ED9 SWAP Martin666's CRX (prodáno)
Moderátor: Minor
Re: Loiza666's CRX
čo sa stalo ??
nemáš dočasne alebo natrvalo ?
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
Muselo odkráčet... za lepším... Je u klempíře
uvidím ho až příští rok v dubnu
Mám dost velké plány s barvou... vůbec nevím, jakou
mám nápad, vypadalo by to asi extrémně dobře, ale to je jen má představa... nic víc 
Mám dost velké plány s barvou... vůbec nevím, jakou
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Loiza666's CRX
Loiza666 píše:Muselo odkráčet... za lepším... Je u klempířeuvidím ho až příští rok v dubnu
![]()
Mám dost velké plány s barvou... vůbec nevím, jakoumám nápad, vypadalo by to asi extrémně dobře, ale to je jen má představa... nic víc
No klasika... jsem si myslel, ze je to finta a bude u plast. chirurga, co ji vrati puvodni smrc.
Kdyz nam to nastinis, tak Ti muzem treba i pomoci
Re: Loiza666's CRX
aspoň že tak
Hlavne vybrať dobrého klampiara a sem tam ho aj skontrolovať ... a keďže je tam motor z itr tak by nebolo zlé zvoliť nejakú z farieb integry taká žltá by mohla byť super a ladila by k audi 
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
J!R! píše:No klasika... jsem si myslel, ze je to finta a bude u plast. chirurga, co ji vrati puvodni smrc.
Kdyz nam to nastinis, tak Ti muzem treba i pomociAle jak jsem uz rikal...kasli na ty rychly pruhy... podle myho se to nehodi.A pokud bych nedaval cernou barvu, tak budto bilou, sedou anebo tmave zelenou...
No, takže... nápady... černá perleť nebo metla... ale... nevím... černých je mnoho, takžr asi nic a když jsem zjistil, že se na MeÚ jedná jen o přepis barvy a 50 kč, tak je to jasné. Další žlutá, ale to mám audi, takže nic, stříbrná je nádherná... ale zatím nevím. Červená ee, zelená ee, modrá je krásná, ale je jich mnoho. Takže zatím s největší pravděpodobností perleť bílá...
A zklamu J!R!ka, ty pruhy tam chci. Budou červené, přesně, jako mám matičky na kolech. Přední nárazník Mugen (samozřejmě kopie, na origo prostě nemám
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
Robo23x píše:aspoň že takHlavne vybrať dobrého klampiara a sem tam ho aj skontrolovať ... a keďže je tam motor z itr tak by nebolo zlé zvoliť nejakú z farieb integry taká žltá by mohla byť super a ladila by k audi
Klempíř je známý, dá se s ním na ledasčem domluvit. Střešní okno půjde pryč. Komplet celý mechanizmus a zavařit.
Stačí mi jedno žluté auto, s největší pravděpodobností půjdu do bílé s červeným závodními pruhy. Kola černá, matičky červené, brzdy též červené. Plus dopasování všeho, dolísování a výstřik a ošetření kastle. To bude taková finální úprava.
Pak bude na pořadu vyladění, jiné tlučemi a péra, nějaké odlehčovací úpravy, vysokotlaké písty a to bude časem všechno. Přemýšlel jsem totiž o turbu a dost silně, ale zůstanu u atma, ať se děje, co se děje.
Pak budou potřeba výztuhy, jelikož se mi zdá, že se kastle strašlivě kroutí. Takže tlumičové rozměry v motoru, v kabině... a dole ještě nevím, jelikož už teď pořád někde dřu podvozkem
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Loiza666's CRX
fuuu kaamo, pekne plany ti drzim palce
a tu bielu ti kvitujem
bielych je nedostatok!
Re: Loiza666's CRX
No kamaráde,máš pěkné plány,to se musí nechat.Já bych šel samo do bílé:-) Co se týče výstuh,namontuj je tam ještě před lakem,pač jestli se ti kastle kroutí,aby třeba nepopraskal kit.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
lazzzik píše:No kamaráde,máš pěkné plány,to se musí nechat.Já bych šel samo do bílé:-) Co se týče výstuh,namontuj je tam ještě před lakem,pač jestli se ti kastle kroutí,aby třeba nepopraskal kit.
Asi jo... asi hlavně v motoru a v kabině zadní tlumiče, že? Nebo ještě něco? Zbytek asi je na dodělání pak
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
Zdarec chlapy... PRAHY.... co s tím, když je vlastně nemám? 
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Re: Loiza666's CRX
Nechat naohybat.Neni to az tak slozitej tvar a stejne je to schovany pod plastama.Ja je mam snad z 1,2mm plechu.
Re: Loiza666's CRX
Většinou se tam používají prahy z C4G, ale musí se to upravovat a lemy to samý taky z C4G.
Re: Loiza666's CRX
Fegut píše:Většinou se tam používají prahy z C4G, ale musí se to upravovat a lemy to samý taky z C4G.
lemy se daji pouzit i ze skodovky 120 prace je s tim stejna, ale oproti c4g jsou 4x levnejsi, co se tyce prahu, moc bych to neresil, naohybat plech je asi nejlevnejsi varianta.
Re: Loiza666's CRX
Ještě co jsem četl,že chceš nechat zavařit šíbr,jestli ti mohu radit,nedělej to.Dle mě,čím míň vařit do kastle,tím lepší.Na bělobe jsem nechal zavařit střešňí žlábky,než jsem jí prodával,už tam byly boule.To samé bylo u pomeranče,skřítek zavařil šíbr a žlábky a už to tam korodovalo a to nepoznalo zimu stejně jako běloba.Jednoduše čím méně tam toho budeš mít vařeného a kitovaného,tím líp pro to auto.A není přece krásné,když si při krásné letní projíždce otevřeš šíbr a kocháš se:-)
Ale samo je to tvoje auto a jen můj názor
Ale samo je to tvoje auto a jen můj názor
Re: Loiza666's CRX
souhlasim s lazzikem,jestli neco se sibrem,tak treba jak delal LJay,pokud prahy - tak nechat naohybat - taktez to tak mam a no stres... a co se tyce lemu - vzal sem predni blatniky z C4G co sem mel v garazi,vysledek je trochu zakulacenejsi prdelka - pac je to stejne jako predni blatniky ... a navic se lemy vytahnuly vespod o 1cm,takze sem to privaril na vnitrni lem jen na okraj a ten zahyb na vnitrni hrany zmizel,tim padem mi to taam aspon nebude hnit,pac se tam nic neudrzi (bahno a tak )
Jazzik
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
lazzzik píše:Ještě co jsem četl,že chceš nechat zavařit šíbr,jestli ti mohu radit,nedělej to.Dle mě,čím míň vařit do kastle,tím lepší.Na bělobe jsem nechal zavařit střešňí žlábky,než jsem jí prodával,už tam byly boule.To samé bylo u pomeranče,skřítek zavařil šíbr a žlábky a už to tam korodovalo a to nepoznalo zimu stejně jako běloba.Jednoduše čím méně tam toho budeš mít vařeného a kitovaného,tím líp pro to auto.A není přece krásné,když si při krásné letní projíždce otevřeš šíbr a kocháš se:-)
Ale samo je to tvoje auto a jen můj názor
To máš pravdu, ale.... mě to stejně nejde otevřít... celou dobu, co mám CRX, tak nikdy nešlo... možná jednou se otevřelo a pak ne. Nějakej debil se to snažil kladivem opravit a zmrvil to. Chci to kvůli váze.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
jazzik píše:souhlasim s lazzikem,jestli neco se sibrem,tak treba jak delal LJay,pokud prahy - tak nechat naohybat - taktez to tak mam a no stres... a co se tyce lemu - vzal sem predni blatniky z C4G co sem mel v garazi,vysledek je trochu zakulacenejsi prdelka - pac je to stejne jako predni blatniky ... a navic se lemy vytahnuly vespod o 1cm,takze sem to privaril na vnitrni lem jen na okraj a ten zahyb na vnitrni hrany zmizel,tim padem mi to taam aspon nebude hnit,pac se tam nic neudrzi (bahno a tak )
Lemy se už dělali, výsledek byl fajn, jen zadní nárazník nějak nepasoval. Jakože byl trochu odchlíplý. Prahy... se že prý udělají a udělá to tak, aby prahy vydrželi víc, než celé auta
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
- James
- CRX Guru

- Příspěvky: 750
- Registrován: 04 bře 2011 19:25
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
Teda to je plánů
Tak držím palce. Já taky tenkrát nechal dělat prahy, protože byly opravovaný způsobem našich západních sousedů. takže plný pěny, aby držely v celku
Nad pruhama jsem taky kdysi přemejšlel nad nějakýma nesymetricky na pravou stranu kvůli té bublině na kopotě, která je vlevo,a by se mi to tam nepletlo dohromady
Jsem měl nápad oba stejný, nebo jeden širokej a vedle tenkej apod . A před zavařováním šíbru mě tenkrát někdo varoval, kdo dělá se svářečkou, aby se mi nezkroutila střecha
Já už kdysi měl všelijaký myšlenky, když jsem ho 2 roky nemohl sehnat v cajku
Nad pruhama jsem taky kdysi přemejšlel nad nějakýma nesymetricky na pravou stranu kvůli té bublině na kopotě, která je vlevo,a by se mi to tam nepletlo dohromady
Re: Loiza666's CRX
lazzzik píše:Ještě co jsem četl,že chceš nechat zavařit šíbr,jestli ti mohu radit,nedělej to.Dle mě,čím míň vařit do kastle,tím lepší.Na bělobe jsem nechal zavařit střešňí žlábky,než jsem jí prodával,už tam byly boule.To samé bylo u pomeranče,skřítek zavařil šíbr a žlábky a už to tam korodovalo a to nepoznalo zimu stejně jako běloba.Jednoduše čím méně tam toho budeš mít vařeného a kitovaného,tím líp pro to auto.A není přece krásné,když si při krásné letní projíždce otevřeš šíbr a kocháš se:-)
Ale samo je to tvoje auto a jen můj názor
s pomerancem to bylo trochu jinak, skritkovi tenkrat dosel cin, nebo co to rikal, jinak znamej ma zachovalej plne funkcni sibr, mohu popripade nafotit.
- Martin666
- CRX Guru

- Příspěvky: 1137
- Registrován: 04 říj 2010 23:10
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loiza666's CRX
Včera jsem se byl podívat na svého krasavce... zatím to vypadá tak nějak stejně, co mě překvapilo, bylo, že jediná věc, co byla potřeba udělat, BYLY prahy. A nebyli ani úplně shnilé. Vše ostatní je bez koroze. Takže docela luxus a jsem spokojen. Prahy jsou udělaný ze silného plechu. Bylo mi řečeno, že nyní prahy vydrží více než celé auto
díky novým kovaným kolům Enkei, co tam mám a díky ET35 jsou zadní kola mírně venku, bohužel se mi to zrovna moc nelíbí a budou se lemy zarovnávat tak, aby to bylo zároveň s koncem kola. Dále se bude dávat pryč střešní šíbr. Nikdo mi to nerozmluví, prostě ho tam nechci. Místo toho bude jen plech a všechno půjde pryč. Tím pádem dotaz.... Nemá někdo navíc stropnici z americké verze? Bude potřeba. Dále... na 90% bude auto bílé, spodky černé.
Sháním teď (docela dost nutně a rychle) nárazníky (jak přední tak zadní) poface. Jedině dobrý stav. Zatím mám něco rozjednané, ale kdyby to náhodou nevyšlo, chci mít něco do foroty. Plus lišty. Jakože dvěřní a blatníkové plus cvočky na to. Kdo nabídne, neprohloupí
díky novým kovaným kolům Enkei, co tam mám a díky ET35 jsou zadní kola mírně venku, bohužel se mi to zrovna moc nelíbí a budou se lemy zarovnávat tak, aby to bylo zároveň s koncem kola. Dále se bude dávat pryč střešní šíbr. Nikdo mi to nerozmluví, prostě ho tam nechci. Místo toho bude jen plech a všechno půjde pryč. Tím pádem dotaz.... Nemá někdo navíc stropnici z americké verze? Bude potřeba. Dále... na 90% bude auto bílé, spodky černé.
Sháním teď (docela dost nutně a rychle) nárazníky (jak přední tak zadní) poface. Jedině dobrý stav. Zatím mám něco rozjednané, ale kdyby to náhodou nevyšlo, chci mít něco do foroty. Plus lišty. Jakože dvěřní a blatníkové plus cvočky na to. Kdo nabídne, neprohloupí
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti