Nebudu to tady nějak dlouze rozepisovat protože nejsem žádnej pisálek a hlavně nevim čím bych měl asi zažít.
No dobře začnu tím jak jsem se do
zamiloval a jak jsem se k ní dostal.Jak už jsem psal kdysi v tématu "Ako ste si zarobili na svoju CRX ???", do tohoto auta jsem se zamiloval na první pohled v 8 třídě ZŠ když jsem jí viděl project v Sokolově na náměstí. Časem jsem si pak i zjistil kde parkuje a komu patří a chodil se na ní každej den koukat. Byla to taková oprejskaná ospojlerovaná ed9ka ale v té době ten "tuning" hrozně letět a já si to hrozně moc přál mít taky...
V roce 2006 jsem měl 18 a dělal si řidičák, to už jsem taky měl domluvenou a přislíbenou černou CRXku po 2 majiteli z Německa. Tenkrát jsem ještě o nějaký EE8čce neměl ani tušení (možná že to je dobře
Podle plánu se taky tak stalo a moje milovaná šla v listopadu do garáže a začalo se odstrojovat, pak zase nastrojovat, řezat, kitovat, laminovat a to pořád dokola, prostě blbnout. Chtěl jsem mít to po čem jsem vždy slintal do Tuning magazínů a dalších takových dnes už celkem směšných časáků...
Jak už to bývá, finanční prostředky mi moc dlouho nevydrželi protože přišli partnerský problémy a povinnosti který tu nechci rozpitvávat, tak jsem usoudil že to bude hold trvat trošku dýl, ale když něco trvá moc dlouho tak se názory na daný úpravy a další kraviny co mě tenkrát napadali mění. Takže to vypadalo tak že jsem jí pořád rozebíral a skládal a rozebíral a skládal že už mě to i přestávalo bavit. Jsem kretén, já vim
25.května 2010 ve 12:11 Jsem se poprvé zaregistroval zde a začal jsem s údivem a nadšením hltat veškerý témata a příspěvky Vás členů
a mé názory na "tuning" se předimenzovali na názory typu "origo top stav". a doufám že tomu už tak zůstane... (ještě teda jediný co mě zatim nepřešlo je mugen kit) Zde jsem taky přišel na to že existuje i něco víc než ED9tka a zamiloval jsem se podruhý

Svou rozdělanou Hondičku jsem tedy rozebral na díli, pro kastli si přijel kluk až z Třebíče, něco už jsem rozprodal a zbytek dílů co na EE8 nepatří,nepasujou nebo už je nejspíš nebudu potřebovat mám na prodej ZDE Výtěžek z prodeje samozřejmě poputuje do oprav a údržby mojí současný lásky
To by mohlo pro představu stačit a teď už konečně k EE8čce...
Nejdříve jsem měl zálusk na tu co prodává Cocks, ale jeho cena je pro mě takřka nedosažitelná i když to za ty prachy stojí ale bohužel no
. Koupi jsem sice plánoval až na léto ale nedalo se odolat Codyho inzerátu s prodejem jeho červený vtečky, prověřil jsem si jí tedy u pár z Vás který auto znají a doneslo se mi převážně pozitivního hodnocení, tak jsem se s Codym zkontaktoval a netrvalo dlouho a jel jsem si pro ní... Když jsem jí poprvé spatřil tak se mi upřímně moc na první pohled nelíbila ale názor jsem změnil když mě Cody vyzval že jí půjdem project, první jízda mě uplně dostala a musim říct že jak jsem šlápl na plyn tak jsem se doopravdy bál a Cody asi taky, utkvěla mi v hlavě jeho věta "Šlápni na to ať sepne vtec - PO..PO..POZOR zatáčka" No prostě bylo rozhodnuto že už je moje, naposledy jsem tedy Codyho hodil domů a šlo na něm vidět že se nerad loučí...
Tímto mu děkuji za potěšení který si budu moct teď dopřávat a doufám že se brzy zase k CRX vrátí protože by byla škoda přijít o takovýho zprávnýho člena jako je on.
Cestu domů jsem si na plno užíval a když jsem dorazil, seběhla se u garáže hrstka mojich zvědavích kamarádů, sice z toho nebyli tolik nadšený jako já ale to mi vůbec nevadilo, nerozumí tomu co je závislost na tomhle autě.
Pořád ještě nemůžu uvěřit že jí mam a proto musim chodit každou chvíli do garáže abych se přesvědčil že tam opravdu je... Tak dlouho jsem na ní šetřil a čekal že ještě pořád nevim jestli se mi to zdá nebo je to sladká realita...
Motorově to vypadá všechno v pořádku až na to že to vyblikává chybu 43 což je lambda ale na to mě Cody upozorňoval a prý se za tu chybu schovává to že jsou tam vačky z Integry a když Monty předělával mapu tak se zaměřoval na vyšší otáčky a v nízkejch se to zdálo dobrý tak to nechal ale občas se stane že to vyhodí chybu motoru což je prý jen estetickej nedostatek, tak budu doufat že to tak je a že se to časem neposere a vydrží to aspoň do tý doby než se mi podaří sehnat někoho v okolí kdo mi to doladí...
Jinak mam v nejbližší době v plánu se do toho pustit a dostat jí do co nejlepšího,nejhezčího a nejvymazlenějšího samozřejmě origo stavu.
Práce na ní bude ještě dost ale slibuju teď Vám všem že všechno budu dělat s rozvahou a s co největší láskou a trpělivostí.
No a do čeho se pustim nejdřív? Tak nejprve vyndám ten příšernej kočkochyt co je v předním nárazníku, nalakuju zadní nárazník do barvy auta páč je takovej oranžovější než všechno ostatní, vyměnim lišty a prahy za černý, sundám zástěrky, vyměnim středovej díl zadních světel kterej už mám přislíbenej od Sabria, no a postupně budu prostě zkrášlovat protože je na ní miliony malých nedostatků jako jsou třeba poškrábaný lak na křídle a zrcátkách, vyvrtané dirky v plastech, nedopasovaný nárazníky, světla a pozičky atd. Sice drobnosti ale chci to mít tipťop...
Pro představu přidávám pár fotek jak vypadala když jsem si jí dovezl a postupně budu aktivně přidávat přízpěvky z pokračování a oprav...

Tak to je tak asi v hodně zkrácený verzi všechno a doufám že jsem Vás těmahle kecama moc neunavil...
Aktuální podoba k 10.5.2014
Při koupi
Uděláno:
Exterier
Vyměněné prahové i dveřní lišty za nenalakované
Vyměněné ostřikovače čelního skla za jiné v lepším stavu
Vyměněné zadní světla za jiné v lepším stavu
Vyměněné prasklé levé přední světlo
Nalakované lišty a spodky na náraznících
Oranžové žárovičky v pozičkách
Oranžové LEDky v bočních blinkrech
Zapojení světla zpátečky (byl přetržený drát)
Vyměněné baňky na osvětlení SPZ
2x13LED osvětlení SPZ
Vyměněné dveřní sklo u řidiče za nepoškrábané
Žluté mlhovky
Lízátlo replika Js´Racing
Vyměněný zadní ostřikovač za jiný v lepším stavu
Zrcátka repliky Spoon
LED žárovky do zadních světel
Sehnat dveřní lišty bez laku
Nálepky:
Domo kun - boční okýnka (sundáno)
Chilli Pepper - čelní sklo
CRX klub - zadní okno
CRX VTEC - zadní světlo
SiR - pravý trojúhelníček na zadku
1.6i-VT - zadní nárazník
16 VALVE DOHC - kufrové dveře
DOHC VTEC - boční dveře
Interier
Radio Sony + vyrobený konektor (z Honda+euro a euro+Sony na Honda+Sony)
Rámečky na zadní repráky
Zakoupené plato do kufru
Zapojená elektrika do zapalovače a popelníku
LED osvětlení zapalovače a popelníku
LED osvětlení ve stropním světle a v kufru
Opravené trojúhelníčky zrcátek
Vyměněná gumová podnožka na koberci mezi sedadlem a pedály
Vyměněný panel ovládání oken u řidiče s automatickou polohou na obě strany (opět nefunkčí obě strany, AUTO jde jen dolů)
Vyměněný plast pod volantem za jiný v lepším stavu
Vyměněný plast na pojistky za jiný v lepším stavu
Vyměněný popelník za jiný v lepším stavu
Vyměněný střešní tapec za jiný v lepším stavu od Petk@
Vyměněné dveřní tapece za jiné v lepším stavu
Vyměněný zadní pravý spodní plast za jiný v lepším stavu
Vyměněný zadní pravý vrchní plast za jiný v lepším stavu
Vyměněný zapalovač za originál s natištěnou cigaretou
LED osvětlení budíků
Motorový prostor
Plynové vzpěry kapoty s vyrobenýma držáčkama
Fironová vložka do nasávání vzduchu do interieru
Umyté zapalovací kabely NGK
Vyměněný kostřící drát k víku
Vyměněné mínusové kabely od baterky
Nalakovaný držák baterky
Výroba vlastního OCT
Sportovní alu sací potrubí
Vyčištěná nádobka na brzd. kapalinu
Celonerez výfuk od svodů dozadu SRS
Podvozek
Vyměněná protrhlá vnitřní manžeta na poloose u řidiče
Repas brzdových třmenů: Opískování, pozink, epoxidová barva
Nové přední brzdové desky Brembo
Použité zadní desky ATE
Brzdová kapalina ATE Dot 4
Kola a pneu
Nejdříve bílé od Sabria (prodány)
Repliky Spoon Sports
Pneu TOYO proxes t1-r
Skryté ventilky
Středové samolepky
na zakázkuPřebarveny třmeny z bronz na bílou
Čeká mě
Celolak - torino red R72P
Nové brzdové kotouče
Některé interierové plasty v top stavu
(Tažná oka)
Sehnat EE8 přední nárazník s mřížkou (sehnaný ale zatím nenahozený)
Karbon kryt na víko motoru
Barva na víko motoru
Nová muzika
Oprava ošoupané části na sedadle řidiče
Oprava plata kufru
Nějaké koberečky
Nové delší štefty na kola
Odlehčené matice
Mugen křídlo

super!Uz jsem se obaval, jestli nebudu muset drzet tajemstvi
vela
držím s ní palce 