takze mam za sebou swap ze dvou karburatoru keinhin na 4bodove vstrikovani...streda zacala kompletnim rozebranim c4g,ve dvou jsme to meli za 3,5h hotove...po 20:00 sem dorazil do garaze,svolal pro jistotu dva kamarady (nakonec jsem dobre udelal) a pustilo se za kazdou cenu do prestavby s myslenkou ze se to stihne za par hodin...trochu se to vleklo,po utocich vseho druhu hmyzu se povedlo motor natocit...ale jak uz to byva,ozvala se ECU a taky jsem nemohl za boha rozchodit budiky...auto se po hodine a pul "premlouvani" zatlacilo do garaze s tim,ze se dodela odpoledne....rano jsem mel necekany budicek a tak jsem nevyspan absolvoval cestu s pojizdnym nakupnim kosikem znacky peugeot...pri blizici se myslence na garaz a dodelani jsem svolal kamarada,ktery tam se mnou jako jediny zustal do 3 rana a domluvil se,ze odpoledne to dodelame,tim padem jsem dorazil do garaze jako prvni,ujistil se,ze jsem vzal vse (ne nezklamal sem a zapomnel sem pvc trubku na sani

)a zacla se opet resit elektrika do pristrojovky,byl jsem uz vybaven pochroumanymi budiky a elektrikou ktera mela pasovat...stale nic....vse jsem opet vyhazel,nakonec jsem zjistil,ze nemam dotazene ukostreni,coz nebyla ale pricina chyb...a tak se pokracovalo,nakonec jsem ze 3 kusu budiku musel poskladat aspon castecne chodici poface budiky (vnitrnosti z predface bohuzel nepasuji a tak jsem byl trochu ztracen) nakonec se ukazalo,ze jedna chyba po resetu jednotky zmizela a druha bude asi jen spatne zapojeny konektor do cidla,budiky ukazujou rychlost,vsechno mozny,jen spatne ukazuji teploty a otacky...momentalne uz je to pojizdne,jen dodelat okolo zbytecnosti...a pocity?jinej zvuk,jinej zatah,nesmrdi vsude nespalenej benzin...no uvidime casem... chci nahodit jeste jednotku z A9 co to bude vytvaret



