ED9 - červená . paulvandyka

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

ED9 - červená . paulvandyka

Příspěvekod paulvandyka » 19 kvě 2010 21:32

Ahoj vše to začalo někdy kolem ledna 2009,když jsem se rozhodoval co pořídím za druhé auto do cca 50 tisíc.Moje požadavky byli malé,výkoné,hezké,stáří pro mě nebylo důležitý :)
Lítal jsem po bazarech,po internetu,a dělal jsem si seznam co mě nečím zaujalo.
Pár aut jsem obvolal,ale většinou aut po osobní prohlídce stavu jsem si řekl do toho fakt nejdu.za pár dní nato jsem narazil na inzerat na honda crx 1.6 v dobrém stavu 91kw,říkal jsem si hmm dobrý výkon,cena,a pěkně to vypadá tak to zkusím,tak jsem zavolal majiteli a vyrazil jsem za ním :) do pacova.Takto jsem poznal mooonwalkera,který mě nejprve svezl a pak mě nechal řídit.Byl to úžasná pocit,a crx si mě tím svým jízdním projevem získalo.Ale bohužel,pak nakonec neprodal to úžasně zachovalé crx,tak jsem hledál dál,a prostě nic zajímavýho dlouho pak nebylo nikde.Až se mi po čase ozval zas mooonwalker,a poslal mi odkaz kde byl inzerát.To crx mě hned zaujalo.Tak jsem vyrazil na obhlídku.Tentokráte k třešti,kde bylo crx schovaný pod plachtou v jedný malý vesnici.Podrobně jsem zkoukl stav,bylo tam bez motoru a pár věcí chybělo,ale nevím čím si mě tak získalo,asi tím,že nebylo seriový jak ty předtím co jsem měl možno vidět.Pár dní jsem přemýšlel a nakonec jsem si pro něj dojel s podvalem a odvezl jsem si ho na chalupu,kde mám vybavenou dílnu,věděl jsem ,že na něm bude spousta práce,ale přece jenom už jsem měl něco za sebou tak jsem do něj šel.Nejprv začal boj s scháněním vhodného motoru,v TP byl typ D16Z5,tak jsem začal schánět.Pro motor jsem si dojel do hradce králové,kde už byl vyndanej z černího crx,které už bylo bohužel rozřezaný,jen jsem viděl motor v běhu na videu,ale nabízel mi k němu spustu dalším dílu,tak jsem to risknul,a dobře jsem udělal.Když jsem nadšenej po dlouhé ceste na vysočinu dovezl na kárce motor s převodovkou,začal jsem plánovat,co vše na něm budu dělat a co je potřeba dát do kupy,aby mohlo vyjet do provozu.V provizorních podmínkách jsem začli s kamarádem radkem,plánovat jak tam nacpat motor,měli jsem tam jen "kočku" na zvedaní,tak jsme ztloukly "kozu"na to pověsili "kočku" na to na řetěz motor a ze zhora jsme ho tam pomalu pouštěli.Když byl na svém místě,nandali jsme poloosy,ramena,pak jsem vyhrabal elektroinstalaci,a začal vše zapojovat,což mě docela bavilo :) jakožto elektrikáře.asi za cca 14 dní bylo vše posehnáno co chybělo kolem motoru,elektriky,za občastných rád po telefonu minora a skřítka.Po řadě problémů s předělávním Konektorů na elektroinstalaci v autě bylo vše zapojeno a začlo zkoušení.Nejprv ještě s neorigo chladičem s fáčka,dolil jsem olej shell 10w40,destilku do chladiče a zkusil jsem otočit klíčkem v zapalování,chvilinku to trvalo ale naskočil,bez zadního dílu výfuku docela rachod po okolí chalupy. Nechal jsem ho ohřát a prvně jsem bez předního a zadního nárazníku,bez kapoty,vyjel ze dvora,a s burácením od zadu crx jsem vyjel vstříc kopci.Motor pěkně táhnul,ale zaujala mě ručička na teplotu motoru,která se začla rychle zvedat k červenému poli,proto jsem se radši vydal zpět.Hned mi bylo jasný,že ten chladič z fáčka na zkoušku není to pravé,proto jsem si dojel radši za skřítkem pro origo chladič na crx.Pak jsem ještě zkrátil koncovky výfuku,doladil otvírání lambo doors,nandal kapotu,kterou mi mírně zvedalo vysoké výko od rozvodů.Přiblížil se duben,a kvapem tuning sraz v j.hradci,kde jsem byl častým účastníkem,a já ještě neměl vše v cajku na crx.Tak mě naštěstí zachránil kamarád Alex a přijel pro crx se svým podvalem,tak jsem vyrazil cca 8 km na sraz s crx.Na místě už bylo mraky upravených aut a já se rázem stal středem pozornosti,když jsem seděl v crx a vezl se na podvalníku na plac :D,a kousek od mě už zrovna sundaval své crxko Marat taky z podvalníku.Nechal jsem crxko stát na místě,otevřel jsem jedny dveře do strany a druhy nahoru,a kapotu taky,kde už dřímala D16Z5,kterou dopovalo čipovaný ecu,upravený převody v převodovce,atd.Po obhlídnutí ostatních crx na místě,jsem se rozhodnul vyjet vstříc dráze a ozkoušet jak si povedu v konkurenci místních tunerů :)
Přivalil jsem na drahu,zkusil jsem si první sprint,rozjel jsem se na 1,mrknu na tacháč 60,dávám za 2,cítím pěkný tah od motoru,ale něco je přeci jen špatně,tah nejde za otačkama,mám podezdření na né moc dobře fungující spojku.ale ipřesto jsem si ještě dal 3 jízdy,ale pak jsem se ujistil,co jsem si myslel při prvním testu,že ta spojka už je docela v špatném stavu,měl jsem pak problem najet i na podval.Tak jsem vyrazil zpět na dílnu,tentokráte líp vybavenou ke kamarádovi,kde crx stálo po zbytek léta.Vyndal jsem spojkovou lamenu,přítlačák,který byl už hodně špatnej,a od minora jsem získal sice stárší ale v moc dobrém stavu,dal jsem novou spojku tedy,ale pak se mě nečekaně se pokazila vodní pumpa a altík přestal dobíjet.Tak jsem se naštval,dojel jsem pro altík za skřítkem s našim servisním vozem formanem,který se startoval 2 ránama kladívkem na rozdělovač :D ,koupil jsem ještě novou vodní pumpu,novou rozvodovou sadu,gufero atd.Ale tak nějak bylo málo času to dodělat,tak jsem ho nechal stát u kamaráda u dílny.to už byl podzim 2009.Mezitím jsem si stavěl další auto,když v tom mi v půlce října kamarád jednoho dne zavolal,že mé crxko se jeden blbeček pokusil ukrást od něj z dílny,což se mu málem podařilo,ikdyž měl odjezdovou cestu neprůjezdnou skrz další auta,což mu vůbec nevadilo a vzal to kolem plotu k bráně což se mu naštěstí nepodařilo,páč se zasekl o další auto a pak vylezl z okýnka a zdrhnul.Když jsem viděl druhý den jak mi pěkně odřel celou pravou stranu a promačknul levy dvěře,neměl jsem slov.....,vzhledem k tomu že jsem neměl dost času a sílu to opravit hned tak jsem to po došetření případu přes policajti,crx zazimoval.Stálo takto bohužel až do března 2010,to začla oprava zas na novo,tak jsem zas zajel za skřítkem pro zánovní dveře,koupil jsem nový čepy a dalších pár věcí.
V součastné době finušují opravy,a úpravy, a rozhodl jsem si dát do crx nezvyklý zabezpečovací systém,který jsem poslední měsíc testoval,který má hodně možností využití,a ještě mám v plánu si doladit lambo doors system,a dalších pár drobností,jako nový lak atd.
V budoucnu bych rád,pokračoval v GO motoru,doladění zabezpečení podle svýho návrhu,pořízením padnoucích alu,možná i uplná změna předního nárazníku,a barvy laku celého auta,toť zatím vše pauvandyka........... :)
DSC00066.JPG
první fotka před koupí
DSC00146.JPG
ještě bez motoru
DSC00148.JPG
plno práce přede mnou
DSC00248.JPG
přichystaný D16Z5
[/attachment]
DSC00266.JPG
už na svém místě konečně
DSC00257.JPG
:)
DSC00259.JPG
nandavání motoru do crx
Přílohy
DSC00271.JPG
nezbytná výbava
Naposledy upravil(a) paulvandyka dne 04 črc 2010 16:09, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 20 kvě 2010 21:25

pokračování fotek.....
DSC00277.JPG
zapojování
DSC00289.JPG
hrátky s elektrikou :)
DSC00304.JPG
první testovací jízda
DSC00310.JPG
po značném úsilí vše na svým místě
DSC00288.JPG
Srdce crx
DSC02835.JPG
po dokončení ........
Honda_CRX_1_6_16V_TUNING_2.jpg
vnitřek
Přílohy
DSC00327.JPG
už s origo chladičem,vše zapojeno
Naposledy upravil(a) paulvandyka dne 04 črc 2010 16:21, celkem upraveno 7 x.

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 20 kvě 2010 21:37

další......
DSC02856.JPG
jedem na sraz na podvalu :)
4A1EE1969B2A67277D840200.jpg
na srazu
4A1EE2333260944F78900000.jpg
zezadu
4A1EE2333260944F78900000.jpg (36.12 KiB) Zobrazeno 4337 x
4A1EE1FD45E34CCF36550200.jpg
krasná fotka
DSC02930.JPG
po pokusu o krádež dopadlo takle....
Přílohy
imm018_16A.jpg
aktuální stav,pracuji na opravě,foceno zrcadlovkou :)
Naposledy upravil(a) paulvandyka dne 04 črc 2010 16:22, celkem upraveno 8 x.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod Minor » 20 kvě 2010 22:49

Šikovnej kluk *pohladit*
A hezky se to čte *fin*
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod Redy » 21 kvě 2010 00:06

Parádní počtení, přelouskal sem to během 5 minut, perfekt práce! *fin* *fin* *pohladit* *pohladit*

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 21 kvě 2010 17:19

Děkuju,postupně budu přidávat,jak se co bude dělat na crx dal i s fotkama *honda*

Uživatelský avatar
MrBlue0553
Miminko
Miminko
Příspěvky: 27
Registrován: 21 črc 2009 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod MrBlue0553 » 26 kvě 2010 23:14

Jak to bylo s tou krádeží? Ty jsi ho načapal jak ujíždí, tak si mu zaterasil cestu jiným autem?? *box*

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 27 kvě 2010 22:12

MrBlue0553 píše:Jak to bylo s tou krádeží? Ty jsi ho načapal jak ujíždí, tak si mu zaterasil cestu jiným autem?? *box*



s tím pokusem o kradež to bylo tak že ja měl crx vzadu u dilny,na přijezdovy ceste stál podvalník,tak musel jet kolem plotu k braně,asi to chtěl prorazit,ale naštěstí stálo u plotu další auto,tak se o něj seknul,pak vylezl okýnkem ven,pak už jsme si jen pro něj dojeli :lol: byl nahranej.....

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 05 čer 2010 20:33

DSC03443.jpg
:)
DSC03527.JPG
lambo doors-sundany z crx
DSC03538.JPG
alu na crx 15 litáky
DSC03586.JPG
obutý na 185/55/R15 Nankang ULTRA SPORT
Naposledy upravil(a) paulvandyka dne 28 čer 2010 22:36, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod Redy » 05 čer 2010 22:39

tu lebku mám taky :lol: těžká uchylárna :lol:

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 17 čer 2010 22:25

pokračování prací :) ,bohužel né tak rychle jak bych si představoval :( nestíhám 3 věci najednou,ale do srazu to snad stihnu :) *box*
DSC03451.JPG
oprava laminátu
DSC03447.jpg
oprava a tahání vodičů pro zabezpečovací zařízení co plánuju do crx namontovat :)
DSC03446.jpg
:)
DSC03455.JPG
oprava předku
DSC03486.JPG
na dílně
DSC03595.JPG
oprava laminátu
Naposledy upravil(a) paulvandyka dne 20 říj 2010 18:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 04 črc 2010 16:48

Práce pokračujou tak nějak jak najdu čas,nerad vyjíždím s něčím,co není dodělaný podle mých představ :) ,těd finišuju opravou laminátu,s přípravou na namontování zabezpečení crx,ještě budu spíš časem dávat elektrický stahování oken,a centrál.Později přidám i videa *jizda* *slunce*
DSC03584.JPG
crx vedle buginy :D :D :D



DSC03755.JPG
Pořád se v něm hrabu,ještě že mám tu zdviž





Výborná závodní pila, ve které máte při předjíždění kamionů v 200 kilometrové rychlosti pocity, jaké mívají sebevrazi před smrtí. *jizda*

Uživatelský avatar
Dudla
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 593
Registrován: 31 led 2011 15:12
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod Dudla » 31 led 2011 20:57

fakt pěknej příběh ale kdybych zjistil kdo se to pokusl ukráct tak bych ho asi zabil !!!takový práce a possere to jeden člověk kterej závistí chce taky takový auto ale tohle auto je jen pro vyvolené :)
Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW

BoasH
Miminko
Miminko
Příspěvky: 16
Registrován: 22 bře 2010 16:10
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod BoasH » 31 led 2011 23:25

předevčírem jsem jel kolem žďáru,tak jsem se na něj zajel přes plot mrknout ;)

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 11 úno 2011 21:10

omlouvám se za svou nečinnost,ale bohužel mám soukromé problémy,které potřebuju co nejdříve dořešit,a pak se v klidu věnovat všemu kolem crx,mám v hlavě a i v pc už rozpracováný články co chci dodělat,týkající se mého crx a zabezpečení. *jizda* Takže pak přidám nové info,fotky atd.Já se jen tak nevzdám,já mám dobrou vlastnost,že mě může někdo vyhodit dveřma,ale já se stejně vrátím oknem,když v tom budu cítit smysl v tom co dělám,a docílím toho do konce k spokojenosti to samé s crx :) :) paulvandyka

Uživatelský avatar
paulvandyka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 45
Registrován: 26 čer 2009 09:13
Kontaktovat uživatele:

Re: paulvandyka- KARCOOLKA

Příspěvekod paulvandyka » 20 pro 2011 10:50

Po delší časové odmlce,i díky stehování,zařizovaní nového bydlení,a práce na jiných autech škoda rapid,a subaru justy 4x4 jejich prodeji,se vracím k hondě crx,s cílem dodělat si auto k obrazu svému,zárověn přes zimu se budu dále věnovat svému novému projektu daihatsu charade gti cb 80 turbo s upravou motoru. :)


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti