ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.
Moderátor: Minor
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
J!R!: Ono měření výkonu gtechem je takový dost ošidný, protože jen trochu jiným stylem rozjezdu jsi schopný udělat rozdíl v měření přes 20hp. Já osobně ho používám jen pro měření zrychlení a času na 400m.
Koukám že máš váhu auta nastavenou na 3200lb což je zhruba 1600kg. To by tak odpovídalo reálný váze vynásobený koeficientem 1,4 což se používá k tomu, aby gtech ukazoval hodnotu výkonu na klice. Z výčtu úprav, který si uvedl by to i zhruba odpovídalo nárůstu nějakých 10hp oproti serii.
Pokud by si měl 160 whp, tak by to na klice muselo dávat přes 180hp a to už je otázka poměrně radikálnějších úprav. S autem sem ale nejel, takže tohle ber jen jako vyhodnocení dostupných faktů.
Koukám že máš váhu auta nastavenou na 3200lb což je zhruba 1600kg. To by tak odpovídalo reálný váze vynásobený koeficientem 1,4 což se používá k tomu, aby gtech ukazoval hodnotu výkonu na klice. Z výčtu úprav, který si uvedl by to i zhruba odpovídalo nárůstu nějakých 10hp oproti serii.
Pokud by si měl 160 whp, tak by to na klice muselo dávat přes 180hp a to už je otázka poměrně radikálnějších úprav. S autem sem ale nejel, takže tohle ber jen jako vyhodnocení dostupných faktů.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
LJay píše:J!R!: Ono měření výkonu gtechem je takový dost ošidný, protože jen trochu jiným stylem rozjezdu jsi schopný udělat rozdíl v měření přes 20hp. Já osobně ho používám jen pro měření zrychlení a času na 400m.
Koukám že máš váhu auta nastavenou na 3200lb což je zhruba 1600kg. To by tak odpovídalo reálný váze vynásobený koeficientem 1,4 což se používá k tomu, aby gtech ukazoval hodnotu výkonu na klice. Z výčtu úprav, který si uvedl by to i zhruba odpovídalo nárůstu nějakých 10hp oproti serii.
Pokud by si měl 160 whp, tak by to na klice muselo dávat přes 180hp a to už je otázka poměrně radikálnějších úprav. S autem sem ale nejel, takže tohle ber jen jako vyhodnocení dostupných faktů.
Aha...


Kazdopadne dekuji za vysvetleni a omlouvam se za ot.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
J!R!: hodnoty výkonu nejsou všechno. Důležitější je jak se auto projevuje jako celek a jestli to tak vyhovuje majiteli. Pokud ano, tak není co řešit.
Už se těším, až uvidím, jak ti to bude běhat s komponentama z ITR
Už se těším, až uvidím, jak ti to bude běhat s komponentama z ITR

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
Včera sem předělal OCT, tak aby se zachycený obsah vracel zpátky do motoru, protože díky většímu blow by skrz kroužky při boostu se mi OCT zaplnila během pár kilometrů jízdy pod maximálním plnícím tlakem.
Taky sem udělal tepelný štít na vzduchový filtr. Zatím je jen z hliníku, ale až bude čas tak na něj přidělám tepelně reflexní potah.
Obě úpravy sem dneska testoval a fungují na výbornou, takže spokojenost
Taky sem udělal tepelný štít na vzduchový filtr. Zatím je jen z hliníku, ale až bude čas tak na něj přidělám tepelně reflexní potah.
Obě úpravy sem dneska testoval a fungují na výbornou, takže spokojenost

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
Tak a teď něco zábavnějšího
Konečně sem si našel čas auto pořádně otestovat a výsledek mně hodně mile potěši a s nějvětší pravděpodobností bude mít motor ještě vyšší výkon než co ukázal gtech.
Původně uvedená hodnota otáček, kdy turbo dosahuje maximální plnící tlak je špatně. Při maximální zátěži (pětka, 60km/h, plný plyn) dosáhne turbo maximální tlak někde mezi 3200-3400 ot/min. Holt sme byl potom záhulu při sobotním ladění, tak utahaný, že sem si to špatně zapamatoval.
Dneska sem udělal pár dalších měření zrychlení pomocí gtechu. První měření je na rovině (část prvního grafu, která je nad 140km/h prosím berte s rezervou, pravděpodobně odchylka měření gtechu) druhá dvě do mírného stoupání. No a nakonec tu mám i jedno video, točený za sucha, který trochu líp ukazuje co auto dokáže.

Původně uvedená hodnota otáček, kdy turbo dosahuje maximální plnící tlak je špatně. Při maximální zátěži (pětka, 60km/h, plný plyn) dosáhne turbo maximální tlak někde mezi 3200-3400 ot/min. Holt sme byl potom záhulu při sobotním ladění, tak utahaný, že sem si to špatně zapamatoval.
Dneska sem udělal pár dalších měření zrychlení pomocí gtechu. První měření je na rovině (část prvního grafu, která je nad 140km/h prosím berte s rezervou, pravděpodobně odchylka měření gtechu) druhá dvě do mírného stoupání. No a nakonec tu mám i jedno video, točený za sucha, který trochu líp ukazuje co auto dokáže.
Naposledy upravil(a) LJay dne 01 kvě 2013 22:18, celkem upraveno 1 x.
- Martin666
- CRX Guru
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 180+ WHP
Kamaráde, si myslím, že na kolech máš aspoň kolem 200 koní. Jako... stovku zhruba za 5 sekund a podle toho, jak Ti to stoupá kolem 180, jak začne T tlačit, tak máš rozhodně docela dost kobyl. Takhle přece nejede 180 koní na kolech ne? 

Naposledy upravil(a) Martin666 dne 01 kvě 2013 21:31, celkem upraveno 1 x.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Při tom jak to jde na 5tku, by tomu neuškodily delší převody, aby max byla někde na 250 tacho km/h. Dost možná by zůstaly stejné časy 0-100 a na 400m
- martas CRX
- CRX velení
- Příspěvky: 529
- Registrován: 23 říj 2009 21:44
- Bydliště: Říčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s




Honda CRX je láska na celý život !!!
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Loiza666: osobně bych to taky odhadoval někam hodně blízko k 200whp, ale chce to odbrzdit, aby byla jistota.
Fegut: minimálně delší pětka by se fakt hodila, protože motor na ní krouťák má. Zas na druhou stranu ten pocit když, na pětku ve 4 tisících šlápneš na plyn a cejtiš jak tě to tlačí do sedačky, to fakt stojí za to
martas CRX: díky, teď je konečně vidět co ten motor dokáže.
Fegut: minimálně delší pětka by se fakt hodila, protože motor na ní krouťák má. Zas na druhou stranu ten pocit když, na pětku ve 4 tisících šlápneš na plyn a cejtiš jak tě to tlačí do sedačky, to fakt stojí za to

martas CRX: díky, teď je konečně vidět co ten motor dokáže.
- Bučis
- Klouček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26 črc 2011 18:57
- Bydliště: Varnsdorf
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
LJay gratuluju ti jako by se ti narodil potomek, velká libovka 

hmotnost, to je tajná zbraň 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
mně se líbí to zrychlení ve vyšší rychlosti,jakoby neexistovaly jízdní odpory.. asi trochu extáze,co 

- peter ustinov
- Miminko
- Příspěvky: 43
- Registrován: 26 dub 2013 12:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
tak tvuj pribeh je druhy, co jsme tu precetl
super
jenom si tak rikam, jestli to pro tebe neni zbytecna brzda upravovat CRX
teda ne primo CRX jako takove, ale jakekoliv auto
pri tom, kolik tomu davas, by sis mohl postavot svuj vlastni stroj
zvdalas sedacky, dat turbo kde nebylo, pohrat si tolika "blbustkama"
svarit si ram na druhy motor, aby jsi mel model, na kterem vsechno zkouset
chlape, ty by jsi mel delat neco jako je Kaipan
hluboky obdiv a ucta
super
jenom si tak rikam, jestli to pro tebe neni zbytecna brzda upravovat CRX
teda ne primo CRX jako takove, ale jakekoliv auto
pri tom, kolik tomu davas, by sis mohl postavot svuj vlastni stroj
zvdalas sedacky, dat turbo kde nebylo, pohrat si tolika "blbustkama"
svarit si ram na druhy motor, aby jsi mel model, na kterem vsechno zkouset
chlape, ty by jsi mel delat neco jako je Kaipan
hluboky obdiv a ucta

Kdo chce hledá způsoby, kdo ne, ma jen výmluvy...
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Díky chlapy.
murtin: jj nárůst krouťáku udělá dost
peter ustinov: už dlouho si pohrávám s myšlenkou stavby něčeho vlastního, ale není na to zázemí, takže to pro zatím padá. Teď sem se pustil do stavby brat biku u kterýho bych si chtěl vyřádit hlavně na motoru http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=45372 tak uvidím co z toho vznikne
murtin: jj nárůst krouťáku udělá dost

peter ustinov: už dlouho si pohrávám s myšlenkou stavby něčeho vlastního, ale není na to zázemí, takže to pro zatím padá. Teď sem se pustil do stavby brat biku u kterýho bych si chtěl vyřádit hlavně na motoru http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=45372 tak uvidím co z toho vznikne

- peter ustinov
- Miminko
- Příspěvky: 43
- Registrován: 26 dub 2013 12:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
verim tomu ze to mas, a myslim, ze by jsi mel i na to, rozjet nejaky vlastni program
fandim ti!!!
fandim ti!!!

Kdo chce hledá způsoby, kdo ne, ma jen výmluvy...
- Martin16
- CRX Guru
- Příspěvky: 632
- Registrován: 25 čer 2009 10:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Hodně dobře pane - máš můj respekt
skvělá práce - těším se až ji uvidím na živo 


アクションのないビジョンは白昼夢のようなものです。ビジョンなしのアクションは悪夢です
"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"
"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Jede jako PRASE !!! to chci !!! 

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva


Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Původně sem myslel, že tenhle víkend vyměním a zajedu nový brzdy, ale jelikož pošta má asi trochu jiný názor na význam termínu "garantované dodání", tak sem alespoň udělal přívod vzduchu k chladiči, abych k němu dostal co nejvíc vzduchu a ještě malinko zvýšil jeho efektivitu.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Dnes sem namontoval a zajel nové kotouče (EBC Turbo Groove) a destičky (Ferodo DS2500), které mi poradil a dodal Dany z TypeR.cz. Brzdy sem zatím nezatěžoval do maxima, ale i tak mi příjde brzdný účinek znatelně lepší oproti dřívějšku.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Ty ses asi pěkně plácnul přes kapsu což?
jen ty desku jsou drahý jak cep, jsem zvědavej jak to bude bude brzdit
by jsi pak mohl udělat vydejko
jen tak dál, těšim se na tebe na srazu 




Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 0-100km/h: 5,3s
Stean: zas až tak velký cenový rozdíl to nebyl, takže se to dalo. Uvidím jak to vůbec budou zvládat, jestli je nakonec nebudu muset vyměnit za něco většího. Na sraz se taky těším 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti