ED9 Swingal: Neverending Dokumentaris

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Antiamik
Žáček
Žáček
Příspěvky: 285
Registrován: 05 črc 2009 14:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Antiamik » 29 zář 2013 14:57

Už chápeš prečo som ti nechcel dať kontakt na toho mojho...dopadol by si rovnako.
Na tvojom mieste auto poskladám a odveziem preč.
Popýtam sa ti na nejakých klampošov?

Uživatelský avatar
Jimmy_CRX
Žáček
Žáček
Příspěvky: 278
Registrován: 27 črc 2012 11:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Jimmy_CRX » 29 zář 2013 16:29

Antiamik píše:Už chápeš prečo som ti nechcel dať kontakt na toho mojho...dopadol by si rovnako.
Na tvojom mieste auto poskladám a odveziem preč.
Popýtam sa ti na nejakých klampošov?


to sa ho podla mna ani nemusis pytat a rovno sa popytaj, 5 mesiacov a nic to je dlha doba *box*

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 10 led 2014 22:51

*oprava*
Přílohy
1531833_205558642967967_90483385_o.jpg

Uživatelský avatar
Jimmy_CRX
Žáček
Žáček
Příspěvky: 278
Registrován: 27 črc 2012 11:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Jimmy_CRX » 11 led 2014 02:59

let's celebrate *dance* *dance* *drinks* *drinks* *jupii*

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 25 led 2014 12:55

Pokračovanie príbehu ...

26-27. 11. 2013

Auto stálo u klampiara ktorý mi to mal vyvariť 7 mesiacov a 12 dní, nič s ním v podstate nespravil tak som sa rozhodol ho dať do novootvorenej dielne JapGarage kam to mám bližšie a sú tam skúsení fachmani v tomto obore. Hlavne im to nebude trvať tak dlho ako tomuto klampiarovi (dúfam :D).

Rozhodol som sa behom týždňa, obtelefonoval odvoz do Modry (kde sa auto stálo), klampiara, Japgarage a mohol som začať prípravy. Nachystal som si laminátové nárazníky, ŠPZtky, benzín, batériu, proste všetko aby som len nastrojil auto a mohol ho odviezť do Bratislavy.

Na druhý deň som išiel pekne do roboty, po robote volám kamarátovi že kedy teda môžeme zbehnúť tam, nakoniec vysvitlo že nemôže. Zavolal som môjmu otcovi, ktorému chcem touto cestou aj poďakovať, a dohodli sme sa že pôjdeme po pripravené veci a že ma tam hodí.

Prišli sme do Modry, zima ako sviňa, padal mrznúci dážď a mňa čakalo prehadzovanie oboch nárazníkov, smeroviek, blatníka a podobne. V tej zime a tme to bola fakt sranda. Našťastie klampiar bol ochotný, pomohol mi s nastrojením auta. Chystám sa na štart a auto chytilo velmi podivným spôsobom - na dva valce. Takže ešte vybrať sviečky, na ktorých bolo mrte benzínu a preto nehádzali iskru, prehriať ich a prekefovať a auto naskočilo na brnk.

Krásne som si nastriekal moju letnú zmes na zamrznuté okno, zapálil svetlá a mohol som vyraziť. Pri zohrievaní auta ešte v Modre pri mne zastavili chalani pýtajúc sa na auto, že či ho nepredám :) teraz keď som rozhodnutý ho dať vyvariť :)

Cesta bola pokojná, pred JapGarage ma zasa naštengroval podávač lístkov pri vchode ktorý si z nás šeckých robí prdel. Čo sa bude diať potom ako zhasli svetlá si necháme na potom ...



JapGarage http://www.japgarage.sk/

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 14:46

Takže nakoľko som už dlho nepísal, tak spravím menší update :) Hlavne v podaní fotiek, postupne ako sa čo robilo, nakúpilo, stalo ...

V prvom rade, auto ešte stále nieje vyvarené, ale už je na dobrej ceste ...

Takze zacnime tym vyvaranim, fotiek je dost, zacneme stavom v ktorom sa auto nachadzalo
Přílohy
IMG_20131128_225851.jpg
20140106_224130_HDR.jpg
20140106_223552.jpg
20140106_211444.jpg
20140106_211010.jpg
20140106_210945.jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 14:48

Vyváranie
Přílohy
20140106_231339.jpg
IMG_20140422_161744.jpg
IMG_20140422_161744.jpg
IMG_20140422_161731.jpg
20140515_212420_HDR.jpg
20140515_212303_HDR.jpg
20140515_212229_HDR.jpg
20140515_212127_HDR.jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 14:51

Nazbierali sa drobnosti ked bude auto hotove :)
Přílohy
IMG_20140116_150736.jpg
Ekonometer, kto vie na co sluzi? :)
20140223_125531.jpg
20140222_230003_LLS.jpg
Budiky s oranzovym podsvetenim a cervene podsvietene rucicky z Octavie
IMG_20140424_144203.jpg
Bilstein tlmice + pruziny
20140306_141404.jpg
Koncovky na koncak :D
20140222_212705_LLS.jpg
Nova koncovka
20140217_225150.jpg
Tlacitko na tajne funkcie auta

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 14:53

Zatmavenie zadnych svetiel + projektory v origo svetlach ...
Přílohy
20140115_130440.jpg
20140115_130434.jpg
20140115_113553.jpg
20140115_113526.jpg
20140115_113329.jpg
20140207_190124.jpg
Zatmavenie zadnych svetiel

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 14:54

A nieco na spestrenie zivota z WTCC na Slovakiaringu :)
Přílohy
20140508_103808_HDR.jpg
20140508_103842_HDR.jpg
20140508_103908_HDR.jpg
20140508_101639.jpg

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Wláďa » 02 čer 2014 23:18

No, už se ti to pomalu rýsuje. Na co je to tajný tlačítko, přiznej se :lol: Na mlhy, že jo. Já ho pořád nemůžu sehnat... :D A ty budeš dávat origo nárazníky? že ses ptal na ten Js lip?
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 02 čer 2014 23:40

Hej bol som presvedceny ze necham ten bodykit, mne sa paci. Ale po porovnani vahy jednotlivych dielov a picovania z SK Hondaclubu :D som to prehodnotil. Ten laminat je velmi podstivy a vazi asi 2x viac ako origo narazniky , to nevravim o listach, takze po vyvareni budem mat este lahsie auto dokonca. Kridlo tam necham toto origo.

Tlacitko je tajne :D ale mozem nahodit funkciu ked uz to neutajim :D. Je to este stara verzia, ta nova uz nepresvecuje az na vonkajsi plast ale svieti vnutri :) je to spravene z druhej hmlovky :D
Přílohy
20130302_114612.jpg
20130228_173425.jpg

Uživatelský avatar
Wláďa
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 946
Registrován: 25 kvě 2010 12:11
Bydliště: (Sokolov) Těšovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Wláďa » 03 čer 2014 00:27

Tak to je paráda :lol: Ono to jde vidět i na tý předchozí fotce ale já si toho nevšiml. Ty si hračička, budeš předjíždět s úsměvem a to doslova *fin* *pohladit* :lol:
crx EE8 Vtec B16A1
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 03 čer 2014 08:45

Niekto da vystrazne ako dakujem, ja dam smajlika :)

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal 2G predface

Příspěvekod Swingal » 23 led 2015 23:06

vyzera to ze buduci tyzden zasa putujem k dalsiemu klampiarovi :roll:
Přílohy
IMG20150123180619_1 (Large).jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Swingal: Neverending Dokumentaris

Příspěvekod Swingal » 11 led 2017 20:53

Legenda stale zije, teda momentalne sa pracuje na vzkrieseni z ruin.

Auto preslo rukami este dvoch klampiarov aby sa dostalo do ako takej podoby. Medzitym, nakolko fuklo tesnenie pod hlavou, sa vybral motor, ze sa trosku upravi hlava, dame nizsie tesnenie aby boli vyssie kompresie, vyportuje sanie a tak, nech trosku dvihneme vykon. Vdaka mojmu velmi dobremu kamaratovi z HAKU Performance ktory rad vyhadzuje peniaze za funkcne blbosti sme sa rozhodli spravit komplet generalku motora. V polovici generalky si on postavil D16Z6 s kompresorom, celkom ma to zaujalo a nadchlo. Prehovoril ma nech to fuknem aj ja, chvilku (cca 10 minut) som sa branil tejto myslienke. Chcel som to po generalke zabehnut ako atmosferu, nech si to pekne sadne, nemal som ani tolko penazi a tak. Po tych desiatich minutach som uz pozeral na internete co stoja kovane ojnice. Prisli kovane ojnice, zistili sme ze potrebujeme ine piesty. Piesty som rovno kupil vybrusove takze zasa spravit vybrus a honovanie bloku a takto to slo dalej a dalej. Stale som vsak myslel ze to zabehneme ako atmosferu az potom kupime turbo a dorobime zvysok. Nie. Po kupeni nizsieho tesnenia pod hlavu by sme sa dostali na kompresie 10:1 takze zasa na zakazku prerobit tesnenie z 0.7mm na 2mm, kompresie su tym padom 9.1 pravdepodobne. Motor sa poskladal a dal do auta, samozrejme po roku sa stratilo asi 200 tisic srobikov tak nastali docasne provizorne riesenia ale je vnutri a drzi.

IMG_0021 (Large).jpg
D16A8


Auto medzitym prislo od posledneho klampiara a ja som sa mohol pustit do gitovania karoserie, gitovanie trvalo 2 tyzdne, nikdy v zivote to uz nechcem robit na celom aute. nahodili sa dvere dopasovali veci brusilo sa, prasilo sa, rezalo sa, zvaralo sa. Uz som bol taky nasrany na to auto ze mi bolo jedno kto kedy a ako ho nastrieka do cervenej, hlavne nech sedi farba s technicakom a cim skor skoncim to trapenie. Napokon necakane jeden vecer sme to cele hodili do plnicu a zistili ze karoseria je vygitovana pomerne dobre az na par detailov ako konce zadnych lemov. Nakoniec auto zostalo zatial v plnici a farbu doriesim inokedy podla nalady.

IMG_1711 (Large).jpg

IMG_1735 (Large).jpg

IMG_1846 (Large).jpg

IMG_1906 (Large).jpg

IMG_1925 (Large).jpg

IMG_1920 (Large).jpg


Odvtedy sme sa zacali pomalinky hrat, davat tam podvozkove diely, zistovali ze nam chyba zasa 300 srobikov, objednali dalsie veci co chybali a slo sa dalej. Kupilo sa turbo, intercooler, olejovy chladic a plno dalsich hluposti a este stale sme nenastartovali lebo zacala taka kruta zima ze to sa proste neda existovat ...

15110385_10209420537449224_8285638738395280615_o.jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Swingal: Neverending Dokumentaris

Příspěvekod Swingal » 21 srp 2017 21:14

Po pol roku trosku update.

Motor je vnutri, vsetko zapojene tak ako by malo byt. Elektrika prekopana na OBD1 + Hondata. Patalie nastali trosku s rozdelovacom ktory v cine poskladali zle. Ale po dvoch dnoch trapenia sme nastartovali. Start bol pomerne divoky, nikto nevedel co sa udeje, mapa bola z ineho auta, z turba slahali plamene ale uspech bol ze auto hadazalo iskru a plulo palivo takze super. Vstreky sli 450tky zo Subaru. Vyfuk sa spravil z tenkostennych trubiek, dvoch priechodzych tlmicov s ktoreho sa potom vyvynul s jednym priechodzym a prepaskovym univerzalnym koncovym. Trebalo vylepsit chladenie lebo 100°C na volnobehu bola bezna vec takze polovicny hlinikovy chladic so slimkovou vrtulou a teraz to chladi celkom fajn. Olejovy chladic si tiez nasiel svoje miesto proste ruka v ruke ide vsetko so vsetkym.

Medzitym sa zrepasovali brzdy, dopredu sli VTEC tehlice, 282mm MG kotuce, ITR strmene, dozadu EP strmene s 262mm kotucami, brzdovy posilovac z anglanu VTi. Brzdovka DOT 5.1, pancierove hadice, kotuce a dosky zn. ATE.

Vo finale som sa v jeden den rozhodol auto nastriekat sprejolakom, a do vecera bolo cervene (nevravim leskle ani pekne ale cervene).

Odvtedy auto hlavne skladam dokopy, interier, exterier, srobiky, plastiky tak aby aj napriek svojej krivej kasni a divnemu laku bolo pekne. Vytiahli sa SPZ, spravila STK a EK a momentalne zabiehame motor aby si po tych upravach sadol co najlepsie.

Ak budu nejake otazky, pytajte sa *fin*
Přílohy
IMG_20170706_141430 (Large).jpg
IMG_5078 (Large).jpg
IMG_20170820_165811 (Large).jpg
IMG_20170817_185835 (Large).jpg
IMG_20170712_160501 (Large).jpg
IMG_20170706_194248 (Large).jpg
IMG_5155 (Large).jpg
IMG_4244 (Large).jpg

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Swingal: Neverending Dokumentaris

Příspěvekod Minor » 21 srp 2017 21:32

Pěkné počtení. Držím palce.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

Swingal: Neverending Dokumentaris

Příspěvekod Swingal » 22 lis 2017 00:09

Update ...
stale zabiehavame motor. Prvych 1000km uspesne za nami. Ziadne vazne nevyriesitelne problemy nenastali az po 1000km.

Pocas zabehu sa prehrieval rozdelovac co malo za nasledok ze zapalovaci modul sa prehrial a prestal davat signal na iskru, auto zdochlo a konec, najrychlejsia moznost bola vymenit ho za druhy. Vyriesilo sa to tym ze som vytiahol zapalovaci modul von z rozdelovaca a bol pokoj :mrgreen:

Klasikou boli nedotiahnute hadice kde tiekol fridex, falsony vzduch z tesnenia sania, zle nastaveny volnobeh, vybita bateria, menil sa chladic za hlinikovy lebo teploty boli vysoke (100°C na volnobehu), upratala trosku kabelaz, prerobil vyfuk zo serioveho na nieco o kusok priechodzejsie, menil sa olej a podobne.

Motor vrci v poriadku, bude treba prenastavit ventily, nastavit vacky a pohrat sa s tym ale aj s odpojenym wastegatom nafukne na 0,3 baru, neprehrieva sa, jazdi pokojne, zmes je stopercentna, vyfuk je tichy, v podstate staci nasadnut a jazdit.

Problem nastal az pri 1000km kedy som si vsimol ze ubuda voda a tlakuje hadice. Takze na 99% fuklo tesnenie pod hlavou. Ale takym sposobom ako keby ani hlava nebola pritiahnuta. Voda sa tlaci z tesniacich platov von a podobne. :mrgreen: Tesnenie bolo kovove, "prerabane" u Silponixa a potom zasa pridali dalsie platy v Kaline a asi to neprospelo tomu tesneniu. Takze po 1000km sa robi dokladna kontrola hlavy aj valcov. Kupili sa ARP stifty (dufam ze budu sediet, to uvidim zajtra), nastiftujem si rovno aj mostiky na vacke, da sa tam normalne klingeritove tesnenie (aj ked stupne kompresia).

Musim este poriesit par veci pred tym ako dam dole hlavu (hlavne potrebujem zavitnik na M11 stupanie aby som vycistil zavity pre hlavove stifty) a potom sa mozem vrhnut na to. Ak by niekto chcel davat ARP stifty kludne mi napiste, po zajtrajsku uz asi aj budem vediet ci tie co som objednal sadnu na nase dvojvackove Dcka. ;)

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Swingal: Neverending Dokumentaris

Příspěvekod Fegut » 22 lis 2017 10:41

To máš v topicu u Ljaye, sedí klasika z b16, ale musí se jeden zkracovat. http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.p ... arp#p26735 Obrázek


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti