Stránka 1 z 1

A teď nevim co to je...

Napsal: 07 zář 2009 08:25
od Redy
Tohle jsem našel na netu...někdo si pěkně pohrál s problémem rzi okolo šíbru :)
Má tuhle vychytávku vůbec někdo v našich končinách? :)
020.jpg
020.jpg (191.13 KiB) Zobrazeno 2165 x

Re: Zajímavý

Napsal: 08 zář 2009 17:10
od Andrew.DC07
No nerad ti to říkám ale jedná se o sérii...dělali se tři typy bez šíbru, se šíbrem a s prosklenou střechou. vědšinou to měli vtecový céra. v těch videí co jsem ti dával na to DVD to někde je. Ale samozřejmě by to šlo udělat ale tím v parném létě končí vyhnání hokého vzduchu z auta pomocí šíbru.

Re: Zajímavý

Napsal: 08 zář 2009 17:36
od Redy
Fakt? :shock: tak to mi celou dobu nějak unikalo tahle info :D To byla nějaká hodně omezená série co? :) To jo,to odpadá no...ale přibejvá kochání se jak mi nad hlavou leje a mě se to ani nedotkne *vytlem* problém možná nastane když začnou padat kroupy *help* :D

Re: Zajímavý

Napsal: 20 zář 2009 18:43
od Antiamik
Nie moja fotka ale nedalo mi to sem nedať, snáď autor odpustí...a potom že crx nemá žiadnu výbavu že??
To je super garsónka 8-)
Obrázek
*vytlem*

Re: Zajímavý

Napsal: 20 zář 2009 18:48
od Redy
*vytlem* *vytlem* to je taky nějaká speciální edice crx o které nevím? chudák céro :lol: z toho dělat takovouhle pojízdnou babicovu kuchtírnu *help*

Re: Zajímavý

Napsal: 30 zář 2009 11:38
od Redy
Článek ze serveru motoristi.cz

Honda CRX VTEC

Historie
Historie tohoto modelu se začala psát v roce 1984, kdy se Honda rozhodla vrátit na trh malé kupé. Předešlé typy byly na domácím trhu úspěšné, ale jinde byly propadákem. Proto Honda vytvořila Hondu CRX, kde CRX znamená: Civic Renaissance MOdel X. První generace Hondy CRX se vyráběla do roku 1987. V roce 1988 přišla na trh modelová řada číslo 2, ta měla vylepšený motor a podvozek. Přenesla podvozek s dvojitými rameny z modelů Accord, Prelude. Tato generace se prodávala do roku 1992, za mořem o rok méně. V roce 1993 se začala vyrábět třetí generace nazvaná Del Sol.
Motor
Motor má objem 1600 ccm a klasické 4 válce. Výkon 158 koní byl v roce 1990 pořádným stádem pod kapotou. Druhá verze byla ochuzena o 8 koní. Jak mají Japonci ve zvyku, tak na jejich trhu byly CRXka s výkonem 170, 190 a 210 koní. Takových koní pod kapotou má následující technologie zvaná V-tec, neboli variabilní časování ventilů, kdy se při překonání 6000 ot/min. zapne druhá ostřejší vačka, která vyhání ručičku až na mezní hodnotu 8500 ot/min. Maximální rychlost je 230 km/h!
Interiér
Po usednutí Vás obejmou kožená sedadla s výborným bočním vedením, položena nízko. Palubní deska a středový panel obsahují kožený sportovní volant, krátkou řadící páku, otáčkoměr s hranicí osm tisíc otáček a výborné pedály.

A zase o něco chytřejší :shock:

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 10:34
od Redy
Může mi někdo prozradit co je tohle za budíky co má nějakej klučina ve svém Vtec CRXu? :)

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 11:02
od exxsodus
Redy píše:Může mi někdo prozradit co je tohle za budíky co má nějakej klučina ve svém Vtec CRXu? :)

vypadaji velice dobre, jsou podobne, ne-li stejne jak z S2K

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 11:04
od Scar
Tak tu prosklenou střechu mají snad všechny exclusive (limited) edition ne?
Ty budíky na tom budou podle mě stejně...nějaká limotovaná série, popřípadě doplatková výbava k nim. No nebo je to prostě tuzerskej kousek :)

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 11:28
od Redy
Přesně tak,co jsem zatim vyzjistil tak prosklená střecha je výsadou limitovaných, speciálních edicí, kterých bylo hlavně v japonsku hodně...jestli jsou ty budíky také nějaký výstřelek právě netuším, zatím jsem to viděl poprvé :)

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 13:10
od Ramik
ta střecha se mi taky líbí,nekde jsem to taky spatřil a jsem z toho uchvácen *fin* a datalogr je myslim z S2000 ale nejsem si jist *honda*

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 14:10
od Mercurius
170 ,190 a 210 koni? :shock: digitalna pristrojovka? :shock: :shock: :shock: :shock: Ked bude mat njekto info o takychto super werziach...tak si ich nechajte radsej pre seba ..aspon ma (nas) usetrite od sklamania ake mame oproti tomu šunky a tesime sa ked mame el. okna :D:D:D:D

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 21 úno 2010 16:17
od Redy
Mno taky si občas řikám co to mám vlastně za demo verzi :lol: ale třeba tu střechu sem tuhle viděl někde na prodej :) sice cena asi 20tisíc...ale byla by to jednoznačná záruka že by jí měl člověk pořád umytou tím jak by na ní ostatní slintali :) v tomhle směru není nic nemožné :ugeek:

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 03 bře 2010 09:58
od Redy
Mimochodem co říkáte na toto? na tu loketní opěrku...to asi nebude nic exklusive crx že? ;)

Re: A teď nevim co to je...

Napsal: 03 bře 2010 18:55
od pepo crx
Kamoši doviezli pred nejakým časom z DE tiež CRXo s digital-tacho, bola to nejaká prerábka, štartovanie tlačítkom namiesto kľúča a pár podobných "vychytávok", ale ozaj nič moc, aktuálna rýchlosť nestíhala ukazovať pri rozbehu alebo zrýchľovaní a celé to tak akosi pochybne fungovalo, išla na diely.... *oprava*