Swingal píše:Tak dneska prsi tak to radsej skusat nebudem, ale urcite dam este vediet
omyl, vyslo slniecko tak som siel do rakuska po benzin(tiez im to tam zdrazelo z 1,34 na 1,42
). A cestou domov som ponahanal nejaky 5kovy bavorak. Auto slapalo ako drak ale ten podvozok bol dost zly, zacal som plavat v kolajach a rozhadzovalo mi cele auto zo strany na stranu, tak som sa nanho vykaslal. A potom ked uz bol daleko spomenul som si ze ide celkom dobry usek na brzdy, tak som spravil asi 5 brzdeni zé 100~130 na 20 a teraz za hranicami som uz len isiel bez brzd. Takze brzdy by mali byt zabehnute teraz. Kotuce EBC sa mi neskrivili. Brzdny ucinok bol pomerne dobry. Nesiel som uplne na doraz iba raz. Ani raz mi nezablokovalo kolesa. Ale kebyze pretlacim pedal este viac tak mozno aj zablokuju. Nechcel som to uplne pretlacit lebo som mal veci v kufri. Ale bolo teplo a gumy asi v akuratnej teplote takze to drzalo ako pribite. Pedal mi trosku zmakol, nie extra, dalo sa s tym stale dobre brzdit. Ale maksie to bolo. Ale za studena maju krasny nastup. Je to take naturalne, neviem ja mam skusenosti iba s preposilovanymi novymi autami. Ja si myslim ze som spokojny s brzdami.
Moje brzdy pozostavaju z:
- zrepasovane strmene, nafarbene hameritom na zlatu kladivkovu, nove piestiky, nove prachovky, nove tesnenia, nove odvzdusnovaky
- nove brzdove hadice zn. HEL Performance, limitovana zlata edicia
- predne aj zadne kotuce EBC (nie drazkovane, klasicke)
- Predne platnicky EBC GreenStuf, zadne ostali tusim Nipparts
- funkcna a nastavena rucna brzda
- vsetko odvzdusnene
Tak mi zkus ještě potom napsat, až budeš jezdit a trochu tomu budeš dávat..
Díky
