 snad chápete jak to myslim
 snad chápete jak to myslim  dík za rady
 dík za radyModerátor: Minor
 snad chápete jak to myslim
 snad chápete jak to myslim  dík za rady
 dík za rady

Mejla píše:No předelat se da vsechno:) takze i non vteca udelas vteca ale popdle miho odhadu by to bylo hodne penez,,potrebujes predni brejle na svetla,pak predni svetla komplet,no a potom jeste kapotu a naraznik s blinkrama a s vyztuhou,,,,takhle by to slo ale cenou by jsi byl tak dohromady cca20tis..podle me dobrej napad ale za moooc penez,,jedina moznost je tyto vsechny veci koupit od nekoho za rozumnou cenu,jinak se to newyplati podle miho

 v podstate by si bol skoro na tom istom ako keby si svoje
  v podstate by si bol skoro na tom istom ako keby si svoje   predal a tie peniaze na jeho úpravu pridáš k tomu a pomaly už bude aj na origo VTEC
  predal a tie peniaze na jeho úpravu pridáš k tomu a pomaly už bude aj na origo VTEC  

 mam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej
 mam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej no a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol
 no a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spolmooonwalker píše:Tak abych k tomu rek sve jamam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej
to jsem vyresil motorno a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol
 
   jasny no dej tam jen tak turbo a uvidis
  jasny no dej tam jen tak turbo a uvidis  tak tam swapni vteca a narwi do nej turbo a pak tu d16tku sfouknes ze silnice
  tak tam swapni vteca a narwi do nej turbo a pak tu d16tku sfouknes ze silnice  
  
 . No tak mě to tak vedlo k zamyšlení bud chci závodit na sprintech a cpát prachy do motoru vykuchat interier a jet teda jen sprinty to my teda ale jako láska k auto moc nepřijde protože ten motor je pro normálně pracujícího člověka tak na 2 roky a de do háje nebo se do něj pořád rvou prachy. A nebo chci veteránka a budu ho mít v serii pěkně co nejvíc viladěný navíc to mam jako každodení ježdění takže pro mě je volba jasná a představa taková že nepotřebuju mít pod kapotou i když ten pocit je krásnej 180 koní když je v ceru bezpečí 0. nemá smysl to někde protahovat do zatáček navíc si myslim že cero na to ani nemá na našich silnicích a na sprintech
. No tak mě to tak vedlo k zamyšlení bud chci závodit na sprintech a cpát prachy do motoru vykuchat interier a jet teda jen sprinty to my teda ale jako láska k auto moc nepřijde protože ten motor je pro normálně pracujícího člověka tak na 2 roky a de do háje nebo se do něj pořád rvou prachy. A nebo chci veteránka a budu ho mít v serii pěkně co nejvíc viladěný navíc to mam jako každodení ježdění takže pro mě je volba jasná a představa taková že nepotřebuju mít pod kapotou i když ten pocit je krásnej 180 koní když je v ceru bezpečí 0. nemá smysl to někde protahovat do zatáček navíc si myslim že cero na to ani nemá na našich silnicích a na sprintech  k životu to nepotřebuju abych byl o pul auta rychlejší takže swap mi přijde v tomhle směru zbytečnej když nechci dávat turbo a dál s motorem pracovat jako dát za swap 70-80 tis a potom na sprintech dát D16z5 o pul auta to mi nepřijde jako taková výhra sice ho dáš ale za jaky peníze no dostávam se pomalu k tomu proč bych chtěl vyměnit jen to co jsem už psal ten předek radši nacpu 20 tis za pěknej vzhled a motor si za těch zbylejch 50tis poladim do serie aby šlapal pořádně generalku udělat a prostě cajk ted mě tak napadlo kdybych tam dal turbo to je další součástka co se může posrat a stojí to zase prachy navíc kovaný součástky na d16z5 budou asi špatně k sehnání a hodně drahý
 k životu to nepotřebuju abych byl o pul auta rychlejší takže swap mi přijde v tomhle směru zbytečnej když nechci dávat turbo a dál s motorem pracovat jako dát za swap 70-80 tis a potom na sprintech dát D16z5 o pul auta to mi nepřijde jako taková výhra sice ho dáš ale za jaky peníze no dostávam se pomalu k tomu proč bych chtěl vyměnit jen to co jsem už psal ten předek radši nacpu 20 tis za pěknej vzhled a motor si za těch zbylejch 50tis poladim do serie aby šlapal pořádně generalku udělat a prostě cajk ted mě tak napadlo kdybych tam dal turbo to je další součástka co se může posrat a stojí to zase prachy navíc kovaný součástky na d16z5 budou asi špatně k sehnání a hodně drahý  No závěrem Moc děkuju za rady co ste mi napsali omlouvám se za hrubky v textu
 No závěrem Moc děkuju za rady co ste mi napsali omlouvám se za hrubky v textu  stidim se za to ale znáte to
 stidim se za to ale znáte to  snad ste pochopyli co jsem chtěl říct
 snad ste pochopyli co jsem chtěl říct  a sry za takový dlouhý text
 a sry za takový dlouhý text  a ještě se zaptam ty brejle bych musel vařit jo? nejde to je čistě jen přehodit já právě myslel že jsou tam jen přišroubovaný ještě jsem na to nekoukal.
 a ještě se zaptam ty brejle bych musel vařit jo? nejde to je čistě jen přehodit já právě myslel že jsou tam jen přišroubovaný ještě jsem na to nekoukal.
Mejla píše:mooonwalker píše:Tak abych k tomu rek sve jamam nonvtec a vtec bych nechtel, uz jen ty dily, pak - ono to zas tak znatelne nejede lip nez ED9, poznas spis na sprintech, ale jinak moc ne, co ale poznas je spotreba, DOHC vtec si umi rict o nejaky ten litrik vic, takze za me je jasny vtec palec dolu, jo a pokud ti teda nevadi spotreba, tak vem tech 30-40 tis co bys dal za swap a nech si svou D16(zamerne rikam jen d16) naturbit, par lidi v cr a slovensku to uz zvladnou, a vysledek je uplne jinde, uplne jinde, i na seriovych strevech pri vykonu 180hp te zadny vtec nechyti, ono to totiz nejni jen o tom hp ale i o tom Nm a to na turbo 2x takovej
to jsem vyresil motorno a udelat z nevtecovy narazniku vtecovej nejni zas takovy drama, to samy s kapotou, akorat svetla ti zustanou, ale zase nemusis prevarovat brejle a spol
.............
.....................................
jasny no dej tam jen tak turbo a uvidis
tak tam swapni vteca a narwi do nej turbo a pak tu d16tku sfouknes ze silnice


Sabrio píše:No počkej já měl za to že V-tec je pravě hlavně o spotřebě a lepším výkonu ne? ale to je jedno o swapu jsem přemýšlel. Ale asi takhle dával jsem si sprinty s cerem ve V-tecu já mám D16z5 navíc jsem ještě začátečník je mi 19 cero moje první auto a řidičák mam tak rok ale o to ani tak nejde hlavně svoje cero mam rád tak sem tomu tolik nedával no výsledek byl nicméně takový že na startu sem byl přednim asi 100 metru o pul auta jeli jsme vedle sebe potom mě dojel a na těch zbylejch 300 metrech mi ujel asi tak o auto říkal sem si že mu docela jede. Když jsem se snim potom svezl jako spolujezdec a viděl jsem jak to tam kope a říkám mu. To se nebojíš že to zničíš jo. On my řekl. Já mam ještě jedno auto. No tak mě to tak vedlo k zamyšlení bud chci závodit na sprintech a cpát prachy do motoru vykuchat interier a jet teda jen sprinty to my teda ale jako láska k auto moc nepřijde protože ten motor je pro normálně pracujícího člověka tak na 2 roky a de do háje nebo se do něj pořád rvou prachy. A nebo chci veteránka a budu ho mít v serii pěkně co nejvíc viladěný navíc to mam jako každodení ježdění takže pro mě je volba jasná a představa taková že nepotřebuju mít pod kapotou i když ten pocit je krásnej 180 koní když je v ceru bezpečí 0. nemá smysl to někde protahovat do zatáček navíc si myslim že cero na to ani nemá na našich silnicích a na sprintech
k životu to nepotřebuju abych byl o pul auta rychlejší takže swap mi přijde v tomhle směru zbytečnej když nechci dávat turbo a dál s motorem pracovat jako dát za swap 70-80 tis a potom na sprintech dát D16z5 o pul auta to mi nepřijde jako taková výhra sice ho dáš ale za jaky peníze no dostávam se pomalu k tomu proč bych chtěl vyměnit jen to co jsem už psal ten předek radši nacpu 20 tis za pěknej vzhled a motor si za těch zbylejch 50tis poladim do serie aby šlapal pořádně generalku udělat a prostě cajk ted mě tak napadlo kdybych tam dal turbo to je další součástka co se může posrat a stojí to zase prachy navíc kovaný součástky na d16z5 budou asi špatně k sehnání a hodně drahý
No závěrem Moc děkuju za rady co ste mi napsali omlouvám se za hrubky v textu
stidim se za to ale znáte to
snad ste pochopyli co jsem chtěl říct
a sry za takový dlouhý text
a ještě se zaptam ty brejle bych musel vařit jo? nejde to je čistě jen přehodit já právě myslel že jsou tam jen přišroubovaný ještě jsem na to nekoukal.

Sabrio píše:No proto se ptam já nechci nic vařit ani kapotu nic chtěl bych jen výměnu proto se ptam jestli to jde a co vše bych musel vyměnit a je mi jasný že brejle světla nárazník a kapotu a ty brejle mam namysli jako uplně celí ne jen kolem světel nebo tak prostě komplet a to bych nemusel nic vařit ne? aještě k tomu dodělání blinkru neviděl jsem ještě snad žádnou pořádnou upravu která by byla podobná originálu všechno je většinou poznat že je to dělaný doma a to já nemam rád chci profi aby to bylo fakt vyladěný a pasovalo tak jak má a právě tohle už se mi nelíbí vaření aby pasovali světla kekapotě atd. světla pak sou zapadlí nebo ti trochu vykukuje pozička to nemam rád prostě
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti