Stránka 1 z 1
					
				D16z5 vs B16a1
				Napsal: 19 srp 2012 22:36
				od Vendik
				chci se zaptat  ee8 ma 110kw Ed9 ma bud 96 nebo 91kw , je moznost dosahnou totež vykonu co ma ee8 jen upravou jednotky ?
			 
			
					
				Re: D16z5 vs B16a1
				Napsal: 19 srp 2012 22:41
				od Swingal
				To by musela byt razantna uprava a myslim si ze nie ...
			 
			
					
				Re: D16z5 vs B16a1
				Napsal: 19 srp 2012 22:46
				od Vendik
				Swingal píše:To by musela byt razantna uprava a myslim si ze nie ...
a kdyz tam jeste budou lazene svody a pruchozi vyfuk ?
 
			
					
				Re: D16z5 vs B16a1
				Napsal: 19 srp 2012 23:20
				od Swingal
				urobit dobry vyfuk na CRX byva niekedy problem. Skus si najst co sa tu pisalo o vyfukoch. Ked zvacsis potrubie tak ti moze narast max vykon, ale bude posunuty aj do vyssich otacok, Ale prechodnesji vyfuk znamena aj mensie protitlaky z ktorych je vacsinou menej Nm v nizsich otackach. Zvody pokial tam su 4-2-1 z D16A9 a pokial by si mal bezkatovu ECU tak dosiahnes 96kW a viac Nm v nizsich otackach. Viac tu:
viewtopic.php?f=18&p=27795#p27795Takisto si skus precitat tuto temu:
viewtopic.php?p=6153#p6153Snad pochopis ...
 
			
					
				Re: D16z5 vs B16a1
				Napsal: 19 srp 2012 23:40
				od Vendik
				Swingal píše:urobit dobry vyfuk na CRX byva niekedy problem. Skus si najst co sa tu pisalo o vyfukoch. Ked zvacsis potrubie tak ti moze narast max vykon, ale bude posunuty aj do vyssich otacok, Ale prechodnesji vyfuk znamena aj mensie protitlaky z ktorych je vacsinou menej Nm v nizsich otackach. Zvody pokial tam su 4-2-1 z D16A9 a pokial by si mal bezkatovu ECU tak dosiahnes 96kW a viac Nm v nizsich otackach. Viac tu:
viewtopic.php?f=18&p=27795#p27795Takisto si skus precitat tuto temu:
viewtopic.php?p=6153#p6153Snad pochopis ...
 
ok dik
 
			
					
				Re: D16z5 vs B16a1
				Napsal: 20 srp 2012 11:39
				od Martin666
				Myslím si, že by si to mohl dosáhnout. Ale chtělo by to jiné vačky. Vlastně VTEC systém je (od určitých otáček) přepnutí na ostrou (někdo by řekl tupou) vačku. Není to jen toto teda, ale má to hodně co dočinění. Takže na D16Z5 bych asi volil vačky a naladění motoru na vačky. Plus třeba stavitelná kola. A trochu vylepšit systém mazání v zatáčkách, protože D16Z5 na to trochu trpí