Pokec o budoucnu mého CRX

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 12 črc 2012 18:19

....

Poraďte... mám jít raději do úpravy motoru B16A1 nebo dát a mít pokoj s K20? Jelikož jsem tento rok plánoval opravdu velké úpravy na motoru, jako jiná jednotka, vačky, rozvodové kola, sání, svody, odlehčení, diferák a já nevím, co ještě všechno, naskytla se mi otázka, jestli už potom raději nejít do K20. Ta má samosvor už myslím v základu (nebo ne?) a výkon, se kterým bych se dostal s B16 by byl plus mínus stejný jako s K20.

P.S. .... K20 má jakou OBD ? :-) Doufám, že OBD1, aby to se to dobře ladilo, ale asi to tak nebude, že?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Minor » 12 črc 2012 18:41

Otázka jako vždy zní, co od toho očekáváš a kolik na to máš.
K20 je poměrně drahá investice, nic ti v podstatě nebude sedět, včetně řazení, které se musí naimplantovat do středového tunelu atd. Na Kladně jedno céro s K20 jezdí a staví se tam myslím druhé. Mně osobně se to moc nelíbí, ale to je podružné. Navíc tu nebude moc lidí, co ti tuhle přestavbu udělají.
Osobně bych šel do frankensteina, čili dvoulitrový blok B20, palice tvoje, převodovka tvoje atd.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 12 črc 2012 18:45

Minor píše:Otázka jako vždy zní, co od toho očekáváš a kolik na to máš.
K20 je poměrně drahá investice, nic ti v podstatě nebude sedět, včetně řazení, které se musí naimplantovat do středového tunelu atd. Na Kladně jedno céro s K20 jezdí a staví se tam myslím druhé. Mně osobně se to moc nelíbí, ale to je podružné. Navíc tu nebude moc lidí, co ti tuhle přestavbu udělají.
Osobně bych šel do frankensteina, čili dvoulitrový blok B20, palice tvoje, převodovka tvoje atd.


Někde jsem viděl přestavbu na K20 za 80+... Ale součástky na B16 budou zhruba to samé... U franka... to by všechno zůstalo stejné? Čistě jen blok a nic víc? Měl by si kontakt na někoho nebo nevěděl by si o nějakém bloku z K20?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Minor » 12 črc 2012 19:17

U franka zachováváš většinu svých dílů, jistě, že nestačí čistě jen blok, musí se udělat externí olejové vedení atd.
K20 nejspíš kluci, co vozí věci z Anglie, Exi a Zemi, ale nejlépe dovézt celé auto s pravostranným řízením.
A podle mě se s K20 do 80 zdaleka nedostaneš.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod J!R! » 12 črc 2012 19:20

Minor píše:U franka zachováváš většinu svých dílů, jistě, že nestačí čistě jen blok, musí se udělat externí olejové vedení atd.
K20 nejspíš kluci, co vozí věci z Anglie, Exi a Zemi, ale nejlépe dovézt celé auto s pravostranným řízením.
A podle mě se s K20 do 80 zdaleka nedostaneš.


Presne tak.... jen samotny motor + prevodovka je min 60 a spis vic...a samosvor maj jen japonsky verze ci DC5.

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 12 črc 2012 19:29

Minor píše:U franka zachováváš většinu svých dílů, jistě, že nestačí čistě jen blok, musí se udělat externí olejové vedení atd.
K20 nejspíš kluci, co vozí věci z Anglie, Exi a Zemi, ale nejlépe dovézt celé auto s pravostranným řízením.
A podle mě se s K20 do 80 zdaleka nedostaneš.


Tak to by bylo výborné, kdyby se zachovala většina dílů.. :-)
ale dovést celé auto? Abych si nechal potom jen blok?
No, to asi jo, ale kdybych šel do úprav na B16, tak to bude taky tolik :-D Jen kompletní přestavba na OBD1 by mě stála asi 50 :-D Včetně nového sání, svodů, rozdělovače a dalších prkotin... :-D takže jestli má cenu jít do takového franka nebo raději prostě B16... jako 1,6 je 1,6, ale mít 2,0.... sice vyšší spotřeba, ale výkon by byl asi jinde.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Minor » 12 črc 2012 19:40

S frankem jsem najel asi 6000 km, bohužel byl motor vadný. Spotřeba stejná nebo dokonce možná i nižší :)
Výkon velmi příjemný.
Auto dovézt celé v případě K20, v případě franka, čili B20x z CRV, sehnat prostě jen motor, nejlépe z automatu, řada motorů odchází na palici, když se jezdí na LPG, ale blok je pak stále dobrý.
Přestavba na OBD1 nevyjde na 50 litrů, ale pokud mluvíme čistě o přechodu na jinou ecu OBD1, tak ecu cca 3000, rozdělovač cca 2500, kabelová redukce cca 1500, úprava ecu s naladěním motoru podle dalších součástek jak kde a jak u koho, ale u Montyho cca 5000.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 12 črc 2012 20:07

Minor píše:S frankem jsem najel asi 6000 km, bohužel byl motor vadný. Spotřeba stejná nebo dokonce možná i nižší :)
Výkon velmi příjemný.
Auto dovézt celé v případě K20, v případě franka, čili B20x z CRV, sehnat prostě jen motor, nejlépe z automatu, řada motorů odchází na palici, když se jezdí na LPG, ale blok je pak stále dobrý.
Přestavba na OBD1 nevyjde na 50 litrů, ale pokud mluvíme čistě o přechodu na jinou ecu OBD1, tak ecu cca 3000, rozdělovač cca 2500, kabelová redukce cca 1500, úprava ecu s naladěním motoru podle dalších součástek jak kde a jak u koho, ale u Montyho cca 5000.


Ou, nižší? To snad ne? :-D Že bych šel pod 5 l ? :-D
Nevíš asi jaký že?
Ne, dám na Tvé rady a raději teda půjdu do Franka. MOc velké zásahy nemám rád :-D Chci toho co nejvíce zachovat. Takže blok z CRV a moje hlava.
No, právě... Já v tom mám hodně věcí... sání, svíčky, kabely, řemenice, setrvák, speciální fungl nový rozdělovač, kabel, speciální jednotku, potom v tom mám i rozvodové kola, vačky, svody 4-1.... tohle všechno mám v těch 50 :-D plus teda práce a naladění.
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Minor » 12 črc 2012 20:09

Ale musí to být ze starších CRV, ty novější už mají nějakej jinej.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 12 črc 2012 20:15

Minor píše:Ale musí to být ze starších CRV, ty novější už mají nějakej jinej.


Do jakého roku?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen


Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 16 črc 2012 19:32

U franka... bude lepší má palica nebo např palica z B18Cx?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Minor » 16 črc 2012 20:18

Tak kompletní hlava z integry by jistě byla lepší, protože sice odlitek je stejný, ale jsou tam lehčí ventily, dvojité pružinky, ostřejší vačky atd.
Pokud myslíš 1,8 vti, musel bys to brát i se sáním, svoje sání na tuhle palici nedáš.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 16 črc 2012 20:30

Minor píše:Tak kompletní hlava z integry by jistě byla lepší, protože sice odlitek je stejný, ale jsou tam lehčí ventily, dvojité pružinky, ostřejší vačky atd.
Pokud myslíš 1,8 vti, musel bys to brát i se sáním, svoje sání na tuhle palici nedáš.


Jasný, takže jen vnitřnosti hlavy jsou teda jiné jo? Já jsem měl stejně v plánu i jiné vačky, pružiny taky. Ventily teda ne, ale... ještě se musí najít nějaký takový blok z CRV a potom hlava z Integry a přibližná cena takového to zákroku :-) to už bych asi potom vzal i jednotku OBD1 a mohlo by se ladit... že?
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod PAKO » 17 črc 2012 15:45

mohu znát účel využití?

Kyon
Miminko
Miminko
Příspěvky: 32
Registrován: 11 kvě 2011 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Kyon » 17 črc 2012 18:40

u bloku z CRV nebudes moc tocit 9000 pac to nema reseny mazani na vysoky otacky jako treba u ITR bloku..
nekde jsem to cet ale uz nevim kde..
ja bych koupil motor z ITR nechal prevrtat na 2.0 jako to ma infinity z HC..

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 17 črc 2012 22:25

Kyon píše:u bloku z CRV nebudes moc tocit 9000 pac to nema reseny mazani na vysoky otacky jako treba u ITR bloku..
nekde jsem to cet ale uz nevim kde..
ja bych koupil motor z ITR nechal prevrtat na 2.0 jako to ma infinity z HC..


Do 9 tisíc... borec zkusil 10,5k a zadřel ho. Takže 9k by měla být pohoda :-)
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod Martin666 » 17 črc 2012 22:25

PAKO píše:mohu znát účel využití?


Sportovní jízda. Pořípadě okruh
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod PAKO » 18 črc 2012 00:18

základ špéra o tom žádná pak už je jedno jestli tam necháš b16 či frankenštajna... dostaneš se s jízdou do jiného levelu

Uživatelský avatar
PAKO
CRXař
CRXař
Příspěvky: 495
Registrován: 24 led 2011 14:31
Bydliště: Praha-Běchovice,Škvorec
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o budoucnu mého CRX

Příspěvekod PAKO » 18 črc 2012 00:23

Kyon píše:u bloku z CRV nebudes moc tocit 9000 pac to nema reseny mazani na vysoky otacky jako treba u ITR bloku..
nekde jsem to cet ale uz nevim kde..
ja bych koupil motor z ITR nechal prevrtat na 2.0 jako to ma infinity z HC..

nemá to ostřik pístů zespoda a proč točit 9000? hledat tam výkon když hluboce před už to začne vadnout. A jestliže podřazuju dolů tak už mám do toho nabržděno.tu a tam to samozřejmě potkat člověk může.


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti