Stránka 1 z 1
filtr
Napsal: 10 dub 2010 18:56
od stralik
cau borci potreboval bych poradit chtel bych nejaky sport.filtr jestli muzete nejaky doporucit a co je vsechno potreba diky.
Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 10:19
od HT88
Ahoj, na hondy se z těch lepších dávají filtry značek AEM, Fujita, Injen nebo K&N- jejich cena je vyšší. Ale také májí vyšší prodyšnost(když jsou čisté) a interval výměny je tak velký, že ho měnit nejspíš nebudeš.

Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 13:12
od mooonwalker
AEMko v levnejsi verzi bude nejspis papirak, to nebrat, v te drazsi bude stat jako cele auto.
Mel jsem Fujitu, merili jsme jeji propustnost a bylo to 910l/min, ale porizovaci cena 2000 nejni tyk moc ruzova, tak jsem koupil 3Aracing, cena 800 propustnost 620l je dostacujici pro NA cero, je fakt ze fujita mela lepsi hvizdavy efekt ale zase ta cena, uvidim az ho budu mit tak 2-3 roky co se na nem ukaze za neduhy (prpoustnost merena na RX7 FC Turbo, to dokazalo prosat tech 900l, cero si mylsim se nedostane ani na 500l/min)
Kazdopadne filtrum za 300 ze ktereho couhaj draty se vyvarovat
je to tenhle, a koukam ze ho uz zlevnili
http://www.sportovniautodoplnky.cz/universalni-sportovni-filtr-3a-racing-carbon-provedeni/
Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 14:27
od stralik
ok diky za rady
Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 14:28
od stralik
Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 14:41
od mooonwalker
ten jsem mel, taky zlevnily

no jako asi ti bude stacit ten druhy, ten levnejsi a mensi, tenhle je az dost velkej, ale to uz je na tobe, jako bude stacit i ten jacky autosport za tech 900 si myslim, ale na tvuj dotaz rikam ANO staci
Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 18:30
od stralik
diky

Re: filtr
Napsal: 12 dub 2010 20:50
od exxsodus
ja jezdim noname a noproblem

Re: filtr
Napsal: 25 dub 2010 20:13
od Jofrey CRX
Hoši nechoďte hlavou proti zdi...
Je to vyzkoušené a zpočítané. Originální sání je originální sání.
Stačí pouze vyměnit vložku třeba za K&N a max ještě omotat origo sání tepelně izolační páskou.
Motor má s origo sáním z čeho brát při okamžitém sešlápnutí plynu. V nárazníku má Céro rezonanční airbox, který je při běžícím motoru neustále mírně přetlakovaný rezonancema v celém sání.
Re: filtr
Napsal: 25 dub 2010 21:02
od mooonwalker
bohuzel s tebou musim nesouhlasit, ne vsechno "origo" je nej. zrovna u sani konstrukteri dost pochybyli - lepsi vlozka do origo boxu uspokoji PCR a STK ale pokud tomu chces pomoct musis to fakt otevrit co to jde, to co je spocitany je spotreba a emise a ktomu adekvatni vykon, ale staci mu dat vic vzduchu a uvidis co to udela.
Jinak pravislo je jasny, pokd chces zatah odspodu tak co nejdelsi potrubi a pokud chces az ve vysokych otackach tak naopak co nejkratsi, samozrejme co nejmene zahybu a vseho kolem
Re: filtr
Napsal: 26 dub 2010 14:54
od Cody
Já souhlasím s Jofreyem.... zkoušel jsem obě možnosti a otevřený konický filtr má samozřejmě lepší zvuk,ale jízdní vlastnosti zůstávají stejný.Emise Japončíci moc neřešily,spotřebu řešily tak že nechtěly turbo,jinak i vzhledově ty otevřený filtry nic moc
