještě jsem se nerozhodl) + možná pancéřové hadice (má to smysl?)
4.) Instalace výztuh náprav. Zadní od JF performance tam už je. Na cestě mám přední spodní od Wiechers a následně přední horní od Staffa. Zadní horní teprv zvažuju - nechce se mi řezat díry do plastů.
5.) Svody od doupovce (mám tam ty nerez číny - kdybyste je někdo chtěli taky budou na prodej), k tomu průchozí náhrada katu a svod dozadu bez rezonátoru a tlumiče. Koncovku nechám sériovou. SNAD to takto bude fungovat.
6.) Odlehčený setrvák a řemenice, výměna spojky, která je u konce svých sil.
7.) Snížené pružiny Eibach -30mm. Ty na autě jsou taky snížené (asi o cca 30mm ???) ale neznámá značka. Taky budou na prodej kdybyste chtěli

8.) Nalakovat kapotu a střechu do stejné barvy jako zbytek auta + doladit maličkosti (lemy jsou sice dělané, ale při detailním pohledu je to odfláknuté, dopasovat všechny lišty, dveře...)
9.) Něco se ještě asi najde...
Jinak teda k tomu názvu: Soused angličan, když to viděl, tak prohlásil, že u nich doma tomu říkali rýžová raketa. Asi jí to už zůstane
