Odlehčování auta

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 18:00

chosse.j píše:Pokud se můžu přidat.. Nechci je pomlouvat Nuklear, ale věci od nich jsou křivé a nesedí. Dělali jsme známému Megana a byla to spousta další práce to srovnat a dopasovat.. Také se kupoval lip na BMW a ten se musel řezat a prodlužovat, takže asi tak nějak jsou mé zkušenosti s touto firmou.

Já nemám zkušenost s touto firmou . Děkuju tedy za upozornění ale spoustu dílu typované na crx neseděj jak by maj. Ale i tak díky.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 18:15

J!R! píše:Ceru sedi stejne nejvic 14ky ci max 15ky kola ;) Byt Tebou tak to udelam jako ja :D zkratka nech veskerou povinnou vybavu,vyndej zadni sedacku a podlahu udelej do roviny.Je to prakticky,vypada to si myslim dobre... Pak je hodne dobry nasadit vzpery,horni jsou daleko vic poznat,ale spodnima temu neublizis.Kazdopadne se doporucuje i na beckovy sloupek,jen si nejsem jist jestli presne tak,jak to mam ja.Pak zalezi na financich.Kapotou se da dost ziskat,stejne tak zadnim vikem.Na dvere bych se taky vybod.Blatniky nejsou poznat,ale zase jistota ze nebudou reznout ;) Muzu se kamosa zeptat na kontakt na teho cloveka co to delal.Ale osobne ve me moc duvery nevzbuzoval,ikdyz kamarad tvrdil jakej je to machr....

Pokud bych šel na pravej sprint tak předělám kola. Jen tak na parádu budu jezdit na 17kách.
Já mám vzadu holou kastlu- moooc se mi to líbí. Vzpěru mám horzní zadní i přední. Spodní tam asi taky dám, a na ten béčkovej sloupek se mi to doknce líbí jak to máš. Na blatníkách myslím že se moc neušetří ale hlavně nebudou reznout . Kapota musí jít určitě. Kufr ... s tím nevím ale dát tam nějakej plast místo skla ... by mohlu ušetřit dost.

Kontakt bych bral a uvidímě co z toho bude.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 18:33

PAKO píše:sprinty nebo normální silnice...toď má otázka?
Dveře odlehčíš tim že je očistíš od lepidel co drží folii ,od tapeců které můžeš vyměnit za hliník,či laminát.dá se odlehčit mechanizmus švihadel nebo motorků chceš li je zachovat.apropo rozdíl mezi plexi a makrolonem je v tříštivosti,osobně bych si nechal origo skla nebudeš li dávat klec,drží dobře karoserii proti kroucení .na karoserii je hromady příprav(matky navařené) které jdou odvrtat,hromady držáčků které jdou odlehčit.Težké plastové topení můžeš vyrobit z lamina.Chladič vyměnit za kvalitnější lehčí s menší náplní ,s lehkým větrákem.A byli tu řečeny kola.14ky jsou super 15 ideál .Přední náprava jde vylepšit. Sedačky o těch už se tu mluvilo,šíbr taktéž

Sprinty na normálních silnicích :D
Dvěře jsou komplet očištené, tapece vyměnit za hliník ? (myslíš jako hliníkem potáhnout konstrukci dveří ?)
tím sklem to teda ještě promyslím, najednu stranu jsem rád že je to takové pěkné závaží v kufru ale .. zbytečne moc kg navíc. Chi odlehčovat od tech nejvetších položek a pak jít k temhle drobnostem. jako jsou matky navíc, plastové vedení ventilace atd ..
Chladič atd.. půjde až se swapem motoru. Jinak šíbr půjde v nejbližší době.

Uživatelský avatar
Job!k
Klouček
Klouček
Příspěvky: 152
Registrován: 11 říj 2009 19:15
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod Job!k » 12 pro 2011 18:46

sleduji tento topic páč te´d řeším něco podbného v brzké době budu kontaktovat pána co dělal lamino kapotu kámošovy na GolfaIV
IMG_3877.JPG
pán se zabývá laminem a carbonem a doposd na něj byla jen chvála a všechny díly byly s naprostou přesností .....jinak mám takový pocit že ten samý pán dělal docti známou te´d už bývalou čajdovu fabii http://www.tuning-magazine.cz/novinky/a ... ve-topten/ (ale to bych nevim na 100%jinak má vlastně komplet lamino jak dvěře tak víko aj kapota )

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 18:47

PAKO píše:osobně kdybych si dělal z crx pilu a bez rámu ,tak auto vystrojím vyvařím ,vyztužím(kroutí se sakrahodně)odlehčím o nepotřebné(nepotřebné zdůrazňuji) .repas + úprava náprav. go brzd bez zvětšení velikosti kotoučů+ šáhnutí po lepších brzdičích případně go.úprava nádrže proti odlévání(výplní) .Gelovka baterie .Crx jako takové u nás ma strašnou nevýhodu...původně je koncipováno jako pravostrané ... proto je dost nevyvážené ,to co patří doprava a dovažuje motor(nalevo)almara je lehčí...jako uložení a samotné řízení ,brzdové pedály(vaha jako pr...)brzdoví válec+ řidič.Proto je přesun baterie na pováženou kam s ní ,ideál na místo spolujezdce max(ale tam budeš mít sesli). Kvalitní výfuk udělá svoje,je lehčí. A to nemluvím jen o svodech.jen je nutné nezapomenout na pružný spoj ,nic na tvrdo.Pozor na laciné vlnovce dokáží se brzo vypálit a zatarasit cestu uvolněnou punčochou,přeci jen honda je vysokootáčkoví motor takže tam co u škodovky na výfuku neusušíte ani křížali tak u hondy smažíte biftek.
ještě jednou se vrátím k jádru pudla...udělat kvalitní boudu! protože nastrojovat a vystrojovat nové díly či vylepšení se dá dělat kdykoliv ,at se jedná o dveře haupnu či napravy nedejbože swap.

Kastal se snad konečně dočká vyvaření ted na jaře. K repasu brzd taky určite dojde. Dřív brzdy jak výkon.
"úprava nádrže proti odlévání(výplní)" - I am lama. Tot ta houba do nádrže.
S tím výfukem to chápu, jen .. jsou to veci které se pak musí dělat na míru k motoru který bude osazen.

A popravdě chci spíš mít extrémní akceleraci a zatáčkama lítat tak nějak s rozumem. Mám se celkem rád.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 18:51

Job!k píše:sleduji tento topic páč te´d řeším něco podbného v brzké době budu kontaktovat pána co dělal lamino kapotu kámošovy na GolfaIV
IMG_3877.JPG
pán se zabývá laminem a carbonem a doposd na něj byla jen chvála a všechny díly byly s naprostou přesností .....jinak mám takový pocit že ten samý pán dělal docti známou te´d už bývalou čajdovu fabii http://www.tuning-magazine.cz/novinky/a ... ve-topten/ (ale to bych nevim na 100%jinak má vlastně komplet lamino jak dvěře tak víko aj kapota )

Rozhodně mám zájem o kontakt na toho pána. ;)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod J!R! » 12 pro 2011 18:53

Ta nejaka duralova vyztuha do dveri je blbost.Jednak to bude drahy a hlavne to muze dost ublizit.Muselo by to byt nejak tvarovany a uchyceny,aby to pohl tilo co nejvetsi energii narazu a pritom neublizit...Jinak podvozek neni vyresen jen tim ze mas D2 tlumice a pruziny,to je jen cast,dalsi nezbytnou upravou je vymena silentbloku nejlepe za polyuretan.Misto tapecu dveri bych hlinik nedaval,tim se az tolik neusetri a neni to moc hezky + zase PENIZE...Jako sry ale 100tis co v tom mas....to uz mohlo byt hotovy,vzdyt ja svou EE8 koupil za 50,behem mesice do ni dalsich 50-60dal a auto bylo nejak tak hotovo:komplet podvozek vcetne PU.Repas brzd,nove kotouce desky,pancerova hadicky,5ks vzper,karbonova kapota,sibr....atd.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 19:07

J!R! píše:Ta nejaka duralova vyztuha do dveri je blbost.Jednak to bude drahy a hlavne to muze dost ublizit.Muselo by to byt nejak tvarovany a uchyceny,aby to pohl tilo co nejvetsi energii narazu a pritom neublizit...Jinak podvozek neni vyresen jen tim ze mas D2 tlumice a pruziny,to je jen cast,dalsi nezbytnou upravou je vymena silentbloku nejlepe za polyuretan.Misto tapecu dveri bych hlinik nedaval,tim se az tolik neusetri a neni to moc hezky + zase PENIZE...Jako sry ale 100tis co v tom mas....to uz mohlo byt hotovy,vzdyt ja svou EE8 koupil za 50,behem mesice do ni dalsich 50-60dal a auto bylo nejak tak hotovo:komplet podvozek vcetne PU.Repas brzd,nove kotouce desky,pancerova hadicky,5ks vzper,karbonova kapota,sibr....atd.

Jenže každej jsme dávali peníze do něčeho jiného , jasný je že nedat tam podvozek tak mám 20 tis navíc na jiné veci ale chtel jsem ho tak ho mám atd ... do crx se dá narvat za 200tis a stejně nemusí bejt hotové. 3íbr chci uplně pryč, karbonovou kapotu po tvejch zkušeností bych nechtel :-D , body kit stál taky nějaké peníze ... atd. ... já třeba v tvém stavu bych netvrdil žemám auto hotové ale je to všechno vec nározu takže ti to neberu.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod J!R! » 12 pro 2011 19:21

sajlem píše:
J!R! píše:Ta nejaka duralova vyztuha do dveri je blbost.Jednak to bude drahy a hlavne to muze dost ublizit.Muselo by to byt nejak tvarovany a uchyceny,aby to pohl tilo co nejvetsi energii narazu a pritom neublizit...Jinak podvozek neni vyresen jen tim ze mas D2 tlumice a pruziny,to je jen cast,dalsi nezbytnou upravou je vymena silentbloku nejlepe za polyuretan.Misto tapecu dveri bych hlinik nedaval,tim se az tolik neusetri a neni to moc hezky + zase PENIZE...Jako sry ale 100tis co v tom mas....to uz mohlo byt hotovy,vzdyt ja svou EE8 koupil za 50,behem mesice do ni dalsich 50-60dal a auto bylo nejak tak hotovo:komplet podvozek vcetne PU.Repas brzd,nove kotouce desky,pancerova hadicky,5ks vzper,karbonova kapota,sibr....atd.

Jenže každej jsme dávali peníze do něčeho jiného , jasný je že nedat tam podvozek tak mám 20 tis navíc na jiné veci ale chtel jsem ho tak ho mám atd ... do crx se dá narvat za 200tis a stejně nemusí bejt hotové. 3íbr chci uplně pryč, karbonovou kapotu po tvejch zkušeností bych nechtel :-D , body kit stál taky nějaké peníze ... atd. ... já třeba v tvém stavu bych netvrdil žemám auto hotové ale je to všechno vec nározu takže ti to neberu.


:) ale ja netvrdim ze je hotove....jen rikam ze bylo tak nejak hotove... ;) aby bylo vse 100% a fungovalo jak ma.... tim myslim dulezity veci.... Jinak ted se pomalu poustim do prestavby na obd1,naladeni ecu dle stavajicich uprav a mozna ze i letos dam celolak s vyvarenim.A pak uz jen chybi se poradn venovat motoru,kdyz se budu nudit.Myslel jsem to spis tak ze je plno dulezitejsich veci za co utratit penize....ale mas pravdu....kazdej na to ma svuj nazor a pohled

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 12 pro 2011 20:05

J!R! píše:
sajlem píše:
J!R! píše:Ta nejaka duralova vyztuha do dveri je blbost.Jednak to bude drahy a hlavne to muze dost ublizit.Muselo by to byt nejak tvarovany a uchyceny,aby to pohl tilo co nejvetsi energii narazu a pritom neublizit...Jinak podvozek neni vyresen jen tim ze mas D2 tlumice a pruziny,to je jen cast,dalsi nezbytnou upravou je vymena silentbloku nejlepe za polyuretan.Misto tapecu dveri bych hlinik nedaval,tim se az tolik neusetri a neni to moc hezky + zase PENIZE...Jako sry ale 100tis co v tom mas....to uz mohlo byt hotovy,vzdyt ja svou EE8 koupil za 50,behem mesice do ni dalsich 50-60dal a auto bylo nejak tak hotovo:komplet podvozek vcetne PU.Repas brzd,nove kotouce desky,pancerova hadicky,5ks vzper,karbonova kapota,sibr....atd.

Jenže každej jsme dávali peníze do něčeho jiného , jasný je že nedat tam podvozek tak mám 20 tis navíc na jiné veci ale chtel jsem ho tak ho mám atd ... do crx se dá narvat za 200tis a stejně nemusí bejt hotové. 3íbr chci uplně pryč, karbonovou kapotu po tvejch zkušeností bych nechtel :-D , body kit stál taky nějaké peníze ... atd. ... já třeba v tvém stavu bych netvrdil žemám auto hotové ale je to všechno vec nározu takže ti to neberu.


:) ale ja netvrdim ze je hotove....jen rikam ze bylo tak nejak hotove... ;) aby bylo vse 100% a fungovalo jak ma.... tim myslim dulezity veci.... Jinak ted se pomalu poustim do prestavby na obd1,naladeni ecu dle stavajicich uprav a mozna ze i letos dam celolak s vyvarenim.A pak uz jen chybi se poradn venovat motoru,kdyz se budu nudit.Myslel jsem to spis tak ze je plno dulezitejsich veci za co utratit penize....ale mas pravdu....kazdej na to ma svuj nazor a pohled

Pravdou je že pokud to auto bude vypadat pěkně, tak te poteší to že ti to někdo pochválí a bude te to motivovat dál si stím hrát. Dělám to pro sebe né pro ostatní ale ... každé pochválení poteší. A hlavně upravit auto aby vypadalo zvenku je o dost mín finančně náročnější než výkon.

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 13 pro 2011 21:07

Nějaké ty kontakty na výrobu tech lamino dílů ?

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod Slávek » 14 pro 2011 11:22

Jednak je zapotrebi si uvedomit ze zrychleni uz z toho tolik neziskas spise jen lepsi drzeni v zatackach kratsi brzdnou drahu ... porste vahou sundas odstredivou a dostredivou silu ale jinac co se tyce crx tak myslim ze 950 kg s plnou nadrzi je az moc raketa v pomeru vaha vykon a je dost mozne ze take ztratis urcitej pritlak ...jeden to je jeden z duvodu proc se dava kridlo na zavodni kary ...... a u crx plati dvojnasob ze muzes bejt rad za kazdou deformacni zonu .....ale je to na tobe :)
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1118
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod J!R! » 14 pro 2011 16:06

Tak smula....typek co mel ty koryta a delal to ted udajne sedi....

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 14 pro 2011 17:10

Slávek píše:Jednak je zapotrebi si uvedomit ze zrychleni uz z toho tolik neziskas spise jen lepsi drzeni v zatackach kratsi brzdnou drahu ... porste vahou sundas odstredivou a dostredivou silu ale jinac co se tyce crx tak myslim ze 950 kg s plnou nadrzi je az moc raketa v pomeru vaha vykon a je dost mozne ze take ztratis urcitej pritlak ...jeden to je jeden z duvodu proc se dava kridlo na zavodni kary ...... a u crx plati dvojnasob ze muzes bejt rad za kazdou deformacni zonu .....ale je to na tobe :)


Lotus ->680kg 88KW , 0-100 5,8s, .... myslím si že .... určite to odlehčení bude stát zato, Jinak s crx se nesmí bourat , jsem smířenej s tím že pokud se v crx nabourám tak jsem mrtvej .

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 14 pro 2011 17:11

J!R! píše:Tak smula....typek co mel ty koryta a delal to ted udajne sedi....

no teda :shock: , ... tak asi to mohl mtí lae levný :twisted:

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod kapid » 14 pro 2011 20:48

sajlem píše:Lotus ->680kg 88KW , 0-100 5,8s, .... myslím si že .... určite to odlehčení bude stát zato, Jinak s crx se nesmí bourat , jsem smířenej s tím že pokud se v crx nabourám tak jsem mrtvej .



Je rozdil mit nahon na zadek a na predek :)

Uživatelský avatar
Martin666
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1137
Registrován: 04 říj 2010 23:10
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod Martin666 » 14 pro 2011 20:56

kapid píše:
sajlem píše:Lotus ->680kg 88KW , 0-100 5,8s, .... myslím si že .... určite to odlehčení bude stát zato, Jinak s crx se nesmí bourat , jsem smířenej s tím že pokud se v crx nabourám tak jsem mrtvej .



Je rozdil mit nahon na zadek a na predek :)


Tak tak... při akceleraci si zadní náhon ještě sedne na poháněná kola a jsou zatížena a tím se lépe přenáší výkon na kola. Takhle předek se zvedne, začne hrabat a .... než se rozjedeš, tak to hold trvá...
Benzín náš každodenní dej nám dnes
Posvět se ostrá vačkovko
přid očekávaný výkon z Tebe
a neuveď nás do zadření
ale zbav nás usazení karbonu
neboť Tvůj je olej, klikovka, ojnice, písty
na Věky věků
Ámen

Uživatelský avatar
Slávek
Žáček
Žáček
Příspěvky: 282
Registrován: 30 lis 2011 21:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod Slávek » 14 pro 2011 23:12

A navic si vem v jakej je stavenej koncepci rozlozeni vahy crx ma vsechno narvane ve predu myslim tim prevodovku motor aj rozvodovku a lotus? prave ze u predoskrabky to nema takovej vyznam podle me tim odlechcenim neziskas ani celou sekundu to by jsi musel dat uplne vsechno plast ..jak lemy tak dvere kapoda aj paty dvere calouneni tlumeni pod calounenim tlumenu pod pristrojovkou proste komplet oholit ... to radeji narvy penize do motzoru kup kovaky pisty dej turbo at ti placi nejakej menci tlak a garantuju to ze tam zrychleni nabehne ale zase se budou kurvit poloosy loziska atd atd .. ty co par motoru dali tak vedej je zdravy u toho cera tech 170 koni tak bajlaj oko si myslim ja pak uz to je hodne o financich. :) a o to mvse precizne a dokonale udelat. *pohladit*
Kazdej me rika ze do ni rvu jen prachy a ze je to auto k hovnu :D

Uživatelský avatar
sajlem
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010 15:37
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod sajlem » 15 pro 2011 21:54

Slávek píše:A navic si vem v jakej je stavenej koncepci rozlozeni vahy crx ma vsechno narvane ve predu myslim tim prevodovku motor aj rozvodovku a lotus? prave ze u predoskrabky to nema takovej vyznam podle me tim odlechcenim neziskas ani celou sekundu to by jsi musel dat uplne vsechno plast ..jak lemy tak dvere kapoda aj paty dvere calouneni tlumeni pod calounenim tlumenu pod pristrojovkou proste komplet oholit ... to radeji narvy penize do motzoru kup kovaky pisty dej turbo at ti placi nejakej menci tlak a garantuju to ze tam zrychleni nabehne ale zase se budou kurvit poloosy loziska atd atd .. ty co par motoru dali tak vedej je zdravy u toho cera tech 170 koni tak bajlaj oko si myslim ja pak uz to je hodne o financich. :) a o to mvse precizne a dokonale udelat. *pohladit*

Auto je vždycky o financích at sním něco děláš nebo ne , ... , ale Tak uvidíme, mám tu pár dveří navíc, takže na tech probehnou testy , vyřezávání , odvrtávání ... a zvážím před a po a uvidíme kolik to udělá.

Uživatelský avatar
kapid
Bourák
Bourák
Příspěvky: 385
Registrován: 08 pro 2010 17:42
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčování auta

Příspěvekod kapid » 15 pro 2011 22:06

sajlem píše:Auto je vždycky o financích at sním něco děláš nebo ne , ... , ale Tak uvidíme, mám tu pár dveří navíc, takže na tech probehnou testy , vyřezávání , odvrtávání ... a zvážím před a po a uvidíme kolik to udělá.


Me s vahou nedohonis :D :D :D


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti