Rozdím mezi 96kW a 110kW
Moderátor: Minor
- dom4130
- Klouček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 06 říj 2009 19:16
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozdím mezi 96kW a 110kW
Ahoj lidi,
chtel bych se zeptat, zda je nejaký vazne podstatný rozdil mezi CRXkama s temito výkony... Budu si asi kupovat 96 a tak bych se chtěl zeptat nekoho, kdo s tím ma zkusenosti, zda je to proste velky rozdil...
Díky.
-Dom
chtel bych se zeptat, zda je nejaký vazne podstatný rozdil mezi CRXkama s temito výkony... Budu si asi kupovat 96 a tak bych se chtěl zeptat nekoho, kdo s tím ma zkusenosti, zda je to proste velky rozdil...
Díky.
-Dom
- exxsodus
- Klouček

- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
jeste se dela jedna verze s katalyzatorem, tu mam ja a ta ma 91kW, 96kW je bez katu a 110kW je V-tec. Rozdily sou nejenom v motoru samozrejme, ale i v interieru.. 110kW, dale jen Vtec (EE8) ma kozene sedacky, v elektrice zrcatka, okna a sibr, kozeny tapecirung na dverich a nejaky ten kun navic, ale taky nejake to kg navic. Nejsem majitelem Vtecu, ale cetl sem, ze lidi ve bezVtecove verzi pojeli na sprintu Vtec. takze je to asi o tom kdo co ma v motoru a v jakem je na tom stavu. A taky na ridici samo, ze.. Vtec chce hodne lidi, asi jenom kvuli tomu, ze to je Vtec..
to nejlepsi co Honda mela..
ja si vubec nestezuju, myslim, ze kdybych do toho narval dost penez, tak mi to pojede jeste lip.. ale hodne dost penez a vtecovy kopanec
mi ani nechybi, aspon mi to trochu jede odspoda.. No a nejvetsi rozdil je cena.. vtec je proste furt drahy a kdyz ne, tak bych si ho nekoupil, ptz ono si to svou cenu musi drzet a kdyz ne, tak je po smrti.. to je muj nazor, nikdo nepsal, tak sem se toho ujal


Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Přesně jak píše exxsodus...mít vtec znamená mít vyšší ligu crxa,ale výkonově jsem slyšel, že to není tak velký rozdíl...ono si stačí jen potěžkat vtecovou kapotu...mi málem upadla ruka
tim vtec samozřejmě neschazuji..a chci aspoň ty okna v elektrice
!
tim vtec samozřejmě neschazuji..a chci aspoň ty okna v elektrice
!- exxsodus
- Klouček

- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
jo okna v elektrice maji myslim jenom crxa dovezene ze svycarska.. mne staci svihadla, sice nekdy v lete bych si stahl i okynko spolujezdce aniz bych se musel natahovat jak cip 

- exxsodus
- Klouček

- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
sem se tu dnes nejak rozjel, snad vam to tu nezahltim 

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Ono je to i víc "cool"
stačí že jak šílenej v tom točíš volantem jak když zavíráš kohoutek od ropy
ale pak už je vše co patří do kolonky cool naše
už taky mlčim 
ale pak už je vše co patří do kolonky cool naše
už taky mlčim - dom4130
- Klouček

- Příspěvky: 121
- Registrován: 06 říj 2009 19:16
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Super, to jsem chtěl slyšet, díkec. 

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Samotná kastle je různě těžká i u ED9 a lišilo se to v průběhu výroby:)
Ta těžká vtecová kapota byla nejspíš bouraná a kytovaná, jinak je stejně těžká jako "obyčejná".
EE8 má těžší motor, masivnější brzdy 260 mm, masivnější těhlice a ramena atd.
Pokud jde o auta ve srovnatelném technickém stavu, nejlíp jede EE8, pak bezkatová ED9 s motorem D16A9 a pak katové verze s D16A8 nebo D16Z5 a pak případně i americké verze s motory SOHC.
V elektrice bývají z výroby jen crx ze Švýcarska a snad i Rakouska, bývají s motorem D16A8.
Nevýhoda vteců je, že se na ně nedá skoro nic sehnat, pokud jde o karosařinu (ta se prostě v druhovýrobě nedělá), naopak dílů na zvýšení výkonu a úpravy motoru je spousta, na rozdíl od ED9.
Motory v ED9 mají poměrně slabé uložení klikové hřídele plus slabé ojnice a často právě na klice odejdou. Podepíše se na tom ale častokrát sám majitel a nedostatečná údržba a péče, především pokud jde o výměnu oleje a točení zastudena.
Ta těžká vtecová kapota byla nejspíš bouraná a kytovaná, jinak je stejně těžká jako "obyčejná".
EE8 má těžší motor, masivnější brzdy 260 mm, masivnější těhlice a ramena atd.
Pokud jde o auta ve srovnatelném technickém stavu, nejlíp jede EE8, pak bezkatová ED9 s motorem D16A9 a pak katové verze s D16A8 nebo D16Z5 a pak případně i americké verze s motory SOHC.
V elektrice bývají z výroby jen crx ze Švýcarska a snad i Rakouska, bývají s motorem D16A8.
Nevýhoda vteců je, že se na ně nedá skoro nic sehnat, pokud jde o karosařinu (ta se prostě v druhovýrobě nedělá), naopak dílů na zvýšení výkonu a úpravy motoru je spousta, na rozdíl od ED9.
Motory v ED9 mají poměrně slabé uložení klikové hřídele plus slabé ojnice a často právě na klice odejdou. Podepíše se na tom ale častokrát sám majitel a nedostatečná údržba a péče, především pokud jde o výměnu oleje a točení zastudena.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
- cocks
- Klouček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Minor nám to tu opět vystřihnul ... lépe už se to napsat nedá.
já jen z pohledu uživatele VTECa potvrdím, že jsem pojel spoustu ED9tek ale taky mě jich pár pěkně zpráskalo až jsem se styděl... to už ale nebyly série podle mě protože co kvalt, to délka auta - viz Karo v Mimoni.
...a pokud CRX tak samozřejmě doporučuju
já jen z pohledu uživatele VTECa potvrdím, že jsem pojel spoustu ED9tek ale taky mě jich pár pěkně zpráskalo až jsem se styděl... to už ale nebyly série podle mě protože co kvalt, to délka auta - viz Karo v Mimoni.
...a pokud CRX tak samozřejmě doporučuju

CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
a ja dodam, ze jestli chces VTEC a zaroven pojet VTEC i non-VTEC, tak si kup ED9 a swapni tam VTECovej motor hehehehhe a pak uz jen brrrmbrrrm 

In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
- cocks
- Klouček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
myst píše:a ja dodam, ze jestli chces VTEC a zaroven pojet VTEC i non-VTEC, tak si kup ED9 a swapni tam VTECovej motor hehehehhe a pak uz jen brrrmbrrrm
jo, bohužel nutno potvrdit..swap je zlo..těžký zlo..nevim sice jak mystique ale chuckymu to jede fakt nehorázně...dal si mě jak předkrm..i tak si ale myslím že není správné označovat tento vůz za CRX VTEC ...pořád je to "jen" ED9ka s jinym motorem ....
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
- exxsodus
- Klouček

- Příspěvky: 158
- Registrován: 28 říj 2009 13:42
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
cocks píše:myst píše:a ja dodam, ze jestli chces VTEC a zaroven pojet VTEC i non-VTEC, tak si kup ED9 a swapni tam VTECovej motor hehehehhe a pak uz jen brrrmbrrrm
jo, bohužel nutno potvrdit..swap je zlo..těžký zlo..nevim sice jak mystique ale chuckymu to jede fakt nehorázně...dal si mě jak předkrm..i tak si ale myslím že není správné označovat tento vůz za CRX VTEC ...pořád je to "jen" ED9ka s jinym motorem ....
to je vic nez V-tec... existujou i lepsi veci nez je V-tec, snad uz ti to nekdy dojde..
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
jak se tu psalo, zalezi taky odkud je cero, ja ho mam dovezeno a v technicaku mam kuli pojistce napsano 80kW a je komplet v elektrice
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Tak vám to tu spestrím aj ja...
mal som ED9 a mám teraz EE8, ani jedno nie je zlá voľba, ale vrátiť sa k D16 od B16 by bol pre mňa krok späť
s EE8 sa v nedeľu poobede idem previezť len tak, odnikiaľ nikam, 50 km, a dojdem domov s pokojom na duši a zdvihnutým adrenalínom v krvi
a to nejdem ako úplný šialenec, akurát to "rozbalím" na rovných úsekoch, a keď sa na chvíľu pozabudneš a sleduješ len otáčkomer, tak keď sa vrátiš pohľadom na ručičku tachometra tak sa vystrašíš, VTEC nemá na prvých štyroch stupňoch podlahu, ide ako šialený, je to fakt zážitok ktorý mi ED9 nedala
aj keď teda musím aj na D16 povedať, že keď jej nakladáš, tak VTEC nemá moc šance na ceste ju obehnúť, aj keď trošku navrch má, veľký rozdiel už to nie je...
Ale ten hukot čo to spustí keď VTEC zopne a môžeš ho ťahať až do 8 tis. otáčok, tak z toho mám zimomriavky zakaždým...
mal som ED9 a mám teraz EE8, ani jedno nie je zlá voľba, ale vrátiť sa k D16 od B16 by bol pre mňa krok späť
s EE8 sa v nedeľu poobede idem previezť len tak, odnikiaľ nikam, 50 km, a dojdem domov s pokojom na duši a zdvihnutým adrenalínom v krvi
aj keď teda musím aj na D16 povedať, že keď jej nakladáš, tak VTEC nemá moc šance na ceste ju obehnúť, aj keď trošku navrch má, veľký rozdiel už to nie je...
Ale ten hukot čo to spustí keď VTEC zopne a môžeš ho ťahať až do 8 tis. otáčok, tak z toho mám zimomriavky zakaždým...

enjoy VTEC
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
do 8000rpm mozes tahat aj D16Z5
, bol som v tom ze VTEC sa da dotiahnut az na hranicu 9000rpm a mozno aj troska viacej, ci sa mylim?
, bol som v tom ze VTEC sa da dotiahnut az na hranicu 9000rpm a mozno aj troska viacej, ci sa mylim?Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
ja moji D16A8 podle otackomeru tocim taky do 8000 a nekdo mi rikal, ze kdyz bych udelal GO motoru a dal kovany ojnice, ze by moh klidne tocit i 13 000, vite nekdo co je na tom pravdy??
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Mám trochu upravený motor B16A1 a omezovač mám někde na 9000, čili to lze.
Pokud jde o těch 13000 a motor D16A8, pravda na tom je asi jedině ta, že to někdo říkal
B16A1 má v sérii omezovač asi na 8500, D16Z5 asi na 7300, nějakých 500 otáček nahoru se to dá celkem bezpečně zvednout, ale dál bych byl radši opatrný.
Navíc u neupraveného motoru pak už výkon stejně vadne.
Pokud jde o těch 13000 a motor D16A8, pravda na tom je asi jedině ta, že to někdo říkal
B16A1 má v sérii omezovač asi na 8500, D16Z5 asi na 7300, nějakých 500 otáček nahoru se to dá celkem bezpečně zvednout, ale dál bych byl radši opatrný.
Navíc u neupraveného motoru pak už výkon stejně vadne.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
ja tocim 9000rpm a omezovac jsem jeste nenasla.... a ani to radeji nezkousim
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
Nenašla jsi ho, protože máš upravenou ecu:-)
Ale co z toho v zásadě plyne?
Že jsi chytrá holka
Ale co z toho v zásadě plyne?
Že jsi chytrá holka

Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287
- cocks
- Klouček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 29 říj 2009 15:15
- Bydliště: okres Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW
exxsodus píše:cocks píše:myst píše:a ja dodam, ze jestli chces VTEC a zaroven pojet VTEC i non-VTEC, tak si kup ED9 a swapni tam VTECovej motor hehehehhe a pak uz jen brrrmbrrrm
jo, bohužel nutno potvrdit..swap je zlo..těžký zlo..nevim sice jak mystique ale chuckymu to jede fakt nehorázně...dal si mě jak předkrm..i tak si ale myslím že není správné označovat tento vůz za CRX VTEC ...pořád je to "jen" ED9ka s jinym motorem ....
to je vic nez V-tec... existujou i lepsi veci nez je V-tec, snad uz ti to nekdy dojde..
no pokud myslíš co se zrychlení týče tak SWAP jede líp, o tom žádná, ale rozhodně to není víc než VTEC

CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti