PAKO píše:sprinty nebo normální silnice...toď má otázka?
Dveře odlehčíš tim že je očistíš od lepidel co drží folii ,od tapeců které můžeš vyměnit za hliník,či laminát.dá se odlehčit mechanizmus švihadel nebo motorků chceš li je zachovat.apropo rozdíl mezi plexi a makrolonem je v tříštivosti,osobně bych si nechal origo skla nebudeš li dávat klec,drží dobře karoserii proti kroucení .na karoserii je hromady příprav(matky navařené) které jdou odvrtat,hromady držáčků které jdou odlehčit.Težké plastové topení můžeš vyrobit z lamina.Chladič vyměnit za kvalitnější lehčí s menší náplní ,s lehkým větrákem.A byli tu řečeny kola.14ky jsou super 15 ideál .Přední náprava jde vylepšit. Sedačky o těch už se tu mluvilo,šíbr taktéž
Sprinty na normálních silnicích
Dvěře jsou komplet očištené, tapece vyměnit za hliník ? (myslíš jako hliníkem potáhnout konstrukci dveří ?)
tím sklem to teda ještě promyslím, najednu stranu jsem rád že je to takové pěkné závaží v kufru ale .. zbytečne moc kg navíc. Chi odlehčovat od tech nejvetších položek a pak jít k temhle drobnostem. jako jsou matky navíc, plastové vedení ventilace atd ..
Chladič atd.. půjde až se swapem motoru. Jinak šíbr půjde v nejbližší době.