Rozdím mezi 96kW a 110kW

Kecání o ničem a o všem

Moderátor: Minor

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Cody » 18 lis 2009 00:03

tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ?

To je dle mě že Chucky použil neobvykle B16A2,tam by ty kw v lehké ED9 mohlo být znát,oproti lehce těžší B16A1.

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Cody » 18 lis 2009 00:07

rekni mi, cim se lisi? pokud půjdeme konkrétně,tak magickým okem(čidlem v nádrži).
pokud obecně tak origo vtec je origo vtec,proto je EE8 tak vzácná a cená *fin*

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 18 lis 2009 09:05

Cody píše:tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ?

To je dle mě že Chucky použil neobvykle B16A2,tam by ty kw v lehké ED9 mohlo být znát,oproti lehce těžší B16A1.


Chucky má B16A2 ? no ale i tqak..rozdíl 8kW podle mě nevypadá tak že co kvalt, to auto :D ..na druhou stranu je pravda že to měl myslím vyházený a na slickách...ale stejně to bylo moooc..

Jinak EE8 se od ED9 liší ve spoustě věcí.
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 18 lis 2009 09:06

cocks píše:
pepo crx píše:Tiež by som povedal že swapnutá ED9 musí vážiť +/- približne toľko čo origo EE8 *dumat*

to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov... *fin*


já to vážil na váze s půlkou nádrže bez řidiče jinak se vším všudy a nějakých cca 1050 kg možná trochu víc...


jooo, keď som to vážil ja, v nádrži toho moc nebolo... ;)
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 18 lis 2009 09:17

cocks píše:
Cody píše:tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ?

To je dle mě že Chucky použil neobvykle B16A2,tam by ty kw v lehké ED9 mohlo být znát,oproti lehce těžší B16A1.


Chucky má B16A2 ? no ale i tqak..rozdíl 8kW podle mě nevypadá tak že co kvalt, to auto :D ..na druhou stranu je pravda že to měl myslím vyházený a na slickách...ale stejně to bylo moooc..

Jinak EE8 se od ED9 liší ve spoustě věcí.


Tiež ide o to, ktorý motor je v jakej kondícii, bo to je tiež rozdiel motor od motora... neviem či má Chucky aj nejako poladené, ono nie je problém aby ma vysekala aj ED9 bez swapu, ak je dobre poupravovaná, tiež už som to zažil :oops:
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 18 lis 2009 15:55

Cody píše:rekni mi, cim se lisi? pokud půjdeme konkrétně,tak magickým okem(čidlem v nádrži).
pokud obecně tak origo vtec je origo vtec,proto je EE8 tak vzácná a cená *fin*


ehm hladovy oko mam taky =) nenachytas me...

kazdopadne s znouzectnosti s tebou nesouhlasim. neswapla jsem to proto, ze bych nemohla najit EE8, ale proto, ze jsem se nechtela vzdat svy kastle, svyho interieru, proste svyho auta, kde vim, co je spatne, kdy to vymenim atd. bylo to pro me pohodlnejsi, nez nahanet vteca, u kteryho nevim, v jakym bude stavu.... nehlede na to, ze cumak ed9 s vypouklou kapotou se mi libi vic nez ten vtecovy... a to jsem si uvedomila pri pohledu na cocksovo cero tehdy na srazu.... ze ja proste EE8 nechci... =)

znouzectnost by pro me bylo koupit si ee8 jen proto, ze chci ten motor

a opravim: ano byla to japonska verze, ktera jako prvni prijala oznacen SiR misto Si a mela 118kW =) cili o 6kW vic nez B16A1. Oznaceni SiR je na zaklade motoraze a ne vybavy, cili predpokladam, ze nektery klimu mit mohly, jine ne
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 18 lis 2009 15:57

cocksi pak musime dat sprinta, zajimalo by me, jestli te dam... mela jsem pocit z toho gti, ze ti to nejak nejelo... nevim jestli to bylo tou spojkou nebo Ivetkou =)))) prislo mi, ze bys to GTi tehdy mel dojet, tak nevim jestli jsi tam mel nejaky problemy nebo co
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 18 lis 2009 16:04

pepo crx píše:to Myst: neskúšala si Tvoje autí niekde na mostovej váhe odvážiť? Moja EE8 v origo stave + muzika 2 zosíky + woofer vážila nejakých 1030 kg, teda bez muziky približne ukážkových 1010 kg ako podľa papierov... *fin*


ne-e jeste jsem se k tomu nedostala... ale par dni zpatky jsem se s ni dostala na okruh =))))))) mooooooooooooooc zabava
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

Cody
Klouček
Klouček
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2009 17:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Cody » 18 lis 2009 19:49

No EF8 ale není Sir,Sir byla japonská edice jak to maj japončíci zvykem vyhnaly výkon na 128kw(asi).
Jinak EF8 měla 118 kw díky kvalitnímu benzínu,jinak jde o B16A1,ne o B16A2.

Je v tom trochu zmatek,chtělo by to Minora :)

Sir je prostě to nej céro co bylo vyrobeno,né EE8 pro japonský a americký trh.

Takže máš nádrž ze vteca?Palubku maš také EE8,promin zda sem blbě četl.

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 18 lis 2009 23:05

ne, nadrz mam seriovou ed9, ale hladovy oko mam pripraveno na montaz, ninja rikal, ze to nebude problem, ze to tam ma taky...

v podstate co mne chybi z EE8 kastle je: palubka (mam tam stale tu semisovou a tu budu presivat na kozenou, take nemelo smysl ji menit, kdyz je jinak stejna), chybi mi kozeny sedacky (ty budu totiz taky calounit do kuze) a pak mi chybi kastle, svetla a narazniky... jinak vlastne je vsechnoz EE8... je to proste origo EE8 zasazena do ED9 kastle

kapota je svarena ze dvou dilu na vtecovou kapotu je navarenej konec z ed9, aby licovala svetla a zamek.

chuckyna ma b16a2 a ma tam jen motor, ja mam v podstate EE8 authentic hehe
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 19 lis 2009 00:38

pepo crx píše:
cocks píše:
Cody píše:tak jaktože je akcelerační rozdíl tak velký ?

To je dle mě že Chucky použil neobvykle B16A2,tam by ty kw v lehké ED9 mohlo být znát,oproti lehce těžší B16A1.


Chucky má B16A2 ? no ale i tqak..rozdíl 8kW podle mě nevypadá tak že co kvalt, to auto :D ..na druhou stranu je pravda že to měl myslím vyházený a na slickách...ale stejně to bylo moooc..

Jinak EE8 se od ED9 liší ve spoustě věcí.


Tiež ide o to, ktorý motor je v jakej kondícii, bo to je tiež rozdiel motor od motora... neviem či má Chucky aj nejako poladené, ono nie je problém aby ma vysekala aj ED9 bez swapu, ak je dobre poupravovaná, tiež už som to zažil :oops:


jo já taky.....a nebylo to moc příjemný...vlastně to bylo nejvíc moc potupný *cry*
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
cocks
Klouček
Klouček
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2009 15:15
Bydliště: okres Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod cocks » 19 lis 2009 00:48

myst píše:cocksi pak musime dat sprinta, zajimalo by me, jestli te dam... mela jsem pocit z toho gti, ze ti to nejak nejelo... nevim jestli to bylo tou spojkou nebo Ivetkou =)))) prislo mi, ze bys to GTi tehdy mel dojet, tak nevim jestli jsi tam mel nejaky problemy nebo co


nevim jestli to bylo Ivetkou (má i s postelí tak 50kilo) ale každopádně to nepíšu jako výmluvu ale ten den se mi fakt nedařilo, pokaždý jsem se na startu koncentroval ale skončilo to vždycky prohrabání prvních důležitých metrů a byl jsem věčně v koncích no...

taky bych rád sprintíček ;)
CRX VTEC - celoživotní prokletí..ale krásný.

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 19 lis 2009 07:21

myst píše:... jinak vlastne je vsechnoz EE8... je to proste origo EE8 zasazena do ED9 kastle ....


a kde si teda nabrala tých 10 ps navrch oproti ee8? aj ja chcem *vtec*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Minor » 19 lis 2009 09:45

EF8 (čili japonská verze crx vtec) byla stavěná na kvalitnější benzín, takže má jinou řídící jednotku. Proto těch 10 koní navíc. V sérii má i ABS a posilovač řízení, pokud se správně pamatuju.
Minor@honda-club.cz, 737574121, whatsapp 776408287

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 19 lis 2009 22:53

Minor píše:EF8 (čili japonská verze crx vtec) byla stavěná na kvalitnější benzín, takže má jinou řídící jednotku. Proto těch 10 koní navíc. V sérii má i ABS a posilovač řízení, pokud se správně pamatuju.


a Myst má motor z EF8?! :o tak to nás rozseká všetkých... :lol:
bo mám na mysli to že uvádza v podpise 160 ps swapped.. *vtec*
enjoy VTEC

Uživatelský avatar
myst
Klouček
Klouček
Příspěvky: 143
Registrován: 18 čer 2009 18:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod myst » 20 lis 2009 07:36

nene to neni seriovych z motoru =)

ale s tim co tam je se to na nejakych tech 160 vyjde... na brzdu s tim pudu, az bude hotovo vse, co chci
In VTEC we trust
Honda CRX 1.6 VTEC cca 160hp
Honda Prelude 2.2VTi 185hp

CRXT
Miminko
Miminko
Příspěvky: 4
Registrován: 24 zář 2009 11:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod CRXT » 03 led 2010 22:35

D16z5 nemá limiter na 7300,ale 7800 a mozná nějaký drobný.Mám tu Z5-kovou jednotku s mapou na limiteru 8100RPM.Jak už tu ale někdo psal,více zbytečné,protože to vázne u non vtec.Mno a co víc dodat: D16 A8,A9,Z5 nikterak nejsou špatný motory,řekl bych i docela držáci.Když si uděláš větší generálku(kruhy,obole šály,vylešti kanály,zabrus ventyly,fufera atd) s motorem budeš nad míru spokojenej.Nadruhou stranu,když budeš kupovat POWER díly do motoru,tak od D16 moc nečekej.Na to je opravdu B16A dobrá.CRX EE8 bude za nedlouho antikvariátním kusem(nechci nikoho hanit je to superauto)já osobně bych taky nejraději ED9+B16A.Jo a jěšrě taková malá příhoda.Valil si to nedávno takhle s mojí Z5-kou po 6-ce(silnice),a potkám ti skopčáka(němce) v opravdu nádherný EE8.Pozdraví a ukazuje GO,GO!Tak na to dupnu a on se za mnou táhnul jak smrad z vejfuku.Vysvětlení jednoduché.Já zimní 175/60/14 a on 225/40/17.Tam už ti ani *vtec* nepomůže.Ale v K.Varech jsme pokecaly u globusu.

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2911
Registrován: 06 čer 2009 17:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod Redy » 04 led 2010 09:39

hehe, dobrá story :D ty jo já na ty crxa mám nějakou smůlu...když vidim v provozu jednou za rok crxo tak kvůli tomu málem nabourám jak se otáčim a tady furt někdo někoho potkává :lol: asi tu založim topic kdo kdy kam jede abych taky někoho mohl potkat :D

Uživatelský avatar
pepo crx
Žáček
Žáček
Příspěvky: 275
Registrován: 24 čer 2009 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod pepo crx » 04 led 2010 18:07

mám aj ja takú skúsenosť, že s ED9 sa EE8 dosť potrápi, keď už sú rozbehnuté nad tých 120 km/h, ten rozdiel tam ozaj už pak až taký veľký nie je. aj keď EE8 za ED9 fpoho stíha čo neviem či by fungovalo aj naopak... *dumat*
každopádne tá husia koža pri zopnutí VTECu, čo vami prebehne... *fin*
enjoy VTEC

mazel205
Miminko
Miminko
Příspěvky: 5
Registrován: 28 led 2010 16:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdím mezi 96kW a 110kW

Příspěvekod mazel205 » 14 úno 2010 22:33

Pitrs69 píše:ja moji D16A8 podle otackomeru tocim taky do 8000 a nekdo mi rikal, ze kdyz bych udelal GO motoru a dal kovany ojnice, ze by moh klidne tocit i 13 000, vite nekdo co je na tom pravdy??


no tak 13000tis to je dost prehnany uz 11000tis je vic nez je zdravo, ackoliv je to treba jen chvilkova zalezitost, to bys ten motor se vsi pravdepodobnosti pretocil a bylo by vymalovano, u serie bych omezovac videl tak maximalne na 9500 a to je strop a to jen kvuli tomu aby se ti nestalo ze spadnes pod V-tec.


Zpět na „Pokec / Discussion“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů