
Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Moderátor: Minor
Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace
...no je to kočanda to se nedá nic platný 
			
									
									
Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace
No kamaradi možná potom moc lezu a hledam kraviny a tim padem mi to tam pak víc a víc vadí ale to určo znate když si toho člověk nahle všimne tak to tam pak vidí furt  jinak pohárek to by bylo asi to nejcenejší
 jinak pohárek to by bylo asi to nejcenejší  ale na to to nevidim
 ale na to to nevidim  jinak děkuju že se vam to líbí to mě pak vždy tak nějak vrátí k tomu zase něco vylepšit
 jinak děkuju že se vam to líbí to mě pak vždy tak nějak vrátí k tomu zase něco vylepšit  
  a podat nějakou novinku
 a podat nějakou novinku  
  
			
									
									
						 jinak pohárek to by bylo asi to nejcenejší
 jinak pohárek to by bylo asi to nejcenejší  ale na to to nevidim
 ale na to to nevidim  jinak děkuju že se vam to líbí to mě pak vždy tak nějak vrátí k tomu zase něco vylepšit
 jinak děkuju že se vam to líbí to mě pak vždy tak nějak vrátí k tomu zase něco vylepšit  
  a podat nějakou novinku
 a podat nějakou novinku  
  
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Opravdu kočanda  pevné nervy s ní!
 pevné nervy s ní!  trochu jsem ti zeštíhlil nadpis tématu, už mě drásalo jak to roztahovalo forum
 trochu jsem ti zeštíhlil nadpis tématu, už mě drásalo jak to roztahovalo forum  
  
			
									
									
						 pevné nervy s ní!
 pevné nervy s ní!  trochu jsem ti zeštíhlil nadpis tématu, už mě drásalo jak to roztahovalo forum
 trochu jsem ti zeštíhlil nadpis tématu, už mě drásalo jak to roztahovalo forum  
  
- Martin16
- CRX Guru 
- Příspěvky: 632
- Registrován: 25 čer 2009 10:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh a zaroven splněný sen :-)ä postup renovace
Wláďa píše:No takže ten pohárek za první místo MissCRX si nech rovnou doma ať si ho neponičíš na srazu
 
   velmi trefné však by si ho ho za tu práci taky i zasloužil
  velmi trefné však by si ho ho za tu práci taky i zasloužil 
アクションのないビジョンは白昼夢のようなものです。ビジョンなしのアクションは悪夢です
"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"
						"Vize bez akce je jako snění za bílého dne. Akce bez vize je noční můrou"
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Krásnej motorovej prostor
 Jen bych hodil pryč to originální plastový vedení vzduchu co ti jde za chladičem, protože s konusem to ztrácí smysl a to samý platí o rezonátorech před levým podběhem (pokud je tam ještě máš).
  Jen bych hodil pryč to originální plastový vedení vzduchu co ti jde za chladičem, protože s konusem to ztrácí smysl a to samý platí o rezonátorech před levým podběhem (pokud je tam ještě máš).Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Tak tohleje snad hezčí jak nový   
 
Já ted přemejšlím jestli vůbec budu upgrejdovat stávající motor, jestli to neswapnu za nějakej dvěstě koňovej dvoulitr
			
									
									 
 Já ted přemejšlím jestli vůbec budu upgrejdovat stávající motor, jestli to neswapnu za nějakej dvěstě koňovej dvoulitr

Někdy si musíte vyzkoušet, jak je to s hladinou adrenalinu - jestli vám vůbec ještě funguje... Ayrton Senna da Silva

						
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
LJay píše:
Krásnej motorovej prostorJen bych hodil pryč to originální plastový vedení vzduchu co ti jde za chladičem, protože s konusem to ztrácí smysl a to samý platí o rezonátorech před levým podběhem (pokud je tam ještě máš).
Ljay : tu čast sani u chladiče tam mam jen aby to tam bylo tak nějak plný
 je tam pak moc místa
 je tam pak moc místa  hold někdo tam ma pro zplnění turbo a ja tam mam trubku
 hold někdo tam ma pro zplnění turbo a ja tam mam trubku  jinak ten rezonator tam ještě mám ale už tam slouho nebudu v sobotu by jsem chtěl dopasovat narazník na čumaku tak až bude dole tak pujde pryč a místo toho nějakej nápor k filtru
 jinak ten rezonator tam ještě mám ale už tam slouho nebudu v sobotu by jsem chtěl dopasovat narazník na čumaku tak až bude dole tak pujde pryč a místo toho nějakej nápor k filtru  ještě ho zkusim trochu teplotně ochranit od motoru
 ještě ho zkusim trochu teplotně ochranit od motoru  
 Noha no ja tam nějakej Setup nemam jen tu převodovku ,svody,sani,setrvak lizlej a řemenice ktera je taky o trochu lehčí
 jinak vše origo
 jinak vše origo  ja nemít motor po komplet go a tech peněz v něm tak jsem o swapu 100% rozhodlej ale jemi to tak nějak líto ho po 4tis od go měnit ale už mam jeden motorek zalohovanej v případě že by šlo auto na díly
 ja nemít motor po komplet go a tech peněz v něm tak jsem o swapu 100% rozhodlej ale jemi to tak nějak líto ho po 4tis od go měnit ale už mam jeden motorek zalohovanej v případě že by šlo auto na díly  
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Dneska jsem neměl co dělat tak jsem si cero vytahl před garáž  a dopasoval jsem konečně přední nárazník a parada jsem stim spokojenej
 a dopasoval jsem konečně přední nárazník a parada jsem stim spokojenej  jen u leveho svetla je narazník trochu vyboulenej ale to už je v něm ale je to nepatrně
 jen u leveho svetla je narazník trochu vyboulenej ale to už je v něm ale je to nepatrně  když už byl narazník dole tak jsem vyhodil rezonator a dal místo toho přisávání k nárazníku
 když už byl narazník dole tak jsem vyhodil rezonator a dal místo toho přisávání k nárazníku  jen musim vymyslet něco aby ta díra v narazníku vypadala lepe
 jen musim vymyslet něco aby ta díra v narazníku vypadala lepe 
							
			
									
									
						 a dopasoval jsem konečně přední nárazník a parada jsem stim spokojenej
 a dopasoval jsem konečně přední nárazník a parada jsem stim spokojenej  jen u leveho svetla je narazník trochu vyboulenej ale to už je v něm ale je to nepatrně
 jen u leveho svetla je narazník trochu vyboulenej ale to už je v něm ale je to nepatrně  když už byl narazník dole tak jsem vyhodil rezonator a dal místo toho přisávání k nárazníku
 když už byl narazník dole tak jsem vyhodil rezonator a dal místo toho přisávání k nárazníku  jen musim vymyslet něco aby ta díra v narazníku vypadala lepe
 jen musim vymyslet něco aby ta díra v narazníku vypadala lepe 
- Wláďa
- Správce fóra 
- Příspěvky: 946
- Registrován: 25 kvě 2010 12:11
- Bydliště: (Sokolov) Těšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
To vyboulení u světla mají skoro všechny, jen jsem se s tim setkal vždy jen na pravé straně (u spolujezdce), asi taky nějaká výrobní vada projevující se až časem.
			
									
									crx EE8 Vtec B16A1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
Facebook
						
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wlada.777@email.cz
773 099 676
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Dlouho jsem nic nenapsal tak nějake novinky  OD crxsrazu jsem toho na ceru moc neudělal jen jsem jezdil
 OD crxsrazu jsem toho na ceru moc neudělal jen jsem jezdil  ale zase se začlo sem tam něco
 ale zase se začlo sem tam něco  nejdřív jsem zkoušel jezdit na ethanol kupoval jsem si od Muldera regulator tak to s navýšenim tlaku frčelo  céro tak o 10% zlenivělo ale zase jsem celkem šetřil když se fakt jelo klidně
 nejdřív jsem zkoušel jezdit na ethanol kupoval jsem si od Muldera regulator tak to s navýšenim tlaku frčelo  céro tak o 10% zlenivělo ale zase jsem celkem šetřil když se fakt jelo klidně  najel jsem na to asi 500km a spotřeba byla do 9 litru ale pak jsem to vyjel a dal zase 95  a zkusil jezdit na spotřebu a dostal jsem se s klidnou nohou na 100Km z toho bylo 20km město.50dálnice a 30 okresky na spotřebu do 5.8L takže pak už rozdíl takovej nebyl hlavně když se šlaplo tak to jelo
 najel jsem na to asi 500km a spotřeba byla do 9 litru ale pak jsem to vyjel a dal zase 95  a zkusil jezdit na spotřebu a dostal jsem se s klidnou nohou na 100Km z toho bylo 20km město.50dálnice a 30 okresky na spotřebu do 5.8L takže pak už rozdíl takovej nebyl hlavně když se šlaplo tak to jelo  když stejnou trasu  jedu uplně normalě s tim že dalnice cca 160km/h a okresky kolem 110 město teda 50
 když stejnou trasu  jedu uplně normalě s tim že dalnice cca 160km/h a okresky kolem 110 město teda 50  a sem tam se protáhne pořádně tak je sptřeba do max 7L
 a sem tam se protáhne pořádně tak je sptřeba do max 7L  nedavno jsem se pustil do saní od předního svetla aefekt to má ale zase si myslim že to dost zhoršuje aerodynamiku tak nevim
  nedavno jsem se pustil do saní od předního svetla aefekt to má ale zase si myslim že to dost zhoršuje aerodynamiku tak nevim  asi bude stačit to z narazníku a jen sani pořadně odizolovat
 asi bude stačit to z narazníku a jen sani pořadně odizolovat  pak jsem odpojil prutok chladící kapaliny skrz klapku a EACV ventil nejvetší efekt to bude mít když se sežene termo tesneni ještě mezi hlavu a manofloid
 pak jsem odpojil prutok chladící kapaliny skrz klapku a EACV ventil nejvetší efekt to bude mít když se sežene termo tesneni ještě mezi hlavu a manofloid  minulej týden mi přišli od maggotha 3ks slicků chtěl jsem je na sprint na vyzkoušení a jsou už dost špatný k tomu tvrda směs ale bylo to lepší než na 15" uvidim jak se hne čas v Panenčaku tedkon o víkendu 17.8.  Dneska mi přišel rezonátor a cestou jsem koupil ještě trubku abych udělal nahradu katalizatoru
  minulej týden mi přišli od maggotha 3ks slicků chtěl jsem je na sprint na vyzkoušení a jsou už dost špatný k tomu tvrda směs ale bylo to lepší než na 15" uvidim jak se hne čas v Panenčaku tedkon o víkendu 17.8.  Dneska mi přišel rezonátor a cestou jsem koupil ještě trubku abych udělal nahradu katalizatoru  tak jsem zvedavej jestli to taky pomuže protože osobně si myslim že orig výfuk o pruměru 43mm taky něco brzdí ale uvidime
 tak jsem zvedavej jestli to taky pomuže protože osobně si myslim že orig výfuk o pruměru 43mm taky něco brzdí ale uvidime  zatim necham stejnej pruměr jen nahradim katik trubkou 50mm a tlumič na středovým dilu rezonátorem  o prumeru vstupu 44mm takže se zachová stejnej prumer
 zatim necham stejnej pruměr jen nahradim katik trubkou 50mm a tlumič na středovým dilu rezonátorem  o prumeru vstupu 44mm takže se zachová stejnej prumer  tak uvidime
  tak uvidime  jinak minulej víkend jsem byl na Extrem show příbram a dovezl jsem po prvé pohárek ze sprintu 1600 za 3 místo
 jinak minulej víkend jsem byl na Extrem show příbram a dovezl jsem po prvé pohárek ze sprintu 1600 za 3 místo  
							
			
									
									
						 OD crxsrazu jsem toho na ceru moc neudělal jen jsem jezdil
 OD crxsrazu jsem toho na ceru moc neudělal jen jsem jezdil  ale zase se začlo sem tam něco
 ale zase se začlo sem tam něco  nejdřív jsem zkoušel jezdit na ethanol kupoval jsem si od Muldera regulator tak to s navýšenim tlaku frčelo  céro tak o 10% zlenivělo ale zase jsem celkem šetřil když se fakt jelo klidně
 nejdřív jsem zkoušel jezdit na ethanol kupoval jsem si od Muldera regulator tak to s navýšenim tlaku frčelo  céro tak o 10% zlenivělo ale zase jsem celkem šetřil když se fakt jelo klidně  najel jsem na to asi 500km a spotřeba byla do 9 litru ale pak jsem to vyjel a dal zase 95  a zkusil jezdit na spotřebu a dostal jsem se s klidnou nohou na 100Km z toho bylo 20km město.50dálnice a 30 okresky na spotřebu do 5.8L takže pak už rozdíl takovej nebyl hlavně když se šlaplo tak to jelo
 najel jsem na to asi 500km a spotřeba byla do 9 litru ale pak jsem to vyjel a dal zase 95  a zkusil jezdit na spotřebu a dostal jsem se s klidnou nohou na 100Km z toho bylo 20km město.50dálnice a 30 okresky na spotřebu do 5.8L takže pak už rozdíl takovej nebyl hlavně když se šlaplo tak to jelo  když stejnou trasu  jedu uplně normalě s tim že dalnice cca 160km/h a okresky kolem 110 město teda 50
 když stejnou trasu  jedu uplně normalě s tim že dalnice cca 160km/h a okresky kolem 110 město teda 50  a sem tam se protáhne pořádně tak je sptřeba do max 7L
 a sem tam se protáhne pořádně tak je sptřeba do max 7L  nedavno jsem se pustil do saní od předního svetla aefekt to má ale zase si myslim že to dost zhoršuje aerodynamiku tak nevim
  nedavno jsem se pustil do saní od předního svetla aefekt to má ale zase si myslim že to dost zhoršuje aerodynamiku tak nevim  asi bude stačit to z narazníku a jen sani pořadně odizolovat
 asi bude stačit to z narazníku a jen sani pořadně odizolovat  pak jsem odpojil prutok chladící kapaliny skrz klapku a EACV ventil nejvetší efekt to bude mít když se sežene termo tesneni ještě mezi hlavu a manofloid
 pak jsem odpojil prutok chladící kapaliny skrz klapku a EACV ventil nejvetší efekt to bude mít když se sežene termo tesneni ještě mezi hlavu a manofloid  minulej týden mi přišli od maggotha 3ks slicků chtěl jsem je na sprint na vyzkoušení a jsou už dost špatný k tomu tvrda směs ale bylo to lepší než na 15" uvidim jak se hne čas v Panenčaku tedkon o víkendu 17.8.  Dneska mi přišel rezonátor a cestou jsem koupil ještě trubku abych udělal nahradu katalizatoru
  minulej týden mi přišli od maggotha 3ks slicků chtěl jsem je na sprint na vyzkoušení a jsou už dost špatný k tomu tvrda směs ale bylo to lepší než na 15" uvidim jak se hne čas v Panenčaku tedkon o víkendu 17.8.  Dneska mi přišel rezonátor a cestou jsem koupil ještě trubku abych udělal nahradu katalizatoru  tak jsem zvedavej jestli to taky pomuže protože osobně si myslim že orig výfuk o pruměru 43mm taky něco brzdí ale uvidime
 tak jsem zvedavej jestli to taky pomuže protože osobně si myslim že orig výfuk o pruměru 43mm taky něco brzdí ale uvidime  zatim necham stejnej pruměr jen nahradim katik trubkou 50mm a tlumič na středovým dilu rezonátorem  o prumeru vstupu 44mm takže se zachová stejnej prumer
 zatim necham stejnej pruměr jen nahradim katik trubkou 50mm a tlumič na středovým dilu rezonátorem  o prumeru vstupu 44mm takže se zachová stejnej prumer  tak uvidime
  tak uvidime  jinak minulej víkend jsem byl na Extrem show příbram a dovezl jsem po prvé pohárek ze sprintu 1600 za 3 místo
 jinak minulej víkend jsem byl na Extrem show příbram a dovezl jsem po prvé pohárek ze sprintu 1600 za 3 místo  
- Dudla
- CRX velení 
- Příspěvky: 593
- Registrován: 31 led 2011 15:12
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
super gratuluju  a jinak k tomu sani z toho narazniku udělej přirubu na tu diru v narazniku z laminátu přimo na tu rouru taky to budu dělat časem
 a jinak k tomu sani z toho narazniku udělej přirubu na tu diru v narazniku z laminátu přimo na tu rouru taky to budu dělat časem  doufám že mě chápes
 doufám že mě chápes
			
									
									 a jinak k tomu sani z toho narazniku udělej přirubu na tu diru v narazniku z laminátu přimo na tu rouru taky to budu dělat časem
 a jinak k tomu sani z toho narazniku udělej přirubu na tu diru v narazniku z laminátu přimo na tu rouru taky to budu dělat časem  doufám že mě chápes
 doufám že mě chápesHonda CRX ED9... K20 SWAP... 
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
						Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
včera jsem vytvořil náhradu katu a místo středového dílu jsem placnul rezonátor  zvláštní že céro dostalo dost hlubokej zvuk a ve vysokejch je to uřvaný jak blázen  ale zvláštní že se dá tetkon z výfukem i bez silencru jezdit odost potišejc
 ale zvláštní že se dá tetkon z výfukem i bez silencru jezdit odost potišejc  a nevim jestli mi to jen pocit ale je to živější
 a nevim jestli mi to jen pocit ale je to živější  
 
							
			
									
									
						 ale zvláštní že se dá tetkon z výfukem i bez silencru jezdit odost potišejc
 ale zvláštní že se dá tetkon z výfukem i bez silencru jezdit odost potišejc  a nevim jestli mi to jen pocit ale je to živější
 a nevim jestli mi to jen pocit ale je to živější  
 
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Já měl na tom starým od A9 svodů jenom vysypanej kat a pak trubku až do konce a motorkovej výfuk s koncovým průměrem pouze 50mm a zvuk to mělo výbornej, navíc uvnitř byl slyšet lehce, takže se spolujezdcem si na sebe nemusel řvát. Těžko srovnat, motorově s původním cérem, ale chystám se ho tam dát zpět, na tuhle mrchu, která má jiný svody a na středu je taky rezonátor, tak uvidíme jestli proti sérii to bude znát. Mám najeto pár úseků, většinu do kopce něco po rovině na test pružnosti a výkonu, tak uvidíme.
			
									
									
						- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Tak v sobotu jsem byl na carwars a potvrdilo se mi že upravy na výfuku zase pomohli  protože kluk co byl v příbrami na 2,míste a ja byl 3. tak v sobotu jsem měl celkově lepší časy než on takže škoda že jsem na to nepřišel dřív
 protože kluk co byl v příbrami na 2,míste a ja byl 3. tak v sobotu jsem měl celkově lepší časy než on takže škoda že jsem na to nepřišel dřív  tetkon schanim někoho na hlinik aby mi přivařil přírubu co je na D. flaknul na B sani
  tetkon schanim někoho na hlinik aby mi přivařil přírubu co je na D. flaknul na B sani  . Taky jsem dneska vytahnul po skoro 2.letech s ponku převodovku co byla na červenym ceru  nevim s čeho byla ale byla dlouhá a myslim si že by to na sprint mohl být lepší protože bych to v klidu dojel na 3.rychlost
 . Taky jsem dneska vytahnul po skoro 2.letech s ponku převodovku co byla na červenym ceru  nevim s čeho byla ale byla dlouhá a myslim si že by to na sprint mohl být lepší protože bych to v klidu dojel na 3.rychlost  takže jsem si dneska hral zase na malíře
 takže jsem si dneska hral zase na malíře  jsou tam i jine poloosy
  jsou tam i jine poloosy  tetkon o víkendu si udělam na chatě pár useků který si na hraju a budu používat tachometr přes GPS . všechno si pak sepíšu a uložim a v pondělí bych tam caknul tu co jsem tam měl dřív
  tetkon o víkendu si udělam na chatě pár useků který si na hraju a budu používat tachometr přes GPS . všechno si pak sepíšu a uložim a v pondělí bych tam caknul tu co jsem tam měl dřív  a zajel bych si ty useky znovu a uvidim rozdíl a podle toho but pujde ven nebo ne
 a zajel bych si ty useky znovu a uvidim rozdíl a podle toho but pujde ven nebo ne 
							
			
									
									
						 protože kluk co byl v příbrami na 2,míste a ja byl 3. tak v sobotu jsem měl celkově lepší časy než on takže škoda že jsem na to nepřišel dřív
 protože kluk co byl v příbrami na 2,míste a ja byl 3. tak v sobotu jsem měl celkově lepší časy než on takže škoda že jsem na to nepřišel dřív  tetkon schanim někoho na hlinik aby mi přivařil přírubu co je na D. flaknul na B sani
  tetkon schanim někoho na hlinik aby mi přivařil přírubu co je na D. flaknul na B sani  . Taky jsem dneska vytahnul po skoro 2.letech s ponku převodovku co byla na červenym ceru  nevim s čeho byla ale byla dlouhá a myslim si že by to na sprint mohl být lepší protože bych to v klidu dojel na 3.rychlost
 . Taky jsem dneska vytahnul po skoro 2.letech s ponku převodovku co byla na červenym ceru  nevim s čeho byla ale byla dlouhá a myslim si že by to na sprint mohl být lepší protože bych to v klidu dojel na 3.rychlost  takže jsem si dneska hral zase na malíře
 takže jsem si dneska hral zase na malíře  jsou tam i jine poloosy
  jsou tam i jine poloosy  tetkon o víkendu si udělam na chatě pár useků který si na hraju a budu používat tachometr přes GPS . všechno si pak sepíšu a uložim a v pondělí bych tam caknul tu co jsem tam měl dřív
  tetkon o víkendu si udělam na chatě pár useků který si na hraju a budu používat tachometr přes GPS . všechno si pak sepíšu a uložim a v pondělí bych tam caknul tu co jsem tam měl dřív  a zajel bych si ty useky znovu a uvidim rozdíl a podle toho but pujde ven nebo ne
 a zajel bych si ty useky znovu a uvidim rozdíl a podle toho but pujde ven nebo ne 
- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Tak menší novinky  Předchozí převodovka  je na místě a cero lehounce zlenivělo ale už neni takovej skok mezi 1 a 2 . a hlavně 3jka ma paradní tah
  Předchozí převodovka  je na místě a cero lehounce zlenivělo ale už neni takovej skok mezi 1 a 2 . a hlavně 3jka ma paradní tah  takže zatim ji necham příští týden drčíme na poslední letošní sraz teda aspon za mě tak tam se uvidi jestli to bylo k něčemu
 takže zatim ji necham příští týden drčíme na poslední letošní sraz teda aspon za mě tak tam se uvidi jestli to bylo k něčemu  mám to i natočený před a po v tahlim kopci naloženej
  mám to i natočený před a po v tahlim kopci naloženej  dneska jsem upravil B klapku na D mano....  zítra se bude upravovat mano.. aby tam nebyl schod
  dneska jsem upravil B klapku na D mano....  zítra se bude upravovat mano.. aby tam nebyl schod  a ještě musim vyřešit upevnení spodního šroubu vychází mimo díru tak but udělam nejakou svroku ze šroubu a nebo necham navařit bobek a uděla se zavit na šteft bylo by to lepší ale bojim se zeptat co to bude stát
 a ještě musim vyřešit upevnení spodního šroubu vychází mimo díru tak but udělam nejakou svroku ze šroubu a nebo necham navařit bobek a uděla se zavit na šteft bylo by to lepší ale bojim se zeptat co to bude stát  puvodně jsem měl v planu nechat na komplet B přavařit D přírubu ale byla mi řečena cena kolem 3 tos za svaření
 puvodně jsem měl v planu nechat na komplet B přavařit D přírubu ale byla mi řečena cena kolem 3 tos za svaření  tak jsem se na to vyprd
 tak jsem se na to vyprd  (zatim)
 (zatim)  jinak dneska přišla zasilka tak cero dostane výpuštak s magnetem , led panílek do stropniho svetilka a tuning ponožku
 jinak dneska přišla zasilka tak cero dostane výpuštak s magnetem , led panílek do stropniho svetilka a tuning ponožku  SPOON  hlavně od tý ponožky čakm narust výkonu aspon 10 PS
 SPOON  hlavně od tý ponožky čakm narust výkonu aspon 10 PS 
							
			
									
									
						 Předchozí převodovka  je na místě a cero lehounce zlenivělo ale už neni takovej skok mezi 1 a 2 . a hlavně 3jka ma paradní tah
  Předchozí převodovka  je na místě a cero lehounce zlenivělo ale už neni takovej skok mezi 1 a 2 . a hlavně 3jka ma paradní tah  takže zatim ji necham příští týden drčíme na poslední letošní sraz teda aspon za mě tak tam se uvidi jestli to bylo k něčemu
 takže zatim ji necham příští týden drčíme na poslední letošní sraz teda aspon za mě tak tam se uvidi jestli to bylo k něčemu  mám to i natočený před a po v tahlim kopci naloženej
  mám to i natočený před a po v tahlim kopci naloženej  dneska jsem upravil B klapku na D mano....  zítra se bude upravovat mano.. aby tam nebyl schod
  dneska jsem upravil B klapku na D mano....  zítra se bude upravovat mano.. aby tam nebyl schod  a ještě musim vyřešit upevnení spodního šroubu vychází mimo díru tak but udělam nejakou svroku ze šroubu a nebo necham navařit bobek a uděla se zavit na šteft bylo by to lepší ale bojim se zeptat co to bude stát
 a ještě musim vyřešit upevnení spodního šroubu vychází mimo díru tak but udělam nejakou svroku ze šroubu a nebo necham navařit bobek a uděla se zavit na šteft bylo by to lepší ale bojim se zeptat co to bude stát  puvodně jsem měl v planu nechat na komplet B přavařit D přírubu ale byla mi řečena cena kolem 3 tos za svaření
 puvodně jsem měl v planu nechat na komplet B přavařit D přírubu ale byla mi řečena cena kolem 3 tos za svaření  tak jsem se na to vyprd
 tak jsem se na to vyprd  (zatim)
 (zatim)  jinak dneska přišla zasilka tak cero dostane výpuštak s magnetem , led panílek do stropniho svetilka a tuning ponožku
 jinak dneska přišla zasilka tak cero dostane výpuštak s magnetem , led panílek do stropniho svetilka a tuning ponožku  SPOON  hlavně od tý ponožky čakm narust výkonu aspon 10 PS
 SPOON  hlavně od tý ponožky čakm narust výkonu aspon 10 PS 
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Kde je ten sraz? Možná bych se tam s tím svojím pelechem dokopal a aspon by si porovnal tu mojí převodovku, protože mě ty rychlosti jdou dobře 1-3 dobrý a 4ka je hodně přikleplá ta jede nejvíc.
			
									
									
						- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Fegut píše:Kde je ten sraz? Možná bych se tam s tím svojím pelechem dokopal a aspon by si porovnal tu mojí převodovku, protože mě ty rychlosti jdou dobře 1-3 dobrý a 4ka je hodně přikleplá ta jede nejvíc.
je to tady
 http://tuning-show.tuning-sport.cz/  mě to nijak prave neoslovilo tak nevim kde je chyba
 http://tuning-show.tuning-sport.cz/  mě to nijak prave neoslovilo tak nevim kde je chyba  nechce to natočit jak to jede nekde na rovince ? 1.2.3.4 třeba do 130 +-
 nechce to natočit jak to jede nekde na rovince ? 1.2.3.4 třeba do 130 +-   Tady jsou videa jak to frčilo s tou od streetkida a tetkon stou ze civica je to v dlouhym tahlim kopci ve 2 + narvaný auto kramama (víkend )

http://www.youtube.com/watch?v=ZrWyflAtHqs
http://www.youtube.com/watch?v=ZoYkJktC31c
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
no když si to točil do kopce, tak by to taky chtělo natočit v kopci ne?  Jinak asi lepší točit tacho a otáčkoměr a tu dvojku máš na tej krátkej převodovce fakt hodně odkleplou. Ten sraz je moc daleko tam fakt nepojedu
 Jinak asi lepší točit tacho a otáčkoměr a tu dvojku máš na tej krátkej převodovce fakt hodně odkleplou. Ten sraz je moc daleko tam fakt nepojedu  a jel bych stejně jenom když nebude pršet, pořád mě tam teče a nemám s kým to opravit, sám to dělat nebudu.
 a jel bych stejně jenom když nebude pršet, pořád mě tam teče a nemám s kým to opravit, sám to dělat nebudu.
			
									
									
						 Jinak asi lepší točit tacho a otáčkoměr a tu dvojku máš na tej krátkej převodovce fakt hodně odkleplou. Ten sraz je moc daleko tam fakt nepojedu
 Jinak asi lepší točit tacho a otáčkoměr a tu dvojku máš na tej krátkej převodovce fakt hodně odkleplou. Ten sraz je moc daleko tam fakt nepojedu  a jel bych stejně jenom když nebude pršet, pořád mě tam teče a nemám s kým to opravit, sám to dělat nebudu.
 a jel bych stejně jenom když nebude pršet, pořád mě tam teče a nemám s kým to opravit, sám to dělat nebudu.- Petk@
- Šéfík!:) 
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 09 čer 2011 09:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Tak klapka se sanim je na motoru  a celkem to šlo jen jsem měl problem že se mi trhlo tesneni mezi hlavou a sanim a nikde ho nemeli  ale v patek ho dovezli a rychle jsem to tam nahazel  uprava manifoldu zase tak složitá nebyla
 uprava manifoldu zase tak složitá nebyla  jen jsem musel vypylovat vetší díry aby klapka sedla tak nejak rovně na 3 štefty pak jsem dodělal 4šteft v praci řikali at si tam necham kousek dovařit a udělam zavit ale v ofiko firmě mi řekli za bobek hliniku do ktereho by jsem si udělal pak zavit kolem 500-800kč
 jen jsem musel vypylovat vetší díry aby klapka sedla tak nejak rovně na 3 štefty pak jsem dodělal 4šteft v praci řikali at si tam necham kousek dovařit a udělam zavit ale v ofiko firmě mi řekli za bobek hliniku do ktereho by jsem si udělal pak zavit kolem 500-800kč   to bylo asi i s montáží a demontáží
 to bylo asi i s montáží a demontáží   tak to jsem nedal Ljay mi radil že to řešil lepidlem a dolepenim kousku hliniku pojištenym 2šroubky  ale nijak mi ty 2složkove lepidla nesedeli
 tak to jsem nedal Ljay mi radil že to řešil lepidlem a dolepenim kousku hliniku pojištenym 2šroubky  ale nijak mi ty 2složkove lepidla nesedeli  tak jsem to vyřešil posvim kousek jem odvrtal a strčil šroub z druhe strany drželo to i samo o sobě ale udělal jsem tam na manifoldu sklon a celou hlavu šroubu jsem (na prasaka) ovařil a drží to paradně
 tak jsem to vyřešil posvim kousek jem odvrtal a strčil šroub z druhe strany drželo to i samo o sobě ale udělal jsem tam na manifoldu sklon a celou hlavu šroubu jsem (na prasaka) ovařil a drží to paradně  pak stačilo v manifoldu vypylovat vetší díru aby tam nebyl schod a udělat tesnení
 pak stačilo v manifoldu vypylovat vetší díru aby tam nebyl schod a udělat tesnení  tesnení jsem vyřešil tak že jsem klapku obkreslil na plexisklo
  tesnení jsem vyřešil tak že jsem klapku obkreslil na plexisklo  a v kopírce vytiskl
 a v kopírce vytiskl  a pak vystřihnul a obrkreslil na tvrdej papír
 a pak vystřihnul a obrkreslil na tvrdej papír  jako tesnení jsem zatim použil potisklej tvrdej papír od krabice co vní byl pyl filtr
 jako tesnení jsem zatim použil potisklej tvrdej papír od krabice co vní byl pyl filtr  a musim zaklepat včerejších 230km + 6 sprintu to zvladlo
 a musim zaklepat včerejších 230km + 6 sprintu to zvladlo  pak jsem omotal celej kit saní termopaskou a tolik se nehřeje
  pak jsem omotal celej kit saní termopaskou a tolik se nehřeje  jestli to ma na něco vliv nevim
 jestli to ma na něco vliv nevim  jediný sčim je problem že na klapce nebylo čidlo polohy škrtící klapky tak jsem tam dal z Dečkove ale nešlo mi nastavit na danou hodnotu  tak musim trochu zvetšit díry aby šlo ještě trochu pootočit
  jediný sčim je problem že na klapce nebylo čidlo polohy škrtící klapky tak jsem tam dal z Dečkove ale nešlo mi nastavit na danou hodnotu  tak musim trochu zvetšit díry aby šlo ještě trochu pootočit  protože svítí ECU právě stim čidlem
 protože svítí ECU právě stim čidlem  nevim jestli to ma vliv na výkon ale asi jo
 nevim jestli to ma vliv na výkon ale asi jo  včera jsem byl na srazu Mnichovo hradiště stim že si vylepšim čas protože jsem měl od Minora pujčenou jinou ecu s kterou se cero chova taky trochu jinak ale zase jsem se nedostal pod 15:418 měl jsem nejlepší čas 15:430 tak nevim kde je chyba jestli ta převodovka asi dam zase kratkou
  včera jsem byl na srazu Mnichovo hradiště stim že si vylepšim čas protože jsem měl od Minora pujčenou jinou ecu s kterou se cero chova taky trochu jinak ale zase jsem se nedostal pod 15:418 měl jsem nejlepší čas 15:430 tak nevim kde je chyba jestli ta převodovka asi dam zase kratkou  protože nevim co stim .
 protože nevim co stim . 
Porovnání času:
jaro Příbram - jednotka Z5 přibrždujcí brzdy ve dvou + hudba a čas 15:900
jaro Carwars -sám nove pneu,brzdy ok bez hudby čas 16:900
jaro milovice -sám , stočenej setrvák o 1kg ale s hudbou čas 15:418
Leto Příbram: sám ,slicky,saní místo svetla,bezkat ecu ,bez hudby čas 15:618
Leto Carwars: sám,slicky, saání místo svetla ,danej pryč stred tlumič místo nej rezonator čas 15:433 (crx vt 15:421)
podzim Hoškovice ty same upravy + klapka B16 ,odizolovane sani, + zkouska bezkat ecu a jedna upravena čas 15:440
Takže nevim kde je problem jestli mě brzdí orig prumer výfuku , nebo zadní díl kterej je hezkej ale ma dost ostrej ohyb - nevim 
 
ale aspon mě včera potěšil pohárek za TOP 20aut srazu a malem jsem dostal TYpera
 a malem jsem dostal TYpera  
 
http://www.youtube.com/watch?v=tuM8EUpZ1us
							
			
									
									
						 uprava manifoldu zase tak složitá nebyla
 uprava manifoldu zase tak složitá nebyla  jen jsem musel vypylovat vetší díry aby klapka sedla tak nejak rovně na 3 štefty pak jsem dodělal 4šteft v praci řikali at si tam necham kousek dovařit a udělam zavit ale v ofiko firmě mi řekli za bobek hliniku do ktereho by jsem si udělal pak zavit kolem 500-800kč
 jen jsem musel vypylovat vetší díry aby klapka sedla tak nejak rovně na 3 štefty pak jsem dodělal 4šteft v praci řikali at si tam necham kousek dovařit a udělam zavit ale v ofiko firmě mi řekli za bobek hliniku do ktereho by jsem si udělal pak zavit kolem 500-800kč   to bylo asi i s montáží a demontáží
 to bylo asi i s montáží a demontáží   tak to jsem nedal Ljay mi radil že to řešil lepidlem a dolepenim kousku hliniku pojištenym 2šroubky  ale nijak mi ty 2složkove lepidla nesedeli
 tak to jsem nedal Ljay mi radil že to řešil lepidlem a dolepenim kousku hliniku pojištenym 2šroubky  ale nijak mi ty 2složkove lepidla nesedeli  tak jsem to vyřešil posvim kousek jem odvrtal a strčil šroub z druhe strany drželo to i samo o sobě ale udělal jsem tam na manifoldu sklon a celou hlavu šroubu jsem (na prasaka) ovařil a drží to paradně
 tak jsem to vyřešil posvim kousek jem odvrtal a strčil šroub z druhe strany drželo to i samo o sobě ale udělal jsem tam na manifoldu sklon a celou hlavu šroubu jsem (na prasaka) ovařil a drží to paradně  pak stačilo v manifoldu vypylovat vetší díru aby tam nebyl schod a udělat tesnení
 pak stačilo v manifoldu vypylovat vetší díru aby tam nebyl schod a udělat tesnení  tesnení jsem vyřešil tak že jsem klapku obkreslil na plexisklo
  tesnení jsem vyřešil tak že jsem klapku obkreslil na plexisklo  a v kopírce vytiskl
 a v kopírce vytiskl  a pak vystřihnul a obrkreslil na tvrdej papír
 a pak vystřihnul a obrkreslil na tvrdej papír  jako tesnení jsem zatim použil potisklej tvrdej papír od krabice co vní byl pyl filtr
 jako tesnení jsem zatim použil potisklej tvrdej papír od krabice co vní byl pyl filtr  a musim zaklepat včerejších 230km + 6 sprintu to zvladlo
 a musim zaklepat včerejších 230km + 6 sprintu to zvladlo  pak jsem omotal celej kit saní termopaskou a tolik se nehřeje
  pak jsem omotal celej kit saní termopaskou a tolik se nehřeje  jestli to ma na něco vliv nevim
 jestli to ma na něco vliv nevim  jediný sčim je problem že na klapce nebylo čidlo polohy škrtící klapky tak jsem tam dal z Dečkove ale nešlo mi nastavit na danou hodnotu  tak musim trochu zvetšit díry aby šlo ještě trochu pootočit
  jediný sčim je problem že na klapce nebylo čidlo polohy škrtící klapky tak jsem tam dal z Dečkove ale nešlo mi nastavit na danou hodnotu  tak musim trochu zvetšit díry aby šlo ještě trochu pootočit  protože svítí ECU právě stim čidlem
 protože svítí ECU právě stim čidlem  nevim jestli to ma vliv na výkon ale asi jo
 nevim jestli to ma vliv na výkon ale asi jo  včera jsem byl na srazu Mnichovo hradiště stim že si vylepšim čas protože jsem měl od Minora pujčenou jinou ecu s kterou se cero chova taky trochu jinak ale zase jsem se nedostal pod 15:418 měl jsem nejlepší čas 15:430 tak nevim kde je chyba jestli ta převodovka asi dam zase kratkou
  včera jsem byl na srazu Mnichovo hradiště stim že si vylepšim čas protože jsem měl od Minora pujčenou jinou ecu s kterou se cero chova taky trochu jinak ale zase jsem se nedostal pod 15:418 měl jsem nejlepší čas 15:430 tak nevim kde je chyba jestli ta převodovka asi dam zase kratkou  protože nevim co stim .
 protože nevim co stim . Porovnání času:
jaro Příbram - jednotka Z5 přibrždujcí brzdy ve dvou + hudba a čas 15:900
jaro Carwars -sám nove pneu,brzdy ok bez hudby čas 16:900
jaro milovice -sám , stočenej setrvák o 1kg ale s hudbou čas 15:418
Leto Příbram: sám ,slicky,saní místo svetla,bezkat ecu ,bez hudby čas 15:618
Leto Carwars: sám,slicky, saání místo svetla ,danej pryč stred tlumič místo nej rezonator čas 15:433 (crx vt 15:421)
podzim Hoškovice ty same upravy + klapka B16 ,odizolovane sani, + zkouska bezkat ecu a jedna upravena čas 15:440
Takže nevim kde je problem jestli mě brzdí orig prumer výfuku , nebo zadní díl kterej je hezkej ale ma dost ostrej ohyb - nevim
 
 ale aspon mě včera potěšil pohárek za TOP 20aut srazu
 a malem jsem dostal TYpera
 a malem jsem dostal TYpera  
 http://www.youtube.com/watch?v=tuM8EUpZ1us
Re: Petk@-CRX příběh, splněný sen a postup renovace :)
Jako čas dost dobrej, s tou krátkou to stáhneš jistě o 2 desetinky dolů. Já taky pořád že zkusím rozdíl mezi tou čiplou jednotkou a origo, mám vyndanej kobereček, takže otázka minuty to vyměnit a nějak jsem to ještě nezkusil  . Jinak dobrá volba omotat to sání, mě to vůbec nechtělo jet když tam byla kovová trubka, dala se origo roura a byl klid.
. Jinak dobrá volba omotat to sání, mě to vůbec nechtělo jet když tam byla kovová trubka, dala se origo roura a byl klid.
Edit: ted jsem se vykopal a vyzkoušel čiplou a origo jednotku a rozdíl je to hodně velkej, v malých otáčkách jede čip brutálně proti sérii a ve velkých kdy řadím čtyřku mám s origo na trojce pod 7tis otáček a výsledná rychlost do kopce s čip 160, bez lehce nad 150 tak 152. Test byl podřazení v 60ti na 2 a pak naplno
			
									
									
						 . Jinak dobrá volba omotat to sání, mě to vůbec nechtělo jet když tam byla kovová trubka, dala se origo roura a byl klid.
. Jinak dobrá volba omotat to sání, mě to vůbec nechtělo jet když tam byla kovová trubka, dala se origo roura a byl klid.Edit: ted jsem se vykopal a vyzkoušel čiplou a origo jednotku a rozdíl je to hodně velkej, v malých otáčkách jede čip brutálně proti sérii a ve velkých kdy řadím čtyřku mám s origo na trojce pod 7tis otáček a výsledná rychlost do kopce s čip 160, bez lehce nad 150 tak 152. Test byl podřazení v 60ti na 2 a pak naplno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů










