 Rozhodl sem se vyrobit tendle příspěvek , protože se letos chystám na sraz a nechci , aby lidem naskakovali otázníky nad hlavou až tam dorazim. Tak bych se vám rád toudle formou představil ale hlavně bych vám rád přednesl příběh mého vozu
 Rozhodl sem se vyrobit tendle příspěvek , protože se letos chystám na sraz a nechci , aby lidem naskakovali otázníky nad hlavou až tam dorazim. Tak bych se vám rád toudle formou představil ale hlavně bych vám rád přednesl příběh mého vozu 
Všechno začalo zjíštěním , že moje škoda 120 po mém otci neměla dostatečný výkon a prostě to nebylo ono . To mi bylo 18-19 let . Tak sem začal hledat vůz nový. Po pár inspirácích sem si vzpoměl na mého kamaráda Ne-moce ( nazdar ty draku
 ) který mě motivoval svojí hondou crx. No prostě sem se do toho auta zamiloval
 ) který mě motivoval svojí hondou crx. No prostě sem se do toho auta zamiloval   . Nešlo to jinak než si sehnat vlastní
 . Nešlo to jinak než si sehnat vlastní 
Od rodičů sem nedostal ani korunu příspěvek , protože se jim honda ani trochu nelíbila a dokonce mi ji i zakázali . Ale já se nedal a šel sem si za snem
 
 Tvrdě sem na auto makal o prázdninách dva měsíce v kuse ve dvanáctihodinových směnách jako hlídač v jednom skladu
 + sem vyučenej malíř takže sem i brigádničil navíc. Byl sem o krok blíže. Zároveň chodim stále do školy , dodělávám maturitu a po škole sem si přivydělával.
 + sem vyučenej malíř takže sem i brigádničil navíc. Byl sem o krok blíže. Zároveň chodim stále do školy , dodělávám maturitu a po škole sem si přivydělával.Po pár návštěvách naprosto příšerných vraků sem narazil na jednu velice zajímavou hondici . Do teď na ní existuje tendle inzerát
 http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=24632" onclick="window.open(this.href);return false;
 http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=24632" onclick="window.open(this.href);return false; 
 Po návštěvě sem se rozhodl pro koupi tohoto vozu ( co se později ukázalo jako pěkná blbost
 ) roku 2010
 ) roku 2010Motor vrčel tak sem do toho šel. Auto bylo po krádeži takže nic moc
 nebyl k tomu ani klíč k zámkům. a spínačka chyběla úplně
 nebyl k tomu ani klíč k zámkům. a spínačka chyběla úplně  startoval sem přes dráty. No u kamaráda se dala do kupy.Timto chci poděkovat veřejně Vágusovi za dlouholetou spolupráci
 startoval sem přes dráty. No u kamaráda se dala do kupy.Timto chci poděkovat veřejně Vágusovi za dlouholetou spolupráci  
  Navařil se katík kterej tam nebyl
 Navařil se katík kterej tam nebyl  a odcestoval sem za Nemocem pro spínačku a pro zámky(nebavilo mě mít dva klíče tak sem nakonec zámky přenastavil na klíč od spínačky). Auto jelo slušně . Měl sem radost
 a odcestoval sem za Nemocem pro spínačku a pro zámky(nebavilo mě mít dva klíče tak sem nakonec zámky přenastavil na klíč od spínačky). Auto jelo slušně . Měl sem radost  Po pár týdnech sem objevil pár závad . Jako klepající Homokineťáky , vyteklé tlumiče , prasklá pružina , střešákem zatejkalo , nedržela sedačka , zadní silentbloky na rameni odvál čas .. Tak sem si dal druhý kolečko k nemocovi pro tlumiče s pružinama ( Koni ) který mám na autě do dnes
 Po pár týdnech sem objevil pár závad . Jako klepající Homokineťáky , vyteklé tlumiče , prasklá pružina , střešákem zatejkalo , nedržela sedačka , zadní silentbloky na rameni odvál čas .. Tak sem si dal druhý kolečko k nemocovi pro tlumiče s pružinama ( Koni ) který mám na autě do dnes  auto si kvalitně sedlo .
 auto si kvalitně sedlo . 
 Zbytek oprav sem provedl u kámoše na dvorku . Auto bylo opět v kurzu

Přibližně dva roky sem auto nemusel nijako extra opravovat . Ale pak přišel největší kámen úrazu .Dal sem na auto liťáky
 a Zjístil sem , že se mi nějak neobvykle moc sjíždějí gumy . Po bližším zkoumaním sem si všimnul , že mi auto stojí nakřivo a zadní levý kolo je podseknutý . Auto se oholilo a zjístil sem , že byl přední pravej bok celej nabouranej. Proto ten náklon. A zadní kolo je podseknutý proto , že nosník ramene je o dva centimetry jinde , než má být. Docela mě to zklamalo . Podložil se tlumič pro vyrovnání a přibližně rok sem jezdil dál. Jednoho dne o letních prázdninách roku 2013 sem to nevydržel a rozhodnul sem se pro výměnu celé kastle. Sehnal sem jednu docela fajnou . Tady je :
 a Zjístil sem , že se mi nějak neobvykle moc sjíždějí gumy . Po bližším zkoumaním sem si všimnul , že mi auto stojí nakřivo a zadní levý kolo je podseknutý . Auto se oholilo a zjístil sem , že byl přední pravej bok celej nabouranej. Proto ten náklon. A zadní kolo je podseknutý proto , že nosník ramene je o dva centimetry jinde , než má být. Docela mě to zklamalo . Podložil se tlumič pro vyrovnání a přibližně rok sem jezdil dál. Jednoho dne o letních prázdninách roku 2013 sem to nevydržel a rozhodnul sem se pro výměnu celé kastle. Sehnal sem jednu docela fajnou . Tady je :
Naštěstí na ní byl podvozek což se nakonec ukázalo jako hrozná výhoda.Dalo se s autem popojíždět ale nakonec sem stejnak musel vyměnit komplet všechno krom zadního podelnýho ramene které bylo na původní kasli ohnutý
 Dodnes nechápu , jak se to někomu povedlo .
 Dodnes nechápu , jak se to někomu povedlo .Všechno , opravdu skoro všechno z původní asi bouraný kastle sem přendaval do nově sehnaný kastle.
Dal sem se tedy do přestavby :


Motor v nové kastli

To naštěstí dopadlo hodně slušně
 trvalo to i s přestávkami , dovolenou a čekáním na nové díly 3 týdny a auto se dalo do kupy
 trvalo to i s přestávkami , dovolenou a čekáním na nové díly 3 týdny a auto se dalo do kupy  Tímto bych chtěl poděkovat Kamendovi za pomoc . Bez něho bych to dělal do teď
 Tímto bych chtěl poděkovat Kamendovi za pomoc . Bez něho bych to dělal do teď 
jediný co sem nemusel měnit byla nádrž a brzdový systém. Jinak mi každý díl v autě prošel rukou.
Teď mám k autu díky této přestavbě větší a pevnější vztah.
Jinak stará kastle byla samé překvapení . Předek vařenej snad šimpanzema v laboratoři na makeup. A nakonec se i proletěla
 
 
Bohužel sem stále student a přestavba mi vzala víc peněz , než sem myslel tak mi nezbylo na úpravu exteriéru a v současné době mám auto dvoubarevné
 
 No a poslední úpravy na autě. Rád experimentuju tak sem se rozhodl pro test výfuku z motorky
 
 Po vyndání střeďáku a katíku zní slušně
 drnčí jako na motorce
 drnčí jako na motorce  
 
Někdy v listopadu 2013 mi odešla vodní pumpa takže sem dělal komplet rozvody s kamarádem u mě v garáži. Díky Tichoši

A když sem byl v tom motoru tak sem mu dal nový kabát
 + vyvedeno náporové sání z nárazníku do motoráku a trochu snaha o odstínění
 + vyvedeno náporové sání z nárazníku do motoráku a trochu snaha o odstínění 

Experimentování mě nepustilo tak sem chtěl zkusit 14" kola

Jede to na nich o dost líp
 tak o 30%. Ale bohužel na úkor vzhledu .
 tak o 30%. Ale bohužel na úkor vzhledu .
No a u experimentování sem zůstal . Jelikož sem příznivcem rat tuningu chtěl sem to zkusit i u sebe:
(blaťák se dá vždycky vyměnit a tendle už byl v dost mizernym stavu)

Na boku mám napsáno Decent Rat Tuning
 protože mám vzadu ohnilý blatníky.. Do srazu nestihnu opravit
 protože mám vzadu ohnilý blatníky.. Do srazu nestihnu opravit  
 
a na předním skle nalepený nápis Mad Viking . Abych zakryl prasklinku
 .. ale pššt.
 .. ale pššt.Taky fotka zezadu :

Takže , současný stav vozu odpovídá mému statusu studenta . Jen co budou prachy
 bude hezký auto
 bude hezký auto 
zakončil bych to dnešním fotem a s pozdravem ! Uvidíme se na Srazu
 zatim čao
 zatim čao  
 
PS: Až bude hotovej exteriér přidám fota






 to první crxátko si nějak matně pamatuju mám pocit
 to první crxátko si nějak matně pamatuju mám pocit  každopádně pěkně sepsáno a od té doby pořádný kus práce
 každopádně pěkně sepsáno a od té doby pořádný kus práce  jen tak dál, radost číst tyhle příběhy, kdy se crxa dostávají do pořádného stavu a lidem projdou rukama všechny díly
 jen tak dál, radost číst tyhle příběhy, kdy se crxa dostávají do pořádného stavu a lidem projdou rukama všechny díly 



 
 













