Stránka 1 z 1
					
				Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 18 říj 2010 21:59
				od tomas311
				Zdravim,
kupil som vacky z inzeratu na    
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 292#511292Ide o prebrusene seriove vacky s upravenymi seriovymi koleckami. 
....bol by som velmi vdacny za kazdu dobru radu, ako nastavit rozvod, pripadne, co sa stane ked posuniem sanie tam, vyfuk tam,
ako k tomu dostavit zapalovanie atd... 
ECU je seriova z D16A9 aj s upravou zapojenia na A9. Hlava je znizena, kompres cca 10,5-10,7:1, lestene kanale.
 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 10:44
				od Minor
				Tohle ti asi nikdo neřekne. 
Podle mě uděláš nejlíp, když začneš shánět někoho, kdo ti dokáže vačky nejen nastavit, ale upravit zároveň i ecu, protože bys mohl mít najednou dost chudou směs. A na ecu z D16A9 ti to nenastaví, ta nejde chipovat. 
Zkusil bych oslovit Pištu z 906teamu, je to borec a je ze Slovenska. 
http://www.906team.sk/ 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 19:27
				od tomas311
				Minor píše:Tohle ti asi nikdo neřekne. 
Podle mě uděláš nejlíp, když začneš shánět někoho, kdo ti dokáže vačky nejen nastavit, ale upravit zároveň i ecu, protože bys mohl mít najednou dost chudou směs. A na ecu z D16A9 ti to nenastaví, ta nejde chipovat. 
Zkusil bych oslovit Pištu z 906teamu, je to borec a je ze Slovenska. 
http://www.906team.sk/ 
cize plus OBD 1 a redukcia ? lenze k tomu tusim plus rozdelovac a ... ?
alebo sa tusim dala cipovat aj nejaka PM 7?
ja som spekuloval, to nejak zladit k seriovej ecu, s tym ze by sa posunul rozvod a zapalovanie, ale ta zmes by mohla byt problem. ..
pri najhorsom necham seriove nastavenie rozvodu a zapalovania, pomoze vtedy ostrejsia vacka niecomu?
 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 19:49
				od Minor
				Hele, to máš těžký. Když saháš do motoru a uděláš A, měl bys udělat i B. Ten výkonový zisk je tam proto, že umožníš motoru líp dýchat, umožníš mu nabrat víc vzduchu. Jenže na ten musí připadat i víc paliva.  
Když tam vrazíš ty vačky jen tak, jezdit to bude, otázka je, co to udělá dlouhodoběji. 
Ochipovat můžeš i PM7-X04, záleží na tom, kdo ti to bude ladit a jakou cestu zvolí. OBD1 je prostě na úpravy vhodnější a umožňuje víc. To ovšem znamená kabelovou redukci a rozdělovač na OBD1.
			 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 20:10
				od tomas311
				a z ktoreho typu motora by bolo mozne pouzit ECU a rozdelovac?
			 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 21:59
				od Minor
				Ecu OBD1 buď P28 nebo P30 a rozdělovač z nějakého OBD1 čtyřbodu, ale musel by se upravit, v téhle generaci není žádný DOHC motor.
			 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 22:21
				od tomas311
				Minor píše:Ecu OBD1 buď P28 nebo P30 a rozdělovač z nějakého OBD1 čtyřbodu, ale musel by se upravit, v téhle generaci není žádný DOHC motor.
fuuuu, kam dalej viac sa to komplikuje.  
 
 na SK fore je na predaj P06 + rozd. D15B7 ......nee??? 
co je myslene tym 'upravit' - rozdiel len v konektore, alebo nieco viac? viem, ze nema ext. snimac vyf. vacky. uchytenie na hlavu pasuje?
 
			
					
				Re: Ostre vacky na D16Z5
				Napsal: 19 říj 2010 23:31
				od Minor
				Rozdělovač OBD0 a OBD1 je vnitřně zcela jiný, takže se nedá čarovat s díly. A rozdělovač na motor DOHC má zase jinak dělané trny, které ho drží na hlavě. Proto rozdělovač z D15B7, čili z SOHC, bude mít ty trny jinak natočené a bude problém s uchycením na motor.
Když budu mít náladu, nafotím ti to. Přepinovat ho na kabeláž z crx je celkem snadný, snímač na výfukové vačce pak bude prostě zbytečný. 
Zkusím se podívat, jaký rozdělovač má přibližně stejně natočené trny. Možná z B16A2, to je taky DOHC.