EE8 - černá - Job!k a jeho love ,,CRX" story
Moderátor: Minor
- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
EE8 - černá - Job!k a jeho love ,,CRX" story
Tak konečně jsem si našel malou chvilku abych nějak začal.
Začalo to před deseti lety když mi bylo 11let o autech jsem toho doposud moc nevěděl pouze od mého dědy a strejdy z vyprávění a to jsem dostal k narozeninám první tuning časopis všechny ty auta a úpravy mě fascinovaly a velmi zaujaly v té chvíli jsem si řekl, že to je má životní volba. V časopisech jsem furt hledal TO auto, protože koncernům a jiným autům furt něco chybělo. Neuběhl celý rok a stal se ten osudový den vím, že to byly prázdniny (pamatuji to jako by to byl dnešek), při sledování televize jsem zaslechl ten krásně linoucí se zvuk, který se řítil naší ulicí hned za barákem, má dětská zvědavost mi nedala a hned jsem vystřelil k oknu a roztáhl žaluzie. Během pár vteřin se v mém výhledu objevilo TO auto. Ano byla to Honda CRX 2. generace dosti designově upravená v nádherné žluté barvě. A vše v tu chvíli bylo jasné TO je to auto co má vše na správném místě každá křivka zdokonaluje tu druhou a v duchu jsem si řekl ,,TO auto musim mít". Jak šel postupně čas já dokázal trávit hodiny za oknem pozorováním onoho skvostu od doby příjezdu do doby odjezdu, sledoval jsem postupné úpravy a opravy vozidla. To vše skončilo po chvíli kdy honda dostala nový žlutý celolak a na bočním trojúhelníku se objevilo Prodám s telefonním číslem. Honda s tímto jezdila ještě pár měsíců až jednoho dne přijel majitel v nablejskaném Accord Coupé z roku 1996. Vše pro mě padlo až zase přišel čas kdy si můj o pět let starší bratr udělal řidičák a dostal do ruky fotky celorepublikově známeho červeného CRXa s kompletními úpravami (snad nebude vadit když sem vložím zmiňované CRXo od Haleše Petra http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=310). To i on se rozhodl, že Honda CRX je ta nejlepší volba a začel se po nějakém kousku poohlížet, požadavky byly jasné musí být v originálním stavu bez úprav s třírameným volantem, ale za žádnou cenu to neměl být ten klasický tříramený co se dával do CRX a aby CRXo bylo nejlépe v černé barvě. v té době jich nebylo na prodej příliš málo, ale ani jedna se nechtěla nechtěa bratrovy zalíbit až jenoho dne našel inzerát od prodejce z pardubic. Brácha sebral všecky peníze co si na auto půjčil a s kámošem jeli do pardubic ještě ten den na večír jsem slyšel stejně nádherný zvuk linoucí se naší ulicí a koho to sem čerti nesou brácha v krásném černém CRXu. Obul jsem se a hned běžel mu ven naproti bratr s úsměvem stál u auta volal na mě z dáli, že mě hned sveze. Jízda byl jedinečný zážitek ten zvuk a vše ty tvary a hlavně představa, že v tom vysněném autě dokonce sedím no nádhera. (pár fotek někde jsem je už dával) No a co bratrovy nepřálo místo radostí samé starosti a to, že se v našem městě někdo rozhodl že to auto ukradne několikrát se mu do něj vloupaly poničily zámky spínačku až se jim to jednoho večera podařilo. Bratr nabízel kde jakou odměnu za nalezení až se ozval přímo náš souse(fetka) že ví kde je kluci co ho ukradli ho chtěli v době kdy bylo v našem městě přihlášeno všehovšudy 3 CRXa z toho jedno bylo to bráchovo přihlásit a jezdit s nim. Když jsme věděli kde bydlí a vše okolo uspořádal se hon vzalo se pár lidí slečna jako návnada jim zavolala že se s nima chce sejít kluci přijely v dobitim favoritu vyběhlo se a už to lítalo nakonec stejnak ujeli, ale se strachem že víme kdo to má do týdne se ozvali že se honda předá určilo se místo hodina. Ten den bratr přijel auto mělo komplet olamané lišty strhané prahy v kufru byl svařený výfuk z železa ten mohl vážit víc jak crxa sama. Bratr celý zklamaný byl tak znechucen se rozhodl že CRXka půjde z domu. udělal inzeráty a ozval se kluk z H-Cže si pro ní přijede na prodej jsem jel s nim lidi přijely dvěmi C4G a jedním accordem projelo se podepsalo se a my šli z benzinky pěšky a měli jsme jen vzpomínky a já v tu chvíli věděl že jí musim mít taky. Uběhlo pár let začal jsem dělat řidičák a jelikož to byl sdružený výcvik ve škole na Ba C trváý rok mě už bylo dávno 18let a vyhlížel jsem první auto rozhodobání bylo mezi BMW E30 318is, Nissan 200SX 1.8 turbo, a Honda CRX. Z toho vše hrálo pro Hondu pořizovací cena nissana byla úplně jnde a spotřeba nissana a Bmw byla v dosti nebeských výškách oproti Hondě a co teprve ta pojistka a díly. bylo jasno musí to být Honda CRX a když tak 2G jako měl můj bratr. takovou dobu se koukalo až se našel inzerát na Hondu CRX EE8 za 50tis. s blížící se ekodaní jsem si musel pospíšit sebral jsem všechny peníze vydělané našetřené a konzultoval to s otcem a následně s bratrem který v té době dělal testovacího jezdce pro AAAauto a 5.12.2008 jsme vyrazily do vesničky která neni snad ani na mapě. Dojelo se na místo CRXko stálo za plotem mě se rozbušilo srdce až mi bylo blbě. Auto se obhlédlo bratr projel vše zkonzultoval nebylo v top stavu ale naše neinformovanost o verzi EE8 byla velká proto ty chyby byly přehlédnuty a že za 50tis. jí vemem v tom majitel že cena byla 52tis. no a mi neústupně odcházeli když z dáli se ozvalo ,,však je ten Mikuláš za 50tis. je vaše" (do dnes nevím jestli toho mám litovat či naopak) předali se peníze podepsalo se a byli jsme na odjezdu. A znova ten pocit posezení a ta jízda no bomba. Od té doby začla naše pouť na dlouhou trať. Tak to bylo něco málo jak jsem k mé lásce přišel tady pár fotek před koupí http://amstaff.rajce.idnes.cz/CRX_pred_koupi
Začalo to před deseti lety když mi bylo 11let o autech jsem toho doposud moc nevěděl pouze od mého dědy a strejdy z vyprávění a to jsem dostal k narozeninám první tuning časopis všechny ty auta a úpravy mě fascinovaly a velmi zaujaly v té chvíli jsem si řekl, že to je má životní volba. V časopisech jsem furt hledal TO auto, protože koncernům a jiným autům furt něco chybělo. Neuběhl celý rok a stal se ten osudový den vím, že to byly prázdniny (pamatuji to jako by to byl dnešek), při sledování televize jsem zaslechl ten krásně linoucí se zvuk, který se řítil naší ulicí hned za barákem, má dětská zvědavost mi nedala a hned jsem vystřelil k oknu a roztáhl žaluzie. Během pár vteřin se v mém výhledu objevilo TO auto. Ano byla to Honda CRX 2. generace dosti designově upravená v nádherné žluté barvě. A vše v tu chvíli bylo jasné TO je to auto co má vše na správném místě každá křivka zdokonaluje tu druhou a v duchu jsem si řekl ,,TO auto musim mít". Jak šel postupně čas já dokázal trávit hodiny za oknem pozorováním onoho skvostu od doby příjezdu do doby odjezdu, sledoval jsem postupné úpravy a opravy vozidla. To vše skončilo po chvíli kdy honda dostala nový žlutý celolak a na bočním trojúhelníku se objevilo Prodám s telefonním číslem. Honda s tímto jezdila ještě pár měsíců až jednoho dne přijel majitel v nablejskaném Accord Coupé z roku 1996. Vše pro mě padlo až zase přišel čas kdy si můj o pět let starší bratr udělal řidičák a dostal do ruky fotky celorepublikově známeho červeného CRXa s kompletními úpravami (snad nebude vadit když sem vložím zmiňované CRXo od Haleše Petra http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=310). To i on se rozhodl, že Honda CRX je ta nejlepší volba a začel se po nějakém kousku poohlížet, požadavky byly jasné musí být v originálním stavu bez úprav s třírameným volantem, ale za žádnou cenu to neměl být ten klasický tříramený co se dával do CRX a aby CRXo bylo nejlépe v černé barvě. v té době jich nebylo na prodej příliš málo, ale ani jedna se nechtěla nechtěa bratrovy zalíbit až jenoho dne našel inzerát od prodejce z pardubic. Brácha sebral všecky peníze co si na auto půjčil a s kámošem jeli do pardubic ještě ten den na večír jsem slyšel stejně nádherný zvuk linoucí se naší ulicí a koho to sem čerti nesou brácha v krásném černém CRXu. Obul jsem se a hned běžel mu ven naproti bratr s úsměvem stál u auta volal na mě z dáli, že mě hned sveze. Jízda byl jedinečný zážitek ten zvuk a vše ty tvary a hlavně představa, že v tom vysněném autě dokonce sedím no nádhera. (pár fotek někde jsem je už dával) No a co bratrovy nepřálo místo radostí samé starosti a to, že se v našem městě někdo rozhodl že to auto ukradne několikrát se mu do něj vloupaly poničily zámky spínačku až se jim to jednoho večera podařilo. Bratr nabízel kde jakou odměnu za nalezení až se ozval přímo náš souse(fetka) že ví kde je kluci co ho ukradli ho chtěli v době kdy bylo v našem městě přihlášeno všehovšudy 3 CRXa z toho jedno bylo to bráchovo přihlásit a jezdit s nim. Když jsme věděli kde bydlí a vše okolo uspořádal se hon vzalo se pár lidí slečna jako návnada jim zavolala že se s nima chce sejít kluci přijely v dobitim favoritu vyběhlo se a už to lítalo nakonec stejnak ujeli, ale se strachem že víme kdo to má do týdne se ozvali že se honda předá určilo se místo hodina. Ten den bratr přijel auto mělo komplet olamané lišty strhané prahy v kufru byl svařený výfuk z železa ten mohl vážit víc jak crxa sama. Bratr celý zklamaný byl tak znechucen se rozhodl že CRXka půjde z domu. udělal inzeráty a ozval se kluk z H-Cže si pro ní přijede na prodej jsem jel s nim lidi přijely dvěmi C4G a jedním accordem projelo se podepsalo se a my šli z benzinky pěšky a měli jsme jen vzpomínky a já v tu chvíli věděl že jí musim mít taky. Uběhlo pár let začal jsem dělat řidičák a jelikož to byl sdružený výcvik ve škole na Ba C trváý rok mě už bylo dávno 18let a vyhlížel jsem první auto rozhodobání bylo mezi BMW E30 318is, Nissan 200SX 1.8 turbo, a Honda CRX. Z toho vše hrálo pro Hondu pořizovací cena nissana byla úplně jnde a spotřeba nissana a Bmw byla v dosti nebeských výškách oproti Hondě a co teprve ta pojistka a díly. bylo jasno musí to být Honda CRX a když tak 2G jako měl můj bratr. takovou dobu se koukalo až se našel inzerát na Hondu CRX EE8 za 50tis. s blížící se ekodaní jsem si musel pospíšit sebral jsem všechny peníze vydělané našetřené a konzultoval to s otcem a následně s bratrem který v té době dělal testovacího jezdce pro AAAauto a 5.12.2008 jsme vyrazily do vesničky která neni snad ani na mapě. Dojelo se na místo CRXko stálo za plotem mě se rozbušilo srdce až mi bylo blbě. Auto se obhlédlo bratr projel vše zkonzultoval nebylo v top stavu ale naše neinformovanost o verzi EE8 byla velká proto ty chyby byly přehlédnuty a že za 50tis. jí vemem v tom majitel že cena byla 52tis. no a mi neústupně odcházeli když z dáli se ozvalo ,,však je ten Mikuláš za 50tis. je vaše" (do dnes nevím jestli toho mám litovat či naopak) předali se peníze podepsalo se a byli jsme na odjezdu. A znova ten pocit posezení a ta jízda no bomba. Od té doby začla naše pouť na dlouhou trať. Tak to bylo něco málo jak jsem k mé lásce přišel tady pár fotek před koupí http://amstaff.rajce.idnes.cz/CRX_pred_koupi
- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
omlouvám se za chybky čeština neni má silná stránka pokusím si to časem pročíst a opravit to
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story


Taky bych možná mohl napsat svůj příběh 8 céeriksek ale nejsem moc na ty literární obraty,navíc by to asi bylo nudné čtení

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story


Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Ta EE8 patřila předtím Hashovi, ne? Byl od České Lípy.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717
- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Ano minore patřila Hashovi který bydlí mezi novým borem a českou lípou
-
- Miminko
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 bře 2011 11:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Tu první jsem taky chtěl, měl jsem pro ni jet a v den, kdy jsem prodal staré CRX mi zavolali, že ji prodali, druhý den jsem pro ni měl jet 

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Pěkné počteníčko 

Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Pěkné počtení
. Taky mě předchozí majitel celkem zklamal. Nakonec ji prodal ještě levněji než jsem mu nabízel. Ale zase bych neměl svojí
která mi dělá jen radost


ICQ: 433632644
e-mail: crxr@seznam.cz
e-mail: crxr@seznam.cz
- Petk@
- Šéfík!:)
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Hezkej příběh
asi až začnu renovovat a pustim se do toho . tak založim taky nějaký topic
protože jsem představení trochu odflakl jak tak koukam
jinak pěkný cero








- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Díky všem za přečtení aspoň mám větší důvod pokračovat kdyby to nikdo nečetl nebyl by moc důvod proč psát dál zvláště toho času co mi to dalo.
něco málo ke stavu vozu při koupi mělo to najeto cca 260tis. vše origo až na výfuk to je komplet ROHR z němec pružiny by měli být H&R a vložka KN v airboxu, sedačky byly dost potrhané místo spolujezdcovy tam je dána řidičova mám pocit od minora, kompletní serepetičky v interiéru byly nalakovány do fialové barvy. Volant značka neznámá ale je podobný MOMO řadička neznámá pedály to samé. Mezi předními tlumiči je rozpěra z CRX o generaci vejš mám pocit dále jelikož auto pochází z německa v předním a zadním nárazníky byly na boku vyřazený díry s diodovými světly a na zadním nárazníku nad koncovkamy byly odrazky( to vše je na dlouhé vysvětlování proč to tam dávají to sem nebudu psát), na autě byly kola rondel pochromovaný ale zadní se dosti loupaly obuté ve předu 195/50 R15 a vzadu 205/50 R15. K autu jsem dostal účty ze servisu jak od předchozích majitelů tak od toho posledního který nechával servisovat vozidlo u mistra Kuhnela z české lípy. Dále stav vozidla neseděl šíbr, začínající rez kolem levého zadního blatníku a levého zadního světla, spodek kupodivu byl v dosti dobrém stavu až na pár odřenin jak to bylo a je nízké. k předku bylo to bourané na levou stranu na světle ulomená packa pozička je z ED9 platník zlomený a chybý držáky pozičky a nárazníku zohejbaný brejle na řidičově straně kapota byla opravena amatérem takže tam je na rohu boule zadek do dnes nevím bylo tam dost pomeranče a dost rozstřiků, čelní sklo bylo v obou spodních rozích prasklé, zadní ostřikovaš je demontován a pro nepochopení někdo se pokoušel dát anténu na zadní víko i když je ve sloupkua nej prasárna v okapničce u řidiče byl silikon šedej ten pokračoval i na kusy zadních trojúhelníků a růžek u čelního skla. Na zadních trojúhelnících chyběli ty lištičky který rádi praskaj když se sundavaj to ví moc dobře cody. Brzdy byly sice nové ale špatně zajeté takže stav OK ale kopou
něco málo ke stavu vozu při koupi mělo to najeto cca 260tis. vše origo až na výfuk to je komplet ROHR z němec pružiny by měli být H&R a vložka KN v airboxu, sedačky byly dost potrhané místo spolujezdcovy tam je dána řidičova mám pocit od minora, kompletní serepetičky v interiéru byly nalakovány do fialové barvy. Volant značka neznámá ale je podobný MOMO řadička neznámá pedály to samé. Mezi předními tlumiči je rozpěra z CRX o generaci vejš mám pocit dále jelikož auto pochází z německa v předním a zadním nárazníky byly na boku vyřazený díry s diodovými světly a na zadním nárazníku nad koncovkamy byly odrazky( to vše je na dlouhé vysvětlování proč to tam dávají to sem nebudu psát), na autě byly kola rondel pochromovaný ale zadní se dosti loupaly obuté ve předu 195/50 R15 a vzadu 205/50 R15. K autu jsem dostal účty ze servisu jak od předchozích majitelů tak od toho posledního který nechával servisovat vozidlo u mistra Kuhnela z české lípy. Dále stav vozidla neseděl šíbr, začínající rez kolem levého zadního blatníku a levého zadního světla, spodek kupodivu byl v dosti dobrém stavu až na pár odřenin jak to bylo a je nízké. k předku bylo to bourané na levou stranu na světle ulomená packa pozička je z ED9 platník zlomený a chybý držáky pozičky a nárazníku zohejbaný brejle na řidičově straně kapota byla opravena amatérem takže tam je na rohu boule zadek do dnes nevím bylo tam dost pomeranče a dost rozstřiků, čelní sklo bylo v obou spodních rozích prasklé, zadní ostřikovaš je demontován a pro nepochopení někdo se pokoušel dát anténu na zadní víko i když je ve sloupkua nej prasárna v okapničce u řidiče byl silikon šedej ten pokračoval i na kusy zadních trojúhelníků a růžek u čelního skla. Na zadních trojúhelnících chyběli ty lištičky který rádi praskaj když se sundavaj to ví moc dobře cody. Brzdy byly sice nové ale špatně zajeté takže stav OK ale kopou
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
moc pěkné počtení, určitě se budu těšit na další příspěvky a pokračování v opravách, úpravách
to fialové nalakování je fakt blbinec, věřím že je s tím hrozná práce
jinak si ale určitě zaslouží pozornost a jasná volba na opravu 





- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
tak dal jsem dohromady fotky těch věcí co jsem vypisoval tzv ,,prásáren" http://amstaff.rajce.idnes.cz/crx_prasarny jinak ty nalakované věci do červené přišly po tom co můj kamarád navrhl že by se nastříkaly do červené poté se to vyzkoušelo ale je to strašný proto se dál nepokračovalo. Zamopěl jsem po koupi zjištěno že je utržený silent motoru ten zadní co je přidělán u nohou spolujezdce a převodovka nebyla již TOP škrtala jako klasika a při souvání a zařezené zpátečce se ozývá dost nepříjemné cvakání. Využiju toho kdyby jste doma měli tyto plasty ( ty na fotkách nalakovaný) a chtěly by jste je třebe vyhodit rád bych se jich ujal. Tak něco k plánům s mou céééruškou už od počátku styl OEM a JDM je jasná volba a jeden ze snů 1.místo aspoň v jedné sezóně do 1600ccm na sprintech vim že je to hodně ale od toho sny jsou. Ono všechno je jednoduché když jsou peníze, ale řeknu vám jsem student a vydělávat na to abych živil auto a ještě ho upravoval opravdu neni jednoduché. Jde to pomalu ale jistě. Tak kde jsem začal po pořízení auta no po zimě chudince odešla baterka tak se pořídila nová Varta úzká vysoká přímo pro japonce, a aby to nějak vypadalo a něco vydrželo byly to sedačky které my opravil jistý pán co se dříve zabýval renovací veteránů, kočárů a sedel prostě všechna práce s kůží a dřevem no neni to nic krásného ale za cenu to je super a drží to do dnes http://amstaff.rajce.idnes.cz/sedacky_po_a_pred/# jsou tam fota jak to vypadá teď a jak to vypadalo před koupí... ten roztrhaný sedák to je pouze návlek vyrobený mou matkou páč mi bylo doporučeno že i když zadělal ty švy tak ten sedák nemohl dost dobře vycpat a že ten šev bude stále namáhán ať dám pod zadky nějaký polštář tak mi ho matinka vyrobila tak aby se dal přidělat, ale od vožení mé druhé lásky ,,chlupatého mazlíka" dostal ten mažestr zabrat a proto vypadá tak jak vypadá. Dálší co bylo koupily se nové pneumatiky s tim že půjdou na nová kola tak mi dosti dlouho leželi v garáži. No a co mi čert přál na začátku prázdnin auto přestalo dobíjet tak se musel hned udělat altík a už to pak zase fungovalo jak má. Dále jsem si řekl budu dělat malé zásoby dílů na EE8 je dost málo tak jak pro mou potřebu tak i pro potřeby ostatních (vzor Minor a Cody
) a kdy jinde jsem mohl začít nakupovat než u Codyho
tak jsme se s přítelkyní vydaly na cestu za Codym mám pocit na podzim roku 2009 s tim že jedu pro levý blatník po setkání a pár slovech nás Cody vzal na blízké letiště kde jsem si zajezdil jak já tak i Cody vyzkoušel mou cééérušku poté jsme zajeli ke Codyho garáži a začlo se obchodovat a místo jednoho levého blatníku už jsme montovali 3bodové pásy schroth nandaly do auta blatník a zadní nárazník k tomu všemu mi Cody přibalil ještě manžetu řadičky po rozloučení už jsme zase pelášily domu ( jinak ještě jednou díky Cody pásy tam jsou do dnes jen jsem pozměnil zadní uchycení na doporučení blatník jsem na konec poslal dál a to Redymu a nárazník čeká na další mé plány s ním). To se pak už blížila další zima tak se zase cerunka uložila k zimnímu spánku. Po zimně se holka vytáhla a chytla hned na první škrtnutí čim mě hodně potěšila mezi tim jsem se zúčastnil hromadného nákupu spreje VHT wrinkle na honda clubu a bylo v plánu nastříkání a vypálení víka to se ale muselo koupit těsnění pod víko těsnění šteftů a jeden stržený šteft víko se nalakovalo a dalo nazpět a bylo nádherné i když se mi moc nepovedlo
pár fotek http://amstaff.rajce.idnes.cz/Viko





Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Jak tak koukám, tak nás spojuje hodně věcí, oba studenti, oba ee8 u které nás čeká pěkná porce vaření, oboum leží v garáži pneumatiky
(děkuji zatím J!R!mu za trpělivost
) oba máme dobré kontakty s Minorem a Codym
převodovku taky nemáme top, samozřejmě sedačky to samé a nějakou tu prasárnu máme na autě oba, ty v interiéru, já na podvozku (přední ramena)...jsi mým dalším důvodem proč se v cérušce lopotit i se studentským strádáním 




- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Redy píše:Jak tak koukám, tak nás spojuje hodně věcí, oba studenti, oba ee8 u které nás čeká pěkná porce vaření, oboum leží v garáži pneumatiky(děkuji zatím J!R!mu za trpělivost
) oba máme dobré kontakty s Minorem a Codym
převodovku taky nemáme top, samozřejmě sedačky to samé a nějakou tu prasárnu máme na autě oba, ty v interiéru, já na podvozku (přední ramena)...jsi mým dalším důvodem proč se v cérušce lopotit i se studentským strádáním
to máš pravdu vše za něco stojí a tu převodovku teď se momentálně dělá akorát jsem se vrátil a je složená nově Y1 a gumy už jsou od jara na novejch kolech a jezdí se na nich, interiér je skoro celej odstrojenej krom palubky a tapeců až budou peníze a čas chci sehnat top věci ale na to momentálně ani čas ani peníze te´d mě čeká příští týden montáž převodovky dnes se jedu podívat na auto na normální ježdění a příští měsíc budu kupovat kotouče EBC prostě ranec sranda
- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
dlouho jsem nic nenapsal tak co se od té doby dělo... Koupil jsem na daily ježdění Civica 4g s dvěma vozejky náhradních dílů. EBC brzdy jsem nakonec nekoupil nějak to nevyšlo. Do crxa se namontovala prý ,,topstav" kratší Y1 a skutek utek trojka škrtá možná víc než na mé staré njn to se tak stává když vložíte důvěru do uživatelů H-C (eXi_) dodnes nesrovnáno a asi ani nikdy nebude páč to co jsem utratil za ní samotnou a za montáž už mi nikdo nevrátí, z chyb se člověk učí. Poté se CRXka uložila na zimní spánek který trvá stále páč finance jsem musel využít jinde a na jiné věci a času také neni moc... stěhování, škola, brigády a makání na baráku. Když jsem na ní nemohl pracovat tak jsem aspoň nakupoval a to pár přípravků od Intercars průplach motoru, chladiče dále od jednoho člena ze slovenska přední kotouče brembo max s deskama bosch (kotouče nejspíš poputují k členovi sejk09), komplet sání, škrtící klapku z ITR prům.62mm dále se naskytla dobrá koupě na laditelnou jednotku P28. Gumy na C4G od Codyho
tímto chci poděkovat Codymu a hlavně Minorkovi za uskladnění. A jak jsem dříve psal že chci dát crxo co se týče vnitřních plastů do původního stavu tak se pomalu začlo dít pár drobností jsem koupil od H-C člena Dutch, který bydlí ve stejném městě jako já. Právě dnes jsem provedl platbu členovi H-C Ozy za díly na EE8 které si budu muset vyzvednout u Pompera a to blatníky, podběhy, budíky a pozičky... pokud to vyjde tak od něj vemu i komplet nárazník i s lízátkem, výztuhou a blinkry. To je tak vše co jsem pořídil k dnešku
musim si udělat čas dojít do garáže a sepsat ještě seznam věcí které mi schází sehnat abych mohl začít s kompletací pokud se dřív nedostanu do fáze že to rozeberu úplně a začne kompletní rekonstrukce
to je teď, ale pouze ve hvězdách



Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Job!k píše: komplet sání, škrtící klapku z ITR prům.62mm dále se naskytla dobrá koupě na laditelnou jednotku P28
Ale ITR by mela byt 64mm....62 maj Civici a GSR s B18xx.... Takze budes delat prestavbu na OBD1?


- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
nene kdepak vtec crx b16a1 má 58mm civic vti čili b16a2 a b18c4 má 60mm a itr má 62mm co vim já.... je to v plánu určitě OBD1 a určitě hydro převodovka jen řešim zda nechat motor a vše předělat a nebo rovnou dát B16a z sir targy, ale to jsou všechno věci moc daleko na můj rozpočet a čas obzvláště když plánujem začít podnikat s bratrem
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
Zacit dobrej byznis je mnohem lepsi nez utapet penize v aute
Jinak i ja se chystam na hydro prevodovku s lsd, ale nejdriv pristi rok.Jinak ano B16A1 maj 58. B16A2 maj 60, B18C4 tech 62 a ITR 64.......ale ted jsi me teda rozhodil a nemam uz takovou jistotu
ale porad v tom budu zit, dokud nas nekdo nerosekne...
Kazdopadne saci klapku zavidim, sam bych ji potreboval....nejlepe i cele sani....

Jinak i ja se chystam na hydro prevodovku s lsd, ale nejdriv pristi rok.Jinak ano B16A1 maj 58. B16A2 maj 60, B18C4 tech 62 a ITR 64.......ale ted jsi me teda rozhodil a nemam uz takovou jistotu


- Job!k
- Klouček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 11 říj 2009 19:15
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Job!k a jeho love ,,CRX" story
J!R! píše:Zacit dobrej byznis je mnohem lepsi nez utapet penize v aute![]()
Jinak i ja se chystam na hydro prevodovku s lsd, ale nejdriv pristi rok.Jinak ano B16A1 maj 58. B16A2 maj 60, B18C4 tech 62 a ITR 64.......ale ted jsi me teda rozhodil a nemam uz takovou jistotuale porad v tom budu zit, dokud nas nekdo nerosekne...
Kazdopadne saci klapku zavidim, sam bych ji potreboval....nejlepe i cele sani....
nedalo mi to spát B18C6 čili ITR pro evropskej a anglickej trh má 62mm http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine jukni dolu na B18c6 škoda že tam neni rozměr aj pro B18C4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host