Vačky a klapka

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Floutek
Miminko
Miminko
Příspěvky: 49
Registrován: 13 srp 2012 17:33
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Vačky a klapka

Příspěvekod Floutek » 16 úno 2014 11:19

Zdravíčko,opět bych potřeboval pár rad,začnu tím co bude asi neuskutečnitelný pro mě :D chci se zeptat jestli do D16Z5 pasujou vačky z jinýho tipu,který by nakopli výkon,popřípadě,jaký komponenty je třeba pak ještě dodělat aby to mělo efekt,je to asi c ená informace a málo kdo jí rád vyzradí,ale zkoušim štěstí.A věc která by měla být snad jednoduší,je klapka..Dá se klapka nějak upravit,nebo nahradit klapkou z jinýho modelu abych dosáhl zvýšení výkonu?Možná že se tyhle témata už rozebírali,ale nějak se tu už ztrácím :) díky za rady chlapi *jizda*

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 187
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačky a klapka

Příspěvekod Blackburn » 16 úno 2014 13:27

Ono to není tak jednoduché.
Vačky jsou navíc unikátní, takže nahradit nejdou.
Aby to mělo nějaký smysl tak si připrav pakl peněz. Základ by měl být udělat GO motoru, pak performace.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačky a klapka

Příspěvekod Minor » 16 úno 2014 13:49

Blackburn má pravdu. Udělat se dá ledacos, ale není to vůbec levné.
Sací komoru s klapkou můžeš dát z B16A1, ale musíš mít někoho, kdo vaří hliník, je nutné převařit přírubu z nevtecového motoru.
A protože fungování motoru je dynamická záležitost, kterou ovlivňuje řada prvků a ty prvky se přitom ovlivňují navzájem, nejde ani tak o to, že by ti nikdo nechtěl prozradit zázračný recept na jednoduché zvýšení výkonu, ale spíš o to, že takový recept neexistuje.
Nejlevnější a nejjednodušší je změnit poměr výkon/váha tím, že auto odlehčíš.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 452
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačky a klapka

Příspěvekod Fegut » 16 úno 2014 14:53

zrovna nedávno jsem se o tomhle bavil a někdo mě řek at si nechám vačku vyrobit, ale jaká by byla cena... Já mám jenom pár věcí jako svody, čip jednotku, krátkou převodovku a což nedoporučujou sníženou hlavu, sám jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. Navíc zřejmě odpálený kroužky, nebo je špatná ovalita válců, takže tlaky dost bída a přesto všechno to jede hodně slušně, dost práce udělá pouze ta čiplá jednotka v malých otáčkách je znát opravdu hodně, nahoře lehce lepší

Uživatelský avatar
Sabrio
Žáček
Žáček
Příspěvky: 234
Registrován: 19 pro 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačky a klapka

Příspěvekod Sabrio » 16 úno 2014 14:59

Není to tak jednoduché nelze zaměnit jeden komponent a počítat s nárůstem výkonu první věc co bych udělal pokud bych chtěl výkon za málo peněz je to že bych vrátil na zpět originál sání a vyměnil pouze vložku za KaN nebo jiný propustnější filtr protože pokud ti filtr visí za baterkou (hříbek) tak ti to výkon ubere než přidá musíš sát studený vzduch né ten teplej z motoru další věc je vybrat dobré svody s tím jde ruku v ruce výfuk další kde se dá trochu přidat je vyleštit trochu sací kanály a trochu je zvětšit dál bych šel cestou kvalitní spojky a upravil bych převodovku za kratší pak už taky záleží na kondici motoru samotného :) a jako poslední bych upravil ECU která má rezervy. To je nejlevnější varianta a pokud bude motor v kondici pojede hodně slušně pak už je to o penězích tuning Dčka je dražší než na Bčko a ještě se sháněj díly blbě takže bych asi přemýšlel o swapu :)
CRX ED9 D16Z5
CRX EE8 B16A1
PRELUDE BB3 F20A4


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti