Chyba 4 - prosím o pomoc
Napsal: 01 bře 2016 20:39
Zdravím, narazil jsem u crxa na problém a nikde jsem tu nenašel řešení, tak snad to nebude spam.
Problém nastal z ničeho nic za jízdy, když se rozsvítila kontrolka motoru a začala lítat ručička otáčkoměru. Auto se začalo chcípat a střílet z výfuku, zdálo se, že motor běží na 1-2 válce. Ihned jsem motor chcípl a znovu nastartoval - vše se zdálo být v pořádku, uběhlo půl minuty a problém se začal opakovat. ECU hlásí kód 4. Po chvíli se situace uklidnila a já mohl dojet pomalu domu. Po cestě přestalo obrovské cukání a později už cuká jen chvílemi, problém je že motor jakoby ztratil výkon
, ale nedusí se. Občas se Vtec sepne až někdy po 6000ot. Dále probijí rozdělovač, ale to je prý u crx normální. Zatím jsem zkontroloval rozvody - v pořádku. Svíčky i palivák vyměněny. A tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neřešil podobný problém, nebo neví, kde mám hledat senzor klikové hřídele a popřípadě jak zkontrolovat jeho funkčnost, mechanik nejsem, ale snažím si to všechno udělat sám a tak se učím za chodu

Problém nastal z ničeho nic za jízdy, když se rozsvítila kontrolka motoru a začala lítat ručička otáčkoměru. Auto se začalo chcípat a střílet z výfuku, zdálo se, že motor běží na 1-2 válce. Ihned jsem motor chcípl a znovu nastartoval - vše se zdálo být v pořádku, uběhlo půl minuty a problém se začal opakovat. ECU hlásí kód 4. Po chvíli se situace uklidnila a já mohl dojet pomalu domu. Po cestě přestalo obrovské cukání a později už cuká jen chvílemi, problém je že motor jakoby ztratil výkon
Auto jsem v týdnu téměř celý prolezl. Docela ve mě trnulo, když jsem chtěl zkontrolovat rozvody, které byly volné jak kšandy. Řemen naštěstí nepřeskočil a tak se rozvody utáhly a šlo se hledat dál. Vyčistil se vzduch. filtr, škrtící klapka a vrhnul jsem se na ten rozdělovač. Sundal jsem víčko a všude je takový hnědý prášek. Zjistil jsem že se zasekávala hřídelka, ta se rozhýbala, kontakty vyčistily a kouknul jsem na cívky, ty podle mě vypadají dobře. Všechno jsem to složil a hle, ecu přestala hlásit chybu. Řekl jsem si že to projedu, ale výkon stále chybí a auto cuká ( nejvíc v otáčkách pod 3000 ) a po chvilce, se rozsvítila kontrolka motoru a ecu hlásí kód 4. Napadlo mě jestli někdo v ústeckém kraji nemá na vyzkoušení rozdělovač na EE8, jinak už nevím 
