Stránka 1 z 2
geometrie
Napsal: 03 zář 2013 21:08
od murtin
potřeboval bych poradit,jak poštelovat sbíhavost/rozbíhavost na zadku.před 20ti lety js to u crx dělal,ale teď už nevím jak.kdepak tam to štelování je?pravý kolo jde trochu dovnitř a L.ven,mělo by to být asi 0+ -

Re: geometrie
Napsal: 03 zář 2013 22:54
od J!R!
Je to pres maly raminka, ktera jsou na zacatku podelnych ramen pred nadrzi.
Re: geometrie
Napsal: 04 zář 2013 21:29
od murtin
dík,snad s tím hnu je to úplně zrezlý.nechápu,proč předchozí majitelé prováděli tolik náročných úprav bez základního nastavení. to auto jezdí jako"mimochodník" už asi celý roky..

Re: geometrie
Napsal: 08 říj 2013 10:42
od PAKO
tak to tam celí roky budou ž vysypaný silety....to bych to spíše vyměnil než se snažil dohánět
Re: geometrie
Napsal: 11 lis 2013 15:36
od murtin
už mi z toho hrabe.než js začal dělat"zadek",chtěl js etě trochu ozdravit př.nápravu.ta se ale začala sypat najednou ve všech bodech.vyměnil js h.čepy,řídící vnitřní i vnější,ale Máňa plave snad ještě víc.úplně strach s ní jet přes 50 .. lupe to ještě v převodce řízení,dá se zrepasovat? při rozjíždění ve větším rejdu se také ozve někde ze zavěšení nepříjemné lupnutí.myslel js h.kineťáky,ale ty js vyměnil(nejprve došly ňáký malinko jiný na automat přev...) a furt to lupe.. auto netahá ke straně,tak záklony a odklony asi ok,ale poskakuje po silnici jako magor a vůbec nemám jistotu kam pojede.oprášil js na zimu Bravu a je to neuvěřitelnej rozdíl

Re: geometrie
Napsal: 11 lis 2013 16:55
od Fegut
Ten zadek dělá hrozně moc, já tomu nevěřil, myslel jsem že mám křivý rameno a po geometrii i když jsem měl většinu silentů skoro vysypanejch se s autem v pohodě dá jezdit. Předtím jet na dobrý cestě přes 90 nemožný a na horších cestách se nedalo jet víc než 60. Před geo byl předek v limitu a zadek se rozbíhal o hodně a to právě dělalo to že auto lítalo sem a tam.
Re: geometrie
Napsal: 11 lis 2013 17:24
od Stean
jojo, natoceny zadni ramena delaj hodne, ale to i silenty
Re: geometrie
Napsal: 11 lis 2013 22:14
od Blackburn
A pak se může tvrdit že CRX nesedí.
Za 7 tisíc jsem udělal komplet rozvody, olej v motoru, silenty na obou nápravách + čepy. Všechno renomované značky....takže crx je happy ve všech ohledech na opravu.
Re: geometrie
Napsal: 12 lis 2013 07:11
od Stean
Blackburn píše:A pak se může tvrdit že CRX nesedí.
Za 7 tisíc jsem udělal komplet rozvody, olej v motoru, silenty na obou nápravách + čepy. Všechno renomované značky....takže crx je happy ve všech ohledech na opravu.
kde jsi to kupoval? me jen kvalitni cepy po sleve vysly na 3000. ta tvoje cifra se mi zda nejaka mala. ze bych zmenil shop

Re: geometrie
Napsal: 12 lis 2013 11:55
od Blackburn
Tak to kupuješ draho. U nás je týpek co mi shání díly.
Jinak ReNo "pracuje

" v
http://www.autodily-cardo.cz/ a tam je cena také bezkonkurenční.
Re: geometrie
Napsal: 12 lis 2013 12:09
od Stean
Blackburn píše:Tak to kupuješ draho. U nás je týpek co mi shání díly.
Jinak ReNo "pracuje

" v
http://www.autodily-cardo.cz/ a tam je cena také bezkonkurenční.
a dají se přes ReNa sehnat i díly, které nemají v nabýdce? jelikož na stránkách nemaji skoro nic.
Re: geometrie
Napsal: 12 lis 2013 22:10
od Blackburn
Co tam nemají? Na crx co se týče podvozku, motoru je tam vše.
Re: geometrie
Napsal: 12 lis 2013 22:28
od Stean
Blackburn píše:Co tam nemají? Na crx co se týče podvozku, motoru je tam vše.
apř silenty jsem ašel je 3 rozěry a čepy jen spodní a řízení, ale možná jsem je špatně koukal, to je také možné

Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 10:26
od murtin
teď se snažím řešit asi hl.důvod "plavání" a to je převodka řízení.hřeben asi nějaký "opravář" posunul kus stranou aby nebyla tak znatelná vůle a dalo se to prodat.. bylo mi divný,že je na jednu stranu trochu větší rejd,ale bylo to v plánu až na později.zkusím vzít z náhr.kastle a tenhle nějak zrepasovat jestli to je vůbec možné.
ve značení prodejců dílů js zaznamenal trochu hokej.už mi přišly např.3různý čepy.. teď už budu vše raději důkladně přeměřovat.je ovšem otázkou,jestli jsou všechny díly na Marušce origo

achjo
Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 11:07
od Stean
murtin píše:teď se snažím řešit asi hl.důvod "plavání" a to je převodka řízení.hřeben asi nějaký "opravář" posunul kus stranou aby nebyla tak znatelná vůle a dalo se to prodat.. bylo mi divný,že je na jednu stranu trochu větší rejd,ale bylo to v plánu až na později.zkusím vzít z náhr.kastle a tenhle nějak zrepasovat jestli to je vůbec možné.
ve značení prodejců dílů js zaznamenal trochu hokej.už mi přišly např.3různý čepy.. teď už budu vše raději důkladně přeměřovat.je ovšem otázkou,jestli jsou všechny díly na Marušce origo

achjo
jestly je nějaká repase na hřeben to nemám páru, sám v něm mám vůly jako prase, ale když objednáváš čep řízení, tak si změř nejprve jakej máš, jsou dvě velikosti.
Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 12:31
od Fegut
určitě si nech udělat geometrii a když to bude pořád zlobit, hodně dělaj silenty na záklonovejch tyčkách, když je dáš obráceně, brzo se vymačkaj a auto pak plave, ale ten zadek mě to dělal mnohem víc. To řízení bych řešil až naposled
Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 14:09
od James
Auto plave především, když má vylítaný tlumiče

Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 15:08
od Stean
James píše:Auto plave především, když má vylítaný tlumiče

nevim, nevim, mě už tlumiče tekly a stejně auto sedělo jak přibytý, začalo plavat až když jsem nahodil 205 gumy
Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 21:58
od murtin
tlumiče D2,snad nejtvrdší v běžné nabídce.. budu to muset vzít zgruntu,přes zimu času dost.bohužel js neodhadl stav při koupi,po pár měsících se to začalo sypat.to je ovšem riziko vždy

zkusím rovnou i malý experiment s uložením na ložiska
Re: geometrie
Napsal: 13 lis 2013 22:12
od Fegut
Nenech si blbnout hlavu, já už to měl u 2 aut a u prvního to bylo silentama na tej záklonovce v benju a to horší tou geometrií na zadku. Tlumiče poznáš snadno třeba že auto rozhoupeš rukou a nemáš odpor a hlavně i když jsou špatný, auto se max houpe a mlátí víc na dírách, ne že na rovnej cestě lítá sem a tam. Nech si udělat tu geometrii, tam ti řeknou jak jsou na tom čepy a vůli v řízení asi taky poznaj, když to po geo nebude v pořádku, tak ty silenty v benju. Hlavně se dávají těma širšíma stranama k sobě a užší strana jde ven z benja.