
Hondu vlastním už téměř 10 let. Po maturitě jsem hledal nějaké vozítko a nějkou dobu pokukoval po Civicu 4G, libily se mi ty hrany a celkový motokárový vzhled, jelikož jsem se při autoškole párkrát svezl C6G který byl snížený, tak že podlaha byla jen pár cm nad zemí a dal se pořád točit k 7000ot bylo rozhodnuto, že chci Hondu.
A tak jsem asi mesíc po škole koupil červené C4G ze kterého jsem časem udelal žluté a předloni jej na zimu odstavil, kvuli velké korozi vnitrku prahu a podběhů, čekala mě STK a já nemel pořádne na aute kde dělat, najednou byl konec brezna a ja se přes zimu na auto vubec nedostal, garaz byla mala na nejake prace a tak jsem zacal mít depku, že nebudu po deviti letech jezdit motokárou. Podařilo se v dubnu sehnat velkou dilnu, kam jsem civica přestehoval a začal zjistovat rozsah koroze a dalsích vecí dulezitych pro STK a začal propadat splínu, že proste ten roj nevyjedu. Najednou se u Minora obevila cerna EE8 k prodeji, libila se mi a zaclo to hlodat... jsem sice zarytý civikář a EE9 je muj sen, ale zadne nikde dlouho nebylo a nebo jsem nemel odvahu se kvuli tomu zadlužit, ale situace byla přizniva a tak jsem budoucí ženu připravil na možnost, že si pořídím další auto

Po projíždce, kdy nám málem upadlo kolo, málem jsme utrhli výfuk jsem byl hodně na vážkách, chtěl jsem ho, ale nemohl se rozhodnout, takže jsem se s Minorem rozloučil a přemýšlel. Večer padlo rozhodnutí a za týden jsem si pro ni jel

Privezl jsem si kola, sedačky (pět let jsem je doma měl připravené do civica), volant a značky z jiného CRX abych dojel domů

Zajel jsem na STK k prověření stavu, kde jsme přišli na špatnou sbihavost, KO zadní brzdy, pofiderne uchyceny vyfuk, při rozborce předních brzd jsem nasel na kazdem kole jine desky, takže bylo potřeba tohle vše udelat. Vyměnit olej, brzdovku...
První krok k přihlášení bylo potvrzení o emisní norme, což trvalo asi týden, další týden jsem jel na dovozovou STK kde chyběly nějaké udaje, takže sehnat potvrzení s udaji o spotrebe a rozvoru (protože na DI odmítly opsat TP stejného vozu), takže další týden v čudu. Konečně mám vše a tak jdu na DI odkud mě behem tři minut vyhodí a chtějí soudně ověřený překlad TP, kde jsou uvedena alternativní kola a sportovní podvozek, další týden shánění a čekání na překlad. Druhá návštěva (v pátek) DI, zase nějaké řeči, staří vozu a podobně, menší hádka o americký formát RZ dopředu (chtěl mi dát tu na nákladak, že jinou nema) a tak lehce nasrán mě pán posílá domů at si v pondělí příjdu pro české papíry, nechal jsem mu tam tedy 5800 za přihlášení a EKO teror a celý víkend se těšil až se projedu. 19.6. mi pán na stul hodil značky, techničák a se slovem "naschle" mě vyporoučel, abych si konečně mohl užívat jízdu s tím starým vrakem, jak si určitě myslel. Jenže na autě byly obuté sliky a venku padaly provazy vody, takže jeste pár dnů nic

Přidám nějaké fotky, přehled co se zatím dělalo, plány a tak

