PAKO píše:Janozman píše:Jooj... 

  diki chalani ale ma tu pekne kamenujete   

  viem viem jasne ze su to inee auta uplne ine dimenzie,,, ale co ak sa stretnu tieto dve dimenzie.... 

   je jassne ze honda nema sancu na subaru asi v nicom,,, ale aj tak,,,, preco si racej nekupit subaru a uzivat si vsetky radosti toho auta?..aj ked milujeme hondu...heh.. setrite ma trosku 

  zato 

 
oki vezmem to takto ... crx 2g 1987-1992 kdy se vyráběla 
subaru impreza  první model 1993-2001
motory impreza :
1.6 L 90-95 hp
1.8 L 103 hp
2.0 L 115-125 hp
2.0 L Turbo 208-218 hp
2.2 L 145 hp
2.5 L 167 hp
motory honda :
1.6 16V	1,6 l (1 590cm3)	ED9	91kw (124hp)nebo 96kw (130hp)	
1.6i-VTEC	1,6 l (1 595cm3)	EE8	110kw (150hp)	
vezmu li v potaz první dva motory od subaru ,tak s tou motorizací subaru nebylo 4x4 
Oki píšeš honda a nespecifikuješ to na crx . Vezmem vrcholné  WRX STi postavené v roce 1994 z důvodů nasazení v  rally  . A proti němu poněkud starší model od hondy (o 4 roky) 1990 a to hondu NSX ,stavěnou do seriového provozu.Ne pro jiný účel. A začni porovnávat .
Apropo i c4g 1,6VTEC má zrychlení lehce nad 6s na 100/h . 
A i když tu hromada lidí nesmyslně dle mne tuzí ,crx i v nejslabší verzi nemá potřebu se "vylepšovat" je nádherné ... kdežto kde jaké subo impreza je modro zlatě polepováno aby"vypadalo" k tomu hlučnou koncovku. 
Ale nepopírám že 1g subo Impreza WRX STi jé nádherné nářadí. 
 Ovšem  autě není vždy potřeba mít jen 4x4 . 
A co se týče řidičů mladší generace nežli já ,tak crx je pořád větší kundolap nežli sedan (na pár vyjímek co mají gold hvězdy a pruhy  

 )
 
No ak mam porovnat hondu nsx a subaru impreza gt sti typer  tak vyzera to asi takto: 
NSX : kg 1365                                                  impreza gt sti: kg 1200
          V-6                                                                  4v boxer
      obsah-3.0l                                                       obsah-2.0l
         hp-273,8                                                            hp-280
      0-100 -5,7sek                                                       0-100 -4.3sek
     litrovy hp-90.5                                                  litrovy hp-140
       Nm-285                                                                 Nm-340
     pohon zadnych kolies                                       pohon vsetkych kolies awd
     cas na 1/4mil - 14.00sek                                    cas na 1/4mil -11,58sek
      max km/h -273                                               max km/h 220
jedna sa o ciste seriovu verziu                        seriova verzia sti gt japonska verzia..
co sa tika c4g ee8 alebo crx tie vykony v tychto autach su fakt neskutocne a dych beruce..  zrovnatelne asi s takimy hondami ako integra ci s 2000...urcite som mal lepsi zazitok z jazdy v ee8 ako v civic typer...neviem preco,,, co sa tyka tuzingu tiez som zastancom plne serioveho stavu v crx ta je proste uzasnaa,,,co sa asi neda povedat o c4g male upravy a je to super.... myslim ze 4x4 v subaru lepsie sedi na ceste ako hociaka honda,, ale dalo by sa o tomto polemizovat bo zalezi od vela faktorov,,,,   no bojim sa ist do subaru aby som sa nesklamal co sa tyka crx tak tu nepustim,,, 

  horsie to uz asi bude s manzelkov zvladat dve taketo auta bude trosku nad ...hheh, diki pako za rady....vazim si toho..