ED9 SWAP Martin666's CRX (prodáno)

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 02:09

mišoCRX píše:kontrolovat olej to je to prvorade podla mna u hondy...z jedneho dna na druhy to olej nemohlo začat žrat ked si to neuvaril...ale tym že si behal so suchou ryskou si mu ešte dopomohol


Olej jsem samozrejme kpntroloval, ale koho by napadlo skoro po jedne jizde kontrolovat olej? Za 300 km 2 litry jsou prece moc... a z toho se 200 km jeste zajizdelo....

Neuvaril.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 02:11

Fegut píše:Taky záleží jak si jel, když jedeš pohodu kolem 3tis otáček, tak sežere pár deci na 1000km, ale jak tomu dáváš, tak litr a víc není problém. Mě to naštěstí nemizí tak rychle, takže zatím jezdím. Když budeš mít štěstí budou to gufírka ventilů, ale spíš ty kroužky.


Jak rikam, kontroloval jsem olej zhruba pri najezdu 1800 km a vse v norme a do 2t km jsem to jeste nehonil. A pri 2100 km najednou nic?

Krouzky meli byt nove... jak pistni, tak stiraci
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 02:17

Minor píše:Pokud je motor v pořádku, ani při ostrém režimu nežere moc oleje.
Tohle zní dost špatně.
Dimitar mi taky dělal motor, olej mi pak tekl všude možně, posléze praskl pístní kroužek a poté stěna válce (motor frankenstein). Co z toho mohl ovlivnit mechanik, výběr dílů, způsob složení, naladění a tak, to neumím posoudit.


Dokud jsem Minore zajizdel, olej byl... rekneme v norme a ztracel jsem minimalne. Spis jsem to bral jako chybu mereni. Navic... jde tohle dat jako reklamace? Kdyby to zralo ja mevim, dva litry na 10t km, ale nejspis to sezralo twk za 300 km 2 litry.... tedy zhruba 30x rychleji.

Ano nevimy jeste tohle proste Dimitar uzna.... kazdopadne jsem mu oznamil situaci a jsem zvedav, jak to nakonec skonci. Zatim teda tak, ze bude treti go :-(((((((
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod skritek » 23 úno 2014 09:35

Když jsem delal mechanika na Rally tak bylo znat kdo a jak jezdi. Když měli auto pronajaty zensky tak po RZ se olej nedolival pokud s nim jen někdo kdo umi jezdit tak se bezne dolival pullitr po RZ velmi ostre jizdy a ty motory byli naprosto ok. Pokud s tim autem jedes 10-15 minut v 8-9 tisicich tak to krouzky proste nestihaji. Nehaz flintu do zita dolej olej a jezdi a kontroluj. Pokud zmizi dej vedet.

Jinak a nechci se nikoho zastavat ale každý vcetne me vymeni krouzky saly a mysli ze ma GO motoru. Pokud je valec krivej jako ze každý vždy je krouzky to nepoberou nebo jim to trva HOOOOODne dlouho třeba i 10-15 tisíc km

Delal jsem kamaradovi GO motoru a porad nadaval ze mu to zere olej a az po 12 tisicich km prestal. Jako zajeti motoru není po 2000 ale tak 8-15 000 zalezi na presnosti

Proto ted když si stavim motor koupil jsem vetsi pisty a nechal udelat vybrus aby byli valce OK.

jnak (je to stary) ale dostal jsem se k mornosti navareni kliky takze bych teoreticky mel dokázat opravit i zadrenej motor na klice. Kamarad uz udelal několik motoru a říká ze ok . Hlavne není klika oslabena
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 10:07

skritek píše:Když jsem delal mechanika na Rally tak bylo znat kdo a jak jezdi. Když měli auto pronajaty zensky tak po RZ se olej nedolival pokud s nim jen někdo kdo umi jezdit tak se bezne dolival pullitr po RZ velmi ostre jizdy a ty motory byli naprosto ok. Pokud s tim autem jedes 10-15 minut v 8-9 tisicich tak to krouzky proste nestihaji. Nehaz flintu do zita dolej olej a jezdi a kontroluj. Pokud zmizi dej vedet.

Jinak a nechci se nikoho zastavat ale každý vcetne me vymeni krouzky saly a mysli ze ma GO motoru. Pokud je valec krivej jako ze každý vždy je krouzky to nepoberou nebo jim to trva HOOOOODne dlouho třeba i 10-15 tisíc km

Delal jsem kamaradovi GO motoru a porad nadaval ze mu to zere olej a az po 12 tisicich km prestal. Jako zajeti motoru není po 2000 ale tak 8-15 000 zalezi na presnosti

Proto ted když si stavim motor koupil jsem vetsi pisty a nechal udelat vybrus aby byli valce OK.

jnak (je to stary) ale dostal jsem se k mornosti navareni kliky takze bych teoreticky mel dokázat opravit i zadrenej motor na klice. Kamarad uz udelal několik motoru a říká ze ok . Hlavne není klika oslabena


No, já jsem je byl prostě projet. Řekl jsem si, teď by to šlo... ok, začnu točit, kolem 9 tisíc, rána, já vypnu motor a vyřadím. Pak nastartuju ok. Zkusil jsem to pak ještě párkrát do VTECu... (asi 2x) a z toho jednou do 7 a jednou do 8. A to bylo prostě rozhodnutí, když jsem měl trojku, vytočil, zařadil 4 a hotovo. Pár sekund vytočení? A litry oleje v háji. Je teda možný, že opravdu ještě nejsou teda zajetý, ale bere to fakt... aspoň podle prvního měření, litry oleje, když jsem to začal točit.

Takhle dlouho jsem nikdy na obrátky nejel. Vždycky motor jen pákrát vytočím (samozřejmě řádně zahřátý) a tím to hasne... Budu to kontrolovat teď na každou jízdu a uvidím. Budu si psát km.

Nj a to se už pak teda může točit nebo bych měl až do 8t km netočit? Ještě mi, kdyžtak prosím, vysvětli, proč se v podstatě závodní motory nezajíždějí? Nemají na to teoreticky čas, ale postaví se motor a jede se na okruh, udělá se kolečko a valí na max :-D Jak to?

Na válec jsem se dimiho ptal a říkal, že je jak nový a že výbrus nepotřebuje, že při tom prvním zadření se rozletěli šálky nebo šálek. Nevím kde.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Fegut » 23 úno 2014 11:16

Já to bral podle sebe, první motor tam jako by ani stíráky nebyly, ten žral pernamantně, bylo jedno jak si jel. Druhej co momentálně mám jsem koupil a jezdil jsem s tím v zimě, takže volná a olej skoro vůbec neubejval, po přibližně 900km byla ryska skoro pořád na max, pak zjara už jsem jezdil svižnějc, ale nikdy na max a olej začal ubývat víc, ale pořád to bylo tak půl rysky na 1000km. Když jsem tomu začal nakládat brzo začal motor kouřit a olej mizel hodně rychle. Ale k tomu tvojemu jako 2l na to co si najel je hrozně moc, to musí hulit šíleně, kroužky by snad všechny musely popraskat, nebo vylítlo několik těch gufírek, nebo to snad někudy teče ven dírou... kontroloval si vanu, i dirka jako špendlík dokáže vyšplíchat oleje a ani to není vidět, malinká boulička od rezu a je to.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 16:02

Takže kluci,

zkontrolovány tlaky, přesně jsou 13,6; 13,5; 13,3; 13,4. Zrovna přehozeny svíčky světe, div se. Ony jsou nádherně vypálené bez jediné kapky oleje. Takže? Motor kouří docela silně modře při zvýšených točkách (přes 6 tisíc). Olej se ztrací... asi hodně, ale kde? Tlaky vylučují, že by byli špatné pístní kroužky a sedla budou asi taky ok. Kdyby byli špatné stírací kroužky, asi by byl olej v motoru a na svíčkách. Tudíž... mě fakt napadá otázka, kde je kurv. problém?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 23 úno 2014 17:38

Já si nemůžu pomoct, ale pořád to vidím na kroužky.... to že se změřily tlaky je hezký, ale svědčí to jen pro pístní-těsnící kroužky.....stírací nedotěsňují spalovací prostor.A že to není poznat na svíčce....dobrá připomínka, ale přecejen bych se o to až tak neopíral.Doporučuju pečlivě kontrolovat olej.Ono je opravdu možný, že si to sedne, ale pro Tvých zkušenostech bych se bál, že se vyměnily jen těsnící kroužky.Po nějakým tisíci km a stále velké spotřebe oleje bych zkusil ten přípravek, co ma vyzkoušený Skřítek.

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod skritek » 23 úno 2014 19:59

tlaky nic neznamenaji jak pise (kurva to je prezdivka :-) )J!r! tlaky delaji tesnici krouzky. pokud to zere olej bud jsou spatne stiraci krouzky (blabost aby je¨nemenil když se kupujou vždy v sade 1,2 a stiraci ) tez muzou byt spatne simeringy na ventilech hlavne pokud by byli v pytli na výfukových ventilech kde by olej sel rovnou do vyfuku. tez se podivej do sani jestli to nejde odfukem do sani
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 21:27

J!R! píše:Já si nemůžu pomoct, ale pořád to vidím na kroužky.... to že se změřily tlaky je hezký, ale svědčí to jen pro pístní-těsnící kroužky.....stírací nedotěsňují spalovací prostor.A že to není poznat na svíčce....dobrá připomínka, ale přecejen bych se o to až tak neopíral.Doporučuju pečlivě kontrolovat olej.Ono je opravdu možný, že si to sedne, ale pro Tvých zkušenostech bych se bál, že se vyměnily jen těsnící kroužky.Po nějakým tisíci km a stále velké spotřebe oleje bych zkusil ten přípravek, co ma vyzkoušený Skřítek.


Víš, že Tebe J!R!ku a Tvých názorů si velice cením a zcela je chápu. Myslíš, že ta rana ... mohla byt třeba prasknutí stěracího kroužku? Dneska, jak se měnili ty svíčky, jsem to těsně před výměnou hodně protočil, aby byl letěl modrý kouř z výfuku. A pak zdechl motor, aby to popřípadě bylo i na svíčkách, ale ty byli opravdu suché. Viz foto... Samozřejmě to berte tak, že se jen zkouší všechno možné, že jo, ale při takové ztrátě oleje by ty svíčky museli být jako prase...

Skritek: Ne, to jsem jako nechtěl říct, že by to s tím mělo něco společného, ty písnít kroužky, jen mě zajímali tlaky, když jsme se dívali na svíčky. Tudíž bych se zkusil podívat ještě na ty výfukové ventily a do sání.
Přílohy
Svíčky.jpg
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
skritek
CRXař
CRXař
Příspěvky: 442
Registrován: 15 črc 2010 22:21
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod skritek » 23 úno 2014 21:50

ty svicky jsou silený uz na fotkách vypadaji ze to nejlepší mají za sebou. praknuti pistniho krouzku by jsi urcite neslyšel :D
Tel 777 27 35 35

Vy můžete jezdit rychle, Já mužu jezdit všude

a uz i rychle :-)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 21:55

skritek píše:ty svicky jsou silený uz na fotkách vypadaji ze to nejlepší mají za sebou. praknuti pistniho krouzku by jsi urcite neslyšel :D


Jojo, byl jsem obeznámen s tímto faktem :-) dali se tam NGK a iridiovky. Tak jsem zvědav :-)

Je mě to jasný :-D Může být prasklý teda ten stírací kroužek?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Blackburn » 23 úno 2014 22:11

Prasklý stěrací kroužek...to je se mi nezdá. Kor když je sloužený z více částí.

Skřítek ti jistě nějakým ryze českým výrazem vysvětlí že je to blbost.

Uživatelský avatar
Robo23x
CRXař
CRXař
Příspěvky: 412
Registrován: 09 úno 2010 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Robo23x » 23 úno 2014 22:50

Nie sú tie sviečky nejaké moc biele ? chudobná zmes ? to by ale asi nemalo moc spoločného so spaľovaním oleja ... :?

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 23 úno 2014 22:56

Robo23x píše:Nie sú tie sviečky nejaké moc biele ? chudobná zmes ? to by ale asi nemalo moc spoločného so spaľovaním oleja ... :?


na narazníku mám spíš saze a tak :-) spíš to vypadalo na bohatou směs :-) ale všechno by mělo být seriové, takže ok.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Minor » 23 úno 2014 23:39

Když tak koukám na ty svíčky, neteče ti olej přes těsnění pod víkem do šachet pro svíčky?
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Martin666 » 24 úno 2014 08:56

Minor píše:Když tak koukám na ty svíčky, neteče ti olej přes těsnění pod víkem do šachet pro svíčky?


Tak bylo sucho
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod Minor » 24 úno 2014 11:02

Ty na tý fotce na sobě mají olej, aspoň mi to tak připadá.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod J!R! » 24 úno 2014 12:17

Bohužel se neměnily svíčky, ale neviděl bych to jako zlo...spíš to teď akorát klame....Naživo jsem je neviděl, ale dle foto už byly zralý na výměnu.I mě zarazila keramická část, ale nějaký zásadní únik oleje bych tam nečekal.Vše teď ukáže čas-jaká bude spotřeba oleje + určitě zkontrolat stav svíček.Ty svíčky tam dle mě byly třeba 6let a 60tis km....težko soudit.
Naposledy upravil(a) J!R! dne 24 úno 2014 15:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 595
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Loiza666's CRX

Příspěvekod LJay » 24 úno 2014 15:02

Obnovovalo se alespoň honování, když už se nedělal výbrus a jen se měnily kroužky?
Nevím kolik měl ten motor najeto, ale řekl bych, že z původního honování tam asi moc nezbylo a pokud se do toho jen vrazily nový kruhy, tak je dost pravděpodobný, že si správně nesedly. Honování totiž napomáhá při jejich usazení. Časem se to možná zlepší, ale stejně to asi nebude úplně OK.


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti