petaed9 píše:Source of the post Jo to souhlasím. Taky jsem měl pár 90's supersportů a myslím si že jsem aj jezdil celkem svižněa z vlastní zkušenosti vím že když se najde pacient v nějakém dobrém autě tak tě v zatáčkách vypleská ať se snažíš sebevíc. A máš pravdu. Sériové brzdy jsou tragické. To mi nikdo nevymluví. A traction bar je výborná věc. Na těch brzdách pak budeš mít kurevsky větší jistotu a stabilitu. Někdy se mi po crxu a hlavně 4g celkem stýská... Ach jo. To byly časy
v čem je C4G lepší? Vesměs co jsem se bavil s borcema co měli oboje, tak měli raději C4G než CRX - a prý kvůli delšímu rozvoru má lepší vlastnosti - a to i na okruhu. Co je na tom pravdy?

U céra hned každý ví co to je zač a chce se hned nahánět. Další věc je to že ve 4g se dá úplně v klidu jet ve čtyřech nebo pěti lidech a nikdo nijak zvlášť netrpí. Kdežto céro je dělané pro dva běžné metr a půl vysoké japonce a vzadu je to tak pro dva děcka max . Prostě trestná lavice