ED9 Swingal: Neverending Dokumentaris
Moderátor: Minor
- Antiamik
- Žáček

- Příspěvky: 285
- Registrován: 05 črc 2009 14:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swingal 2G predface
Už chápeš prečo som ti nechcel dať kontakt na toho mojho...dopadol by si rovnako.
Na tvojom mieste auto poskladám a odveziem preč.
Popýtam sa ti na nejakých klampošov?
Na tvojom mieste auto poskladám a odveziem preč.
Popýtam sa ti na nejakých klampošov?
Re: Swingal 2G predface
Antiamik píše:Už chápeš prečo som ti nechcel dať kontakt na toho mojho...dopadol by si rovnako.
Na tvojom mieste auto poskladám a odveziem preč.
Popýtam sa ti na nejakých klampošov?
to sa ho podla mna ani nemusis pytat a rovno sa popytaj, 5 mesiacov a nic to je dlha doba

Re: Swingal 2G predface
let's celebrate


Re: Swingal 2G predface
Pokračovanie príbehu ...
26-27. 11. 2013
Auto stálo u klampiara ktorý mi to mal vyvariť 7 mesiacov a 12 dní, nič s ním v podstate nespravil tak som sa rozhodol ho dať do novootvorenej dielne JapGarage kam to mám bližšie a sú tam skúsení fachmani v tomto obore. Hlavne im to nebude trvať tak dlho ako tomuto klampiarovi (dúfam
).
Rozhodol som sa behom týždňa, obtelefonoval odvoz do Modry (kde sa auto stálo), klampiara, Japgarage a mohol som začať prípravy. Nachystal som si laminátové nárazníky, ŠPZtky, benzín, batériu, proste všetko aby som len nastrojil auto a mohol ho odviezť do Bratislavy.
Na druhý deň som išiel pekne do roboty, po robote volám kamarátovi že kedy teda môžeme zbehnúť tam, nakoniec vysvitlo že nemôže. Zavolal som môjmu otcovi, ktorému chcem touto cestou aj poďakovať, a dohodli sme sa že pôjdeme po pripravené veci a že ma tam hodí.
Prišli sme do Modry, zima ako sviňa, padal mrznúci dážď a mňa čakalo prehadzovanie oboch nárazníkov, smeroviek, blatníka a podobne. V tej zime a tme to bola fakt sranda. Našťastie klampiar bol ochotný, pomohol mi s nastrojením auta. Chystám sa na štart a auto chytilo velmi podivným spôsobom - na dva valce. Takže ešte vybrať sviečky, na ktorých bolo mrte benzínu a preto nehádzali iskru, prehriať ich a prekefovať a auto naskočilo na brnk.
Krásne som si nastriekal moju letnú zmes na zamrznuté okno, zapálil svetlá a mohol som vyraziť. Pri zohrievaní auta ešte v Modre pri mne zastavili chalani pýtajúc sa na auto, že či ho nepredám
teraz keď som rozhodnutý ho dať vyvariť
Cesta bola pokojná, pred JapGarage ma zasa naštengroval podávač lístkov pri vchode ktorý si z nás šeckých robí prdel. Čo sa bude diať potom ako zhasli svetlá si necháme na potom ...
JapGarage http://www.japgarage.sk/
26-27. 11. 2013
Auto stálo u klampiara ktorý mi to mal vyvariť 7 mesiacov a 12 dní, nič s ním v podstate nespravil tak som sa rozhodol ho dať do novootvorenej dielne JapGarage kam to mám bližšie a sú tam skúsení fachmani v tomto obore. Hlavne im to nebude trvať tak dlho ako tomuto klampiarovi (dúfam
Rozhodol som sa behom týždňa, obtelefonoval odvoz do Modry (kde sa auto stálo), klampiara, Japgarage a mohol som začať prípravy. Nachystal som si laminátové nárazníky, ŠPZtky, benzín, batériu, proste všetko aby som len nastrojil auto a mohol ho odviezť do Bratislavy.
Na druhý deň som išiel pekne do roboty, po robote volám kamarátovi že kedy teda môžeme zbehnúť tam, nakoniec vysvitlo že nemôže. Zavolal som môjmu otcovi, ktorému chcem touto cestou aj poďakovať, a dohodli sme sa že pôjdeme po pripravené veci a že ma tam hodí.
Prišli sme do Modry, zima ako sviňa, padal mrznúci dážď a mňa čakalo prehadzovanie oboch nárazníkov, smeroviek, blatníka a podobne. V tej zime a tme to bola fakt sranda. Našťastie klampiar bol ochotný, pomohol mi s nastrojením auta. Chystám sa na štart a auto chytilo velmi podivným spôsobom - na dva valce. Takže ešte vybrať sviečky, na ktorých bolo mrte benzínu a preto nehádzali iskru, prehriať ich a prekefovať a auto naskočilo na brnk.
Krásne som si nastriekal moju letnú zmes na zamrznuté okno, zapálil svetlá a mohol som vyraziť. Pri zohrievaní auta ešte v Modre pri mne zastavili chalani pýtajúc sa na auto, že či ho nepredám
Cesta bola pokojná, pred JapGarage ma zasa naštengroval podávač lístkov pri vchode ktorý si z nás šeckých robí prdel. Čo sa bude diať potom ako zhasli svetlá si necháme na potom ...
JapGarage http://www.japgarage.sk/
Re: Swingal 2G predface
Takže nakoľko som už dlho nepísal, tak spravím menší update
Hlavne v podaní fotiek, postupne ako sa čo robilo, nakúpilo, stalo ...
V prvom rade, auto ešte stále nieje vyvarené, ale už je na dobrej ceste ...
Takze zacnime tym vyvaranim, fotiek je dost, zacneme stavom v ktorom sa auto nachadzalo
V prvom rade, auto ešte stále nieje vyvarené, ale už je na dobrej ceste ...
Takze zacnime tym vyvaranim, fotiek je dost, zacneme stavom v ktorom sa auto nachadzalo
Re: Swingal 2G predface
Nazbierali sa drobnosti ked bude auto hotove 
Re: Swingal 2G predface
Zatmavenie zadnych svetiel + projektory v origo svetlach ...
- Wláďa
- Správce fóra

- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swingal 2G predface
No, už se ti to pomalu rýsuje. Na co je to tajný tlačítko, přiznej se
Na mlhy, že jo. Já ho pořád nemůžu sehnat...
A ty budeš dávat origo nárazníky? že ses ptal na ten Js lip?
crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: Swingal 2G predface
Hej bol som presvedceny ze necham ten bodykit, mne sa paci. Ale po porovnani vahy jednotlivych dielov a picovania z SK Hondaclubu
som to prehodnotil. Ten laminat je velmi podstivy a vazi asi 2x viac ako origo narazniky , to nevravim o listach, takze po vyvareni budem mat este lahsie auto dokonca. Kridlo tam necham toto origo.
Tlacitko je tajne
ale mozem nahodit funkciu ked uz to neutajim
. Je to este stara verzia, ta nova uz nepresvecuje az na vonkajsi plast ale svieti vnutri
je to spravene z druhej hmlovky 
Tlacitko je tajne
- Wláďa
- Správce fóra

- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swingal 2G predface
Tak to je paráda
Ono to jde vidět i na tý předchozí fotce ale já si toho nevšiml. Ty si hračička, budeš předjíždět s úsměvem a to doslova

crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Re: Swingal 2G predface
Niekto da vystrazne ako dakujem, ja dam smajlika 
Re: Swingal: Neverending Dokumentaris
Legenda stale zije, teda momentalne sa pracuje na vzkrieseni z ruin.
Auto preslo rukami este dvoch klampiarov aby sa dostalo do ako takej podoby. Medzitym, nakolko fuklo tesnenie pod hlavou, sa vybral motor, ze sa trosku upravi hlava, dame nizsie tesnenie aby boli vyssie kompresie, vyportuje sanie a tak, nech trosku dvihneme vykon. Vdaka mojmu velmi dobremu kamaratovi z HAKU Performance ktory rad vyhadzuje peniaze za funkcne blbosti sme sa rozhodli spravit komplet generalku motora. V polovici generalky si on postavil D16Z6 s kompresorom, celkom ma to zaujalo a nadchlo. Prehovoril ma nech to fuknem aj ja, chvilku (cca 10 minut) som sa branil tejto myslienke. Chcel som to po generalke zabehnut ako atmosferu, nech si to pekne sadne, nemal som ani tolko penazi a tak. Po tych desiatich minutach som uz pozeral na internete co stoja kovane ojnice. Prisli kovane ojnice, zistili sme ze potrebujeme ine piesty. Piesty som rovno kupil vybrusove takze zasa spravit vybrus a honovanie bloku a takto to slo dalej a dalej. Stale som vsak myslel ze to zabehneme ako atmosferu az potom kupime turbo a dorobime zvysok. Nie. Po kupeni nizsieho tesnenia pod hlavu by sme sa dostali na kompresie 10:1 takze zasa na zakazku prerobit tesnenie z 0.7mm na 2mm, kompresie su tym padom 9.1 pravdepodobne. Motor sa poskladal a dal do auta, samozrejme po roku sa stratilo asi 200 tisic srobikov tak nastali docasne provizorne riesenia ale je vnutri a drzi.
Auto medzitym prislo od posledneho klampiara a ja som sa mohol pustit do gitovania karoserie, gitovanie trvalo 2 tyzdne, nikdy v zivote to uz nechcem robit na celom aute. nahodili sa dvere dopasovali veci brusilo sa, prasilo sa, rezalo sa, zvaralo sa. Uz som bol taky nasrany na to auto ze mi bolo jedno kto kedy a ako ho nastrieka do cervenej, hlavne nech sedi farba s technicakom a cim skor skoncim to trapenie. Napokon necakane jeden vecer sme to cele hodili do plnicu a zistili ze karoseria je vygitovana pomerne dobre az na par detailov ako konce zadnych lemov. Nakoniec auto zostalo zatial v plnici a farbu doriesim inokedy podla nalady.
Odvtedy sme sa zacali pomalinky hrat, davat tam podvozkove diely, zistovali ze nam chyba zasa 300 srobikov, objednali dalsie veci co chybali a slo sa dalej. Kupilo sa turbo, intercooler, olejovy chladic a plno dalsich hluposti a este stale sme nenastartovali lebo zacala taka kruta zima ze to sa proste neda existovat ...
Auto preslo rukami este dvoch klampiarov aby sa dostalo do ako takej podoby. Medzitym, nakolko fuklo tesnenie pod hlavou, sa vybral motor, ze sa trosku upravi hlava, dame nizsie tesnenie aby boli vyssie kompresie, vyportuje sanie a tak, nech trosku dvihneme vykon. Vdaka mojmu velmi dobremu kamaratovi z HAKU Performance ktory rad vyhadzuje peniaze za funkcne blbosti sme sa rozhodli spravit komplet generalku motora. V polovici generalky si on postavil D16Z6 s kompresorom, celkom ma to zaujalo a nadchlo. Prehovoril ma nech to fuknem aj ja, chvilku (cca 10 minut) som sa branil tejto myslienke. Chcel som to po generalke zabehnut ako atmosferu, nech si to pekne sadne, nemal som ani tolko penazi a tak. Po tych desiatich minutach som uz pozeral na internete co stoja kovane ojnice. Prisli kovane ojnice, zistili sme ze potrebujeme ine piesty. Piesty som rovno kupil vybrusove takze zasa spravit vybrus a honovanie bloku a takto to slo dalej a dalej. Stale som vsak myslel ze to zabehneme ako atmosferu az potom kupime turbo a dorobime zvysok. Nie. Po kupeni nizsieho tesnenia pod hlavu by sme sa dostali na kompresie 10:1 takze zasa na zakazku prerobit tesnenie z 0.7mm na 2mm, kompresie su tym padom 9.1 pravdepodobne. Motor sa poskladal a dal do auta, samozrejme po roku sa stratilo asi 200 tisic srobikov tak nastali docasne provizorne riesenia ale je vnutri a drzi.
Auto medzitym prislo od posledneho klampiara a ja som sa mohol pustit do gitovania karoserie, gitovanie trvalo 2 tyzdne, nikdy v zivote to uz nechcem robit na celom aute. nahodili sa dvere dopasovali veci brusilo sa, prasilo sa, rezalo sa, zvaralo sa. Uz som bol taky nasrany na to auto ze mi bolo jedno kto kedy a ako ho nastrieka do cervenej, hlavne nech sedi farba s technicakom a cim skor skoncim to trapenie. Napokon necakane jeden vecer sme to cele hodili do plnicu a zistili ze karoseria je vygitovana pomerne dobre az na par detailov ako konce zadnych lemov. Nakoniec auto zostalo zatial v plnici a farbu doriesim inokedy podla nalady.
Odvtedy sme sa zacali pomalinky hrat, davat tam podvozkove diely, zistovali ze nam chyba zasa 300 srobikov, objednali dalsie veci co chybali a slo sa dalej. Kupilo sa turbo, intercooler, olejovy chladic a plno dalsich hluposti a este stale sme nenastartovali lebo zacala taka kruta zima ze to sa proste neda existovat ...
Swingal: Neverending Dokumentaris
Po pol roku trosku update.
Motor je vnutri, vsetko zapojene tak ako by malo byt. Elektrika prekopana na OBD1 + Hondata. Patalie nastali trosku s rozdelovacom ktory v cine poskladali zle. Ale po dvoch dnoch trapenia sme nastartovali. Start bol pomerne divoky, nikto nevedel co sa udeje, mapa bola z ineho auta, z turba slahali plamene ale uspech bol ze auto hadazalo iskru a plulo palivo takze super. Vstreky sli 450tky zo Subaru. Vyfuk sa spravil z tenkostennych trubiek, dvoch priechodzych tlmicov s ktoreho sa potom vyvynul s jednym priechodzym a prepaskovym univerzalnym koncovym. Trebalo vylepsit chladenie lebo 100°C na volnobehu bola bezna vec takze polovicny hlinikovy chladic so slimkovou vrtulou a teraz to chladi celkom fajn. Olejovy chladic si tiez nasiel svoje miesto proste ruka v ruke ide vsetko so vsetkym.
Medzitym sa zrepasovali brzdy, dopredu sli VTEC tehlice, 282mm MG kotuce, ITR strmene, dozadu EP strmene s 262mm kotucami, brzdovy posilovac z anglanu VTi. Brzdovka DOT 5.1, pancierove hadice, kotuce a dosky zn. ATE.
Vo finale som sa v jeden den rozhodol auto nastriekat sprejolakom, a do vecera bolo cervene (nevravim leskle ani pekne ale cervene).
Odvtedy auto hlavne skladam dokopy, interier, exterier, srobiky, plastiky tak aby aj napriek svojej krivej kasni a divnemu laku bolo pekne. Vytiahli sa SPZ, spravila STK a EK a momentalne zabiehame motor aby si po tych upravach sadol co najlepsie.
Ak budu nejake otazky, pytajte sa
Motor je vnutri, vsetko zapojene tak ako by malo byt. Elektrika prekopana na OBD1 + Hondata. Patalie nastali trosku s rozdelovacom ktory v cine poskladali zle. Ale po dvoch dnoch trapenia sme nastartovali. Start bol pomerne divoky, nikto nevedel co sa udeje, mapa bola z ineho auta, z turba slahali plamene ale uspech bol ze auto hadazalo iskru a plulo palivo takze super. Vstreky sli 450tky zo Subaru. Vyfuk sa spravil z tenkostennych trubiek, dvoch priechodzych tlmicov s ktoreho sa potom vyvynul s jednym priechodzym a prepaskovym univerzalnym koncovym. Trebalo vylepsit chladenie lebo 100°C na volnobehu bola bezna vec takze polovicny hlinikovy chladic so slimkovou vrtulou a teraz to chladi celkom fajn. Olejovy chladic si tiez nasiel svoje miesto proste ruka v ruke ide vsetko so vsetkym.
Medzitym sa zrepasovali brzdy, dopredu sli VTEC tehlice, 282mm MG kotuce, ITR strmene, dozadu EP strmene s 262mm kotucami, brzdovy posilovac z anglanu VTi. Brzdovka DOT 5.1, pancierove hadice, kotuce a dosky zn. ATE.
Vo finale som sa v jeden den rozhodol auto nastriekat sprejolakom, a do vecera bolo cervene (nevravim leskle ani pekne ale cervene).
Odvtedy auto hlavne skladam dokopy, interier, exterier, srobiky, plastiky tak aby aj napriek svojej krivej kasni a divnemu laku bolo pekne. Vytiahli sa SPZ, spravila STK a EK a momentalne zabiehame motor aby si po tych upravach sadol co najlepsie.
Ak budu nejake otazky, pytajte sa
Swingal: Neverending Dokumentaris
Pěkné počtení. Držím palce.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Swingal: Neverending Dokumentaris
Update ...
stale zabiehavame motor. Prvych 1000km uspesne za nami. Ziadne vazne nevyriesitelne problemy nenastali az po 1000km.
Pocas zabehu sa prehrieval rozdelovac co malo za nasledok ze zapalovaci modul sa prehrial a prestal davat signal na iskru, auto zdochlo a konec, najrychlejsia moznost bola vymenit ho za druhy. Vyriesilo sa to tym ze som vytiahol zapalovaci modul von z rozdelovaca a bol pokoj
Klasikou boli nedotiahnute hadice kde tiekol fridex, falsony vzduch z tesnenia sania, zle nastaveny volnobeh, vybita bateria, menil sa chladic za hlinikovy lebo teploty boli vysoke (100°C na volnobehu), upratala trosku kabelaz, prerobil vyfuk zo serioveho na nieco o kusok priechodzejsie, menil sa olej a podobne.
Motor vrci v poriadku, bude treba prenastavit ventily, nastavit vacky a pohrat sa s tym ale aj s odpojenym wastegatom nafukne na 0,3 baru, neprehrieva sa, jazdi pokojne, zmes je stopercentna, vyfuk je tichy, v podstate staci nasadnut a jazdit.
Problem nastal az pri 1000km kedy som si vsimol ze ubuda voda a tlakuje hadice. Takze na 99% fuklo tesnenie pod hlavou. Ale takym sposobom ako keby ani hlava nebola pritiahnuta. Voda sa tlaci z tesniacich platov von a podobne.
Tesnenie bolo kovove, "prerabane" u Silponixa a potom zasa pridali dalsie platy v Kaline a asi to neprospelo tomu tesneniu. Takze po 1000km sa robi dokladna kontrola hlavy aj valcov. Kupili sa ARP stifty (dufam ze budu sediet, to uvidim zajtra), nastiftujem si rovno aj mostiky na vacke, da sa tam normalne klingeritove tesnenie (aj ked stupne kompresia).
Musim este poriesit par veci pred tym ako dam dole hlavu (hlavne potrebujem zavitnik na M11 stupanie aby som vycistil zavity pre hlavove stifty) a potom sa mozem vrhnut na to. Ak by niekto chcel davat ARP stifty kludne mi napiste, po zajtrajsku uz asi aj budem vediet ci tie co som objednal sadnu na nase dvojvackove Dcka.
stale zabiehavame motor. Prvych 1000km uspesne za nami. Ziadne vazne nevyriesitelne problemy nenastali az po 1000km.
Pocas zabehu sa prehrieval rozdelovac co malo za nasledok ze zapalovaci modul sa prehrial a prestal davat signal na iskru, auto zdochlo a konec, najrychlejsia moznost bola vymenit ho za druhy. Vyriesilo sa to tym ze som vytiahol zapalovaci modul von z rozdelovaca a bol pokoj
Klasikou boli nedotiahnute hadice kde tiekol fridex, falsony vzduch z tesnenia sania, zle nastaveny volnobeh, vybita bateria, menil sa chladic za hlinikovy lebo teploty boli vysoke (100°C na volnobehu), upratala trosku kabelaz, prerobil vyfuk zo serioveho na nieco o kusok priechodzejsie, menil sa olej a podobne.
Motor vrci v poriadku, bude treba prenastavit ventily, nastavit vacky a pohrat sa s tym ale aj s odpojenym wastegatom nafukne na 0,3 baru, neprehrieva sa, jazdi pokojne, zmes je stopercentna, vyfuk je tichy, v podstate staci nasadnut a jazdit.
Problem nastal az pri 1000km kedy som si vsimol ze ubuda voda a tlakuje hadice. Takze na 99% fuklo tesnenie pod hlavou. Ale takym sposobom ako keby ani hlava nebola pritiahnuta. Voda sa tlaci z tesniacich platov von a podobne.
Musim este poriesit par veci pred tym ako dam dole hlavu (hlavne potrebujem zavitnik na M11 stupanie aby som vycistil zavity pre hlavove stifty) a potom sa mozem vrhnut na to. Ak by niekto chcel davat ARP stifty kludne mi napiste, po zajtrajsku uz asi aj budem vediet ci tie co som objednal sadnu na nase dvojvackove Dcka.
Swingal: Neverending Dokumentaris
To máš v topicu u Ljaye, sedí klasika z b16, ale musí se jeden zkracovat. http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.p ... arp#p26735 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti
