EE8 - modrá - Prestavba
Moderátor: Minor
-
2wheels1man
- Miminko

- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 dub 2012 12:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prestavba EE8
No ten displej teraz vyzera uplne inak, ma 8 lediek 6 na otacky a 2 na alarmy. Su tam nastavitelne alarmy a popisky velicin atd... Teraz riesim seriovu vyrobu obalu... Neviem presne aka bola otazka ale nevadi...
Projekt: EE8 powered by LAMO
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
Re: Prestavba EE8
mám představu,že bych ty ledky dal někam výš na palubku abych mohl periferně sledovat aktuální otáčky. v podstatě tím nahradit ručičkový otáčkoměr. na to nemusí být futrál,mám palubku dost očesanou od všeho,co nepotřebuji
-
2wheels1man
- Miminko

- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 dub 2012 12:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prestavba EE8
Myslim ze presne take ledky robi LJay. http://www.jfperformance.cz/mereni-indikace.html
Projekt: EE8 powered by LAMO
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
-
2wheels1man
- Miminko

- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 dub 2012 12:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prestavba EE8
Tak po veľmi dlhom tichu, by som sem už mohol aj niečo dať
.
Aj napriek dlhému spánku som pred nejakým časom zasa začal robiť na Hondičke, presnejšie motor.
Rozobral som motorovú elektriku s tým, že použijem väčšinu drôtov, ale ako sa ukázalo tak som použil iba vstrekovače, TPS, teplotu vody a alternátor.
Všetko ostatné som vyrábal nanovo, keďže káble boli dosť stvrdnuté a krátke.
Motor nebude fičať na sériovej jednotke a nebude tam rozdeľovač (na jeho mieste je cievka), takže pribudly senzory na otáčky kľuky a fázový senzor na vačke, tlak a teplota oleja, tlak paliva a teplotu vzduchu som zmenil pozíciu a senzor.
Tiež bolo treba zaštuplovať XY dier v chladení a v saní... Prisahám iba v sacej komore a na klapke ich bolo asi 37...
Tiež bolo treba vyrobiť zvody a keďže sme mali dosť špecifické požiadavky na dĺžky a priemery, tak som si povedal, že keď som zvody ešte nikdy nerobil,
tak si ich urobím sám
. Nie sú ešte komplet ale už chýba iba spojiť 2 - 1 a hotovo.
Dokonca som s nimi aj celkom spokojný (vrámci možností)
Už som sa nevedel dočkať, tak som farbil aj motorové veko. Ešte budem dolaďovať detaily, ale myslím, že farebnú kombináciu som trafil.
Aj napriek dlhému spánku som pred nejakým časom zasa začal robiť na Hondičke, presnejšie motor.
Rozobral som motorovú elektriku s tým, že použijem väčšinu drôtov, ale ako sa ukázalo tak som použil iba vstrekovače, TPS, teplotu vody a alternátor.
Všetko ostatné som vyrábal nanovo, keďže káble boli dosť stvrdnuté a krátke.
Motor nebude fičať na sériovej jednotke a nebude tam rozdeľovač (na jeho mieste je cievka), takže pribudly senzory na otáčky kľuky a fázový senzor na vačke, tlak a teplota oleja, tlak paliva a teplotu vzduchu som zmenil pozíciu a senzor.
Tiež bolo treba zaštuplovať XY dier v chladení a v saní... Prisahám iba v sacej komore a na klapke ich bolo asi 37...
Tiež bolo treba vyrobiť zvody a keďže sme mali dosť špecifické požiadavky na dĺžky a priemery, tak som si povedal, že keď som zvody ešte nikdy nerobil,
tak si ich urobím sám
Dokonca som s nimi aj celkom spokojný (vrámci možností)
Už som sa nevedel dočkať, tak som farbil aj motorové veko. Ešte budem dolaďovať detaily, ale myslím, že farebnú kombináciu som trafil.
Projekt: EE8 powered by LAMO
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
-
2wheels1man
- Miminko

- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 dub 2012 12:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prestavba EE8
Začiatkom roka padlo rozhodnutie, že CRXa sa tento rok už musí hýbať pod vlastnou silou, tak sme začali postupne pracovať ďalej.
Doteraz sme riešili hlavne dielňu (motorová brzda) a zákazníkov.
Motor je už viac menej nastavený, odbrzdený.
Spravili sme uchytenie batérie za sedadlom spolujazda a úchyt bezpečnostnej nádrže na mieste rezervy.
Displej je už tiež viac-menej hotový. Skúšal som komunikáciu so sériovou RJ, ale zistil som, že treba mať upravený chip na to aby to fungovalo. (opravte ma ak sa mýlim). Ale bolo by super ak by som ho vedel rozbehnúť aj na úplne sériovú RJ.
Video motor: http://www.lamo.sk/galeria/index.php/*/fotky/hondab16/hondab16.video
(PRO) Video displej
http://www.lamo.sk/galeria/index.php/*index.php*sk*riadiace_jednotky*lamo_lcd_pristrojova_doska*/fotky/lcd_pristrojova_doska/lcd_pristrojova_doska.video
Keď sa vrátite z galérie na stránku tak si môžete prečítať manuál atď...
Doteraz sme riešili hlavne dielňu (motorová brzda) a zákazníkov.
Motor je už viac menej nastavený, odbrzdený.
Spravili sme uchytenie batérie za sedadlom spolujazda a úchyt bezpečnostnej nádrže na mieste rezervy.
Displej je už tiež viac-menej hotový. Skúšal som komunikáciu so sériovou RJ, ale zistil som, že treba mať upravený chip na to aby to fungovalo. (opravte ma ak sa mýlim). Ale bolo by super ak by som ho vedel rozbehnúť aj na úplne sériovú RJ.
Video motor: http://www.lamo.sk/galeria/index.php/*/fotky/hondab16/hondab16.video
(PRO) Video displej
Keď sa vrátite z galérie na stránku tak si môžete prečítať manuál atď...
Projekt: EE8 powered by LAMO
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
http://www.lamo.sk úpravy spaľovacích motorov, predaj riadiacich jednotiek a iného príslušenstva, technické poradenstvo
Re: Prestavba EE8
Hej na seriovej ECU musis mat povoleny dataloging, ten povolis len "chipnutim" vymenou eepromky ktora to ma povolene. Inak ti to nepojde.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti