1G - černá - Kapid CRX
Moderátor: Minor
Re: kapid CRX 1.g
Pako co ho mateš? Dyť to na fotkách je klasická D16A8 z 2g... Rozhodně to neni ZC1...
Re: kapid CRX 1.g
Ryba píše:Pako co ho mateš? Dyť to na fotkách je klasická D16A8 z 2g... Rozhodně to neni ZC1...
no však o tom tady mluvíme že v tom autě není zc1
Re: kapid CRX 1.g
no mě přišlo, že pako tvrdil opak. Každopádně teď na to koukám a je to takovej hybrid. Rozdělovač i sání vypadá, že je ze ZC1
Re: kapid CRX 1.g
Ryba píše:no mě přišlo, že pako tvrdil opak. Každopádně teď na to koukám a je to takovej hybrid. Rozdělovač i sání vypadá, že je ze ZC1
no každopádně to není tak jak by to mělo být
Re: kapid CRX 1.g
Jo, rozdělovač a sání ZC1, motor podle mě D16A8 z roveru, tohle není hondí víko. I kryt rozvodů a plasty odpovídají roveru (kam se hondí motory pochopitelně dávaly). Převodovka nejspíš není L3, ale starší, co pasuje k ZC1 (nevím označení).
Celkově bastl.
A to auto s motorem D16A8 určitě nevyrobili.
Celkově bastl.
A to auto s motorem D16A8 určitě nevyrobili.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
Ryba píše:Pako co ho mateš? Dyť to na fotkách je klasická D16A8 z 2g... Rozhodně to neni ZC1...
tak klasická d16a8 tam určo v nastrojení jak má bejt není a hlavně tam ani nemá co dělat,je možné že blok jako takoví D16a8 klidně bude ,šikovné ruce jsou po mnohých garážích. .
nikde jsem nepsal ,nebo si neuvědomuji že jsem psal že tam je ZC1
každopádně to je bastl co tam být nemá ,jdo o to že kapid bude auto dělat a aby se nedostal do slepé uličky při shánění dílů.Viz spojka a podob.
Re: kapid CRX 1.g
máš pravdu, čet sem to ve spěchu:D
Re: kapid CRX 1.g
kapid píše:Nejsem jediny co tam ma D16A8
Tohle je prvni co jsem ted narychlo nasel taky ten samej motor a silne pochbuju o tom ze by vschni prerazeli cisla motoru ci s tim delali naky cachrymachry. A tech lidi je vic nez jse ja
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=214404&highlight=&sid=af35c39900f4234b7d10d3b4d82a3553
Panove o co vam vlastne jde?? Ma to napsane v papirech ne? Motor jede dobre a cislo co je v papirech sedi. Tzn majitel s tim nebude mit problemy (at to tak bylo nebo nebylo vyrobeno) a to je hlavni ne?? Nebo se snazite mu skazit radost?? Fakt to nechapu. Nebo tu snad nekde psal ze to chce delat na veteransky?, To bych ale nerekl. tak ze klid.
Jo jinak Kapid nechci te zklamat ale jak pises ze to tak ma vice lidi..Ten odkaz co jsi poslal to je presne tvoje auto. Jen o par let drive a jiny majitel. Je tomu tak ze ano??
Preju ti hodne zdaru s projektem a nenech se odradit
Re: kapid CRX 1.g
ne-moc píše:kapid píše:Nejsem jediny co tam ma D16A8
Tohle je prvni co jsem ted narychlo nasel taky ten samej motor a silne pochbuju o tom ze by vschni prerazeli cisla motoru ci s tim delali naky cachrymachry. A tech lidi je vic nez jse ja
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=214404&highlight=&sid=af35c39900f4234b7d10d3b4d82a3553
Panove o co vam vlastne jde?? Ma to napsane v papirech ne? Motor jede dobre a cislo co je v papirech sedi. Tzn majitel s tim nebude mit problemy (at to tak bylo nebo nebylo vyrobeno) a to je hlavni ne?? Nebo se snazite mu skazit radost?? Fakt to nechapu. Nebo tu snad nekde psal ze to chce delat na veteransky?, To bych ale nerekl. tak ze klid.
Jo jinak Kapid nechci te zklamat ale jak pises ze to tak ma vice lidi..Ten odkaz co jsi poslal to je presne tvoje auto. Jen o par let drive a jiny majitel. Je tomu tak ze ano??
Preju ti hodne zdaru s projektem a nenech se odradit
nestihl sem si vsimnout kazeni radosti od minora ci paka ... pokud vim a bylo to i vyse napsano tak se spis jedna o to aby pak kapid nemel problemy s nahanenim nejakych dilu a aby vedel,ze si na to ma dat pozor...
Jazzik
Re: kapid CRX 1.g
ne-moc
No jo mas pravdu, narychlo jsem to hodil do googlu abych nasel prvni odkaz s motorem D16A8 v CRX.1
ale dal uz jsem nekoukal. Slo mi jen o to ze nejsem sam co tam ma A8 ale to je fuk. Jdu si precist neco o svym aute 
No jo mas pravdu, narychlo jsem to hodil do googlu abych nasel prvni odkaz s motorem D16A8 v CRX.1
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
jazzik píše:ne-moc píše:kapid píše:Nejsem jediny co tam ma D16A8
Tohle je prvni co jsem ted narychlo nasel taky ten samej motor a silne pochbuju o tom ze by vschni prerazeli cisla motoru ci s tim delali naky cachrymachry. A tech lidi je vic nez jse ja
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=214404&highlight=&sid=af35c39900f4234b7d10d3b4d82a3553
Panove o co vam vlastne jde?? Ma to napsane v papirech ne? Motor jede dobre a cislo co je v papirech sedi. Tzn majitel s tim nebude mit problemy (at to tak bylo nebo nebylo vyrobeno) a to je hlavni ne?? Nebo se snazite mu skazit radost?? Fakt to nechapu. Nebo tu snad nekde psal ze to chce delat na veteransky?, To bych ale nerekl. tak ze klid.
Jo jinak Kapid nechci te zklamat ale jak pises ze to tak ma vice lidi..Ten odkaz co jsi poslal to je presne tvoje auto. Jen o par let drive a jiny majitel. Je tomu tak ze ano??
Preju ti hodne zdaru s projektem a nenech se odradit
nestihl sem si vsimnout kazeni radosti od minora ci paka ... pokud vim a bylo to i vyse napsano tak se spis jedna o to aby pak kapid nemel problemy s nahanenim nejakych dilu a aby vedel,ze si na to ma dat pozor...
díky za ta slova,ano byla tu diskuse o tom co má pod kapotou co říká vin co má v TP ,aby vůbec věděl ,co doma má.většina mladých lidí co si pořídí auto do něj cpou většinu svých peněz.Tak za prvé ted má před sebou rozhodnutí pokračovat dál nebo se vydat jinou cestou.Ví že díli nebudou jen na zc nebo d16a8 ale musí s pořízením být podstatně obezřetný .A ví co de fakto v TP je pravdivé a co ne ,co říká vin . Není to malej kluk kterému berem lízátko,ale dospělej člověk s vlastním rozumem. Nebo budem pacientovi říkat,nic vám není a v šupleti schovávat rengen s rakovinou.Určitě dal nějaké peníze za to auto ,a že ho prodávající neinformoval co je a co není košér .Tak si podle mě zaslouží alespon z5ně vědět co koupil.
Re: kapid CRX 1.g
Chtel jsem jenom vedet jakej bych tam moh dat setrvak a spojku. Ted budu davat motor dokupy takze abych nekoupil neco blbe. Co se tyce tech veci tak budu obednavat veci na D motory
Ted vecer jsem se snazil pokusit ocistit motor coz je nadlidsky ukol. Na bloku je opravdu napsano A8 a nezda se mi to prerazeny. Ale cekalo me necakane prekvapeni zlomeneho sroubu ktery drzi vacku
. Sroub tam byl bohuzel jenom vlozen aby to vypadalo. Takze nevim jak s tim zbytkem ven. Je to tento sroub,dal by se nak vyndat ?


Re: kapid CRX 1.g
kapid píše:Chtel jsem jenom vedet jakej bych tam moh dat setrvak a spojku. Ted budu davat motor dokupy takze abych nekoupil neco blbe. Co se tyce tech veci tak budu obednavat veci na D motoryTed vecer jsem se snazil pokusit ocistit motor coz je nadlidsky ukol. Na bloku je opravdu napsano A8 a nezda se mi to prerazeny. Ale cekalo me necakane prekvapeni zlomeneho sroubu ktery drzi vacku
. Sroub tam byl bohuzel jenom vlozen aby to vypadalo. Takze nevim jak s tim zbytkem ven. Je to tento sroub,dal by se nak vyndat ?
při kupování ty spojky pozor, mám pocit že zc má menší spojku jak d16a8 al enevim to určitě.. teď de teda o to jestli to je a8 nebo zc1
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
budou tě zajímat rozměry lamely a počet zubů na mrkvy( hřídel-trn co vede z převodovky) a průměr lamely.to jsou pro tebe ztěžejní rozměry .
Ten šroub jde vyndat několika způsoby ,vyjiskřit to ty asi možnost jen tak nemáš(já také ne) nebo odvrtat což v hliníku když neumíš jde dost blbě a nebo vyšroubovat .
jak na to ?
pořídíš si vytahovák zalomených šroubu viz odkaz
http://www.inna-kt.cz/index.php?scat=42 ... **&lang=CZ
http://www.nakol.cz/nastroje-pro-obrabe ... 02468.html
http://www.obchod-vrtacky.cz/vytahovak- ... sada-3-ks/
vybereš si příslušnou velikost a podle ní do středu zbytku šroubu vyvrtáš díru(doporučuji si na druhém šroubu změřit hloubky aby jsi viděl jak hluboko smíš vrtat).
vezměš chemický uvolńovač šroubů,nebo brzdovou kapalinu ,nebo coca-colu a zakápneš si tím zalomenej šroub u uvolňovače počkej dobu dle návodu u brzdovky a coly počkej pár minut poté našroubuj a zakousni uvolňovač(má leví závit tudíš při utahování šroub povoluješ(určitě měj sklíčidlo na závitníky ,klíčem nebo kleštěma páčíš moc na stranu) ,dělej to z citem a pomalu at si vytahovák nepřetrhneš .Musíš hlavně použít takoví aby u šroubo po vyvrtání zůstalo dost masa,bude li tam slabá stěna tak se začne šroub roztahovat a kousne se,na to jsou například dobré ty poslední co jsem posílal odkaz ,nebo ty prostřední kusovky,prostě né tak jemnej závit.
ještě jedna rada ,než začneš s operaci vem kilner(důlčik) bez špičky a poklepej zbytek šroubu.
Lovu zdar.
ps ještě jednu radu ti dám,to že se šrouby při montáži mažou asi víš,ale šroubuješ li šroub do děr jako je tato nebo hlavní hlavové či něco na tělo motoru tak na šroubech měj jen film ,prostě aby byli jen mastné ale né opatlané,hlavnně se to týká momentem utahovaných šroubů.když totiž šroub utahuješ tak vzduch pod ním stlačuješ a dostane li se ti tam nestlačitelná položka jako ztečený oil nebo vazelína ,šroub bud nedotáhneš ,přetrhneš nebo dotáhneš s momentem který není způsoben ztažením materiálu k sobě ale pouze vůči zavitu v primárním dílu.Jakmile nevíš jakou teplotu snese mazadlo co máš použij motoroví oil ,aby se ti v namazaném závitu odpařením a vypálením nestvořila hmota co spíše lepí. A v místech vysoké teploty jako výfuk,brzdy(ne manžetky pístků) používej měděnou pastu
Ten šroub jde vyndat několika způsoby ,vyjiskřit to ty asi možnost jen tak nemáš(já také ne) nebo odvrtat což v hliníku když neumíš jde dost blbě a nebo vyšroubovat .
jak na to ?
pořídíš si vytahovák zalomených šroubu viz odkaz
http://www.inna-kt.cz/index.php?scat=42 ... **&lang=CZ
http://www.nakol.cz/nastroje-pro-obrabe ... 02468.html
http://www.obchod-vrtacky.cz/vytahovak- ... sada-3-ks/
vybereš si příslušnou velikost a podle ní do středu zbytku šroubu vyvrtáš díru(doporučuji si na druhém šroubu změřit hloubky aby jsi viděl jak hluboko smíš vrtat).
vezměš chemický uvolńovač šroubů,nebo brzdovou kapalinu ,nebo coca-colu a zakápneš si tím zalomenej šroub u uvolňovače počkej dobu dle návodu u brzdovky a coly počkej pár minut poté našroubuj a zakousni uvolňovač(má leví závit tudíš při utahování šroub povoluješ(určitě měj sklíčidlo na závitníky ,klíčem nebo kleštěma páčíš moc na stranu) ,dělej to z citem a pomalu at si vytahovák nepřetrhneš .Musíš hlavně použít takoví aby u šroubo po vyvrtání zůstalo dost masa,bude li tam slabá stěna tak se začne šroub roztahovat a kousne se,na to jsou například dobré ty poslední co jsem posílal odkaz ,nebo ty prostřední kusovky,prostě né tak jemnej závit.
ještě jedna rada ,než začneš s operaci vem kilner(důlčik) bez špičky a poklepej zbytek šroubu.
Lovu zdar.
ps ještě jednu radu ti dám,to že se šrouby při montáži mažou asi víš,ale šroubuješ li šroub do děr jako je tato nebo hlavní hlavové či něco na tělo motoru tak na šroubech měj jen film ,prostě aby byli jen mastné ale né opatlané,hlavnně se to týká momentem utahovaných šroubů.když totiž šroub utahuješ tak vzduch pod ním stlačuješ a dostane li se ti tam nestlačitelná položka jako ztečený oil nebo vazelína ,šroub bud nedotáhneš ,přetrhneš nebo dotáhneš s momentem který není způsoben ztažením materiálu k sobě ale pouze vůči zavitu v primárním dílu.Jakmile nevíš jakou teplotu snese mazadlo co máš použij motoroví oil ,aby se ti v namazaném závitu odpařením a vypálením nestvořila hmota co spíše lepí. A v místech vysoké teploty jako výfuk,brzdy(ne manžetky pístků) používej měděnou pastu
Naposledy upravil(a) PAKO dne 04 úno 2011 09:01, celkem upraveno 1 x.
Re: kapid CRX 1.g
ježiši
já tu colu snad opravdu přestanu úplně pít
koukám že se používá ve stavebnictví, chemickém průmyslu, automobilismu a já nevim kde ještě
jinak super návod! zatím jsem ho naštěstí nepotřeboval, ale teď aspoň vím jak na to

já tu colu snad opravdu přestanu úplně pít 
Re: kapid CRX 1.g
Diky PAKO za radu a navod. Co jsem vcera koukal na zbytek sroubu co jsem vytah tak ma cca 4mm prumer coz neni moc na vrtani. V ruce to vrtat nejde a stojan na vrtacku take nemam, takze to budu muset nekam odvest, kde my to vyndaj
. Byl bych moc nerad kdyby se neco pokazilo.
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
to v ruce dáš,ale když se necítíš je to lepší řešení,apropo proč ale nepovolíš i zbylé šrouby a nesundáš objímku...budeš tam mít torzo přetrženého šroubu a ten vytočíš kleštěma
Naposledy upravil(a) PAKO dne 04 úno 2011 13:29, celkem upraveno 1 x.
- PAKO
- CRXař

- Příspěvky: 495
- Registrován: 24 led 2011 14:31
- Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kapid CRX 1.g
jak jsi na tom s honováním a ovalitou?
Re: kapid CRX 1.g
PAKO píše:jak jsi na tom s honováním a ovalitou?
Tak to jsem zatim neresil,nikoho neznam co by delal takovy veci a ani jsem zatim nikoho nehledal. zatim to chci rozebrat vycistit a pak budu hledat nekho kdo by to udelal. Jeste se musim podivat na spodek motoru a pak uvidim jak na tom opravdu jsem. Byl bych docela rad kdyby loziska na klice byly v poradku
Ted koukam ze jsi z Prahy PAKO a je videt ze o autech motorech neco vis. Dyztak bych se te na neco zeptal co se tyce skladani toho motoru. Radsi bych osobni setkani a na vse se zeptal nez si psat. Znam jeste jednoho borce na motory ale ten je prez celou republiku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


