
Vačky a klapka
Moderátor: Minor
- Floutek
- Miminko

- Příspěvky: 49
- Registrován: 13 srp 2012 17:33
- Bydliště: Litomyšl
- Kontaktovat uživatele:
Vačky a klapka
Zdravíčko,opět bych potřeboval pár rad,začnu tím co bude asi neuskutečnitelný pro mě
chci se zeptat jestli do D16Z5 pasujou vačky z jinýho tipu,který by nakopli výkon,popřípadě,jaký komponenty je třeba pak ještě dodělat aby to mělo efekt,je to asi c ená informace a málo kdo jí rád vyzradí,ale zkoušim štěstí.A věc která by měla být snad jednoduší,je klapka..Dá se klapka nějak upravit,nebo nahradit klapkou z jinýho modelu abych dosáhl zvýšení výkonu?Možná že se tyhle témata už rozebírali,ale nějak se tu už ztrácím
díky za rady chlapi 

Re: Vačky a klapka
Ono to není tak jednoduché.
Vačky jsou navíc unikátní, takže nahradit nejdou.
Aby to mělo nějaký smysl tak si připrav pakl peněz. Základ by měl být udělat GO motoru, pak performace.
Vačky jsou navíc unikátní, takže nahradit nejdou.
Aby to mělo nějaký smysl tak si připrav pakl peněz. Základ by měl být udělat GO motoru, pak performace.
Re: Vačky a klapka
Blackburn má pravdu. Udělat se dá ledacos, ale není to vůbec levné.
Sací komoru s klapkou můžeš dát z B16A1, ale musíš mít někoho, kdo vaří hliník, je nutné převařit přírubu z nevtecového motoru.
A protože fungování motoru je dynamická záležitost, kterou ovlivňuje řada prvků a ty prvky se přitom ovlivňují navzájem, nejde ani tak o to, že by ti nikdo nechtěl prozradit zázračný recept na jednoduché zvýšení výkonu, ale spíš o to, že takový recept neexistuje.
Nejlevnější a nejjednodušší je změnit poměr výkon/váha tím, že auto odlehčíš.
Sací komoru s klapkou můžeš dát z B16A1, ale musíš mít někoho, kdo vaří hliník, je nutné převařit přírubu z nevtecového motoru.
A protože fungování motoru je dynamická záležitost, kterou ovlivňuje řada prvků a ty prvky se přitom ovlivňují navzájem, nejde ani tak o to, že by ti nikdo nechtěl prozradit zázračný recept na jednoduché zvýšení výkonu, ale spíš o to, že takový recept neexistuje.
Nejlevnější a nejjednodušší je změnit poměr výkon/váha tím, že auto odlehčíš.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: Vačky a klapka
zrovna nedávno jsem se o tomhle bavil a někdo mě řek at si nechám vačku vyrobit, ale jaká by byla cena... Já mám jenom pár věcí jako svody, čip jednotku, krátkou převodovku a což nedoporučujou sníženou hlavu, sám jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. Navíc zřejmě odpálený kroužky, nebo je špatná ovalita válců, takže tlaky dost bída a přesto všechno to jede hodně slušně, dost práce udělá pouze ta čiplá jednotka v malých otáčkách je znát opravdu hodně, nahoře lehce lepší
Re: Vačky a klapka
Není to tak jednoduché nelze zaměnit jeden komponent a počítat s nárůstem výkonu první věc co bych udělal pokud bych chtěl výkon za málo peněz je to že bych vrátil na zpět originál sání a vyměnil pouze vložku za KaN nebo jiný propustnější filtr protože pokud ti filtr visí za baterkou (hříbek) tak ti to výkon ubere než přidá musíš sát studený vzduch né ten teplej z motoru další věc je vybrat dobré svody s tím jde ruku v ruce výfuk další kde se dá trochu přidat je vyleštit trochu sací kanály a trochu je zvětšit dál bych šel cestou kvalitní spojky a upravil bych převodovku za kratší pak už taky záleží na kondici motoru samotného
a jako poslední bych upravil ECU která má rezervy. To je nejlevnější varianta a pokud bude motor v kondici pojede hodně slušně pak už je to o penězích tuning Dčka je dražší než na Bčko a ještě se sháněj díly blbě takže bych asi přemýšlel o swapu 
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti