Řada otázek by tu vůbec nemusela padnout, kdybyste se podívali do manuálu.
Proto je na něj odkaz hned na první straně. V češtině bohužel neexistuje, ale i tak jsou tam obrázky.
Ale abyste to teda měli jednodušší, tady to budete mít názorně.
Za prvé, musíme mít jasno v tom, jak se označuje který válec. Válce se počítají zprava, od řemenice, tam je válec číslo 1 - viz obrázek.
Číslování válců odpovídá i pojmenování patřičných kabelů, čili ten co vede do válce č. 1 je kabel č. 1 a je to tedy ten nejdelší. Nejkratší je logicky kabel č. 4, protože vede do válce č. 4, který je nejblíž k rozdělovači. Jasné?
Fajn, označení kabelů tedy víme.
Teď je nutné vědět, kam který kabel patří. Na víku rozdělovače jsou čtyři díry pro čtyři koncovky, sláva, tam zádrhel nebude

Kabel č. 1 patří (ne vždy, ale zde mluvíme o motoru crx DOHC, takže ostatní možnosti uvádět nebudu) do zdířky, která má u sebe označení C (v kroužku). Je to víceméně levý horní vývod, pokud se díváme na namontovaný rozdělovač jakoby seshora, na jeho horní část. Kabely pak zapojujeme po chodu hodinových ručiček v pořadí 1-3-4-2 - viz obrázek.
Až budu mít čas, vyfotím to ještě extra na motoru.
Tohle je snad dostatečně pochopitelné (platí pro motory crx DOHC nevtec)